Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

defectiune edc la sprinter 213cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • defectiune edc la sprinter 213cdi

    salutare,am un mercedes sprinter 213 cdi din 2002 ,problema a inceput acum cateva luni cand din senin sa oprit in mers si eram si incarcat .am chemat la asigurari si am dus-o la mecanic.aici e problema ,nu stiam ce inseamna "edc" neavand cartea masinii.am sunat un amic si mi-a explicat el ce si cum .mecanicul baiat destept incepuse deja sa imi zica ca sunt injectoarele etc.tot ce era mai scump.intr-un cuvant i-am dat cheie si a pornit si am mers cu el destul...nu mi-a mai dat acea problema .acum 4 luni i-am schimbat pompa de injectie si cea de alimentare si am zis ...gat nu o sa mai am probleme ,dar aiurea iar sa oprit dupa ceva timp.se aprinde edc si motorul mort .de pornit pornea dar mai greu...dar dupa ultima cursa in germania a inceput sa nu mai porneasca decat cu spray....ziceti-mi si mie ce credeti ca ar putea fi ptr ca dupa proba de diagnostic mi-au zis ca e problema din rezervor etc etc si dandu-l jos am constatat ca nu e nimic in neregula cu ce ziceau ei .mi-au mai zis ca e o valvula dar nu stiu care e ei dandu-mi un pret de pret :s.multumesc mult tuturor si astept sfaturi .

  • #2
    Faci o diagnoza ca sa vezi pe unde iti pierde presiunea din rampa.Ori injectoare , ori valva regulatoare.In principiu fara diagnoza nu prea ai ce sa faci.Decat test de injectoare.

    Comment


    • #3
      defectiune edc sprinter

      salutare all members!am facut un test de diagnoza si au zis ca printre altele e si o valvula dar nu mi-au zis care .ei sperau sa mi-o repare ei dar nu sunt seriosi asa ca mai bine mi-o repar eu cand pot .daca demontezi rampa ,sunt ceva probleme la demontare se poate intampla ceva ...nu m-am bagat pana acum decat la chestii mai simple ,dar nu cred ca e vre-o `problema .dati-mi va rog niste sfaturi ca maine as vrea sa o dau jos.cate valvule sunt pe rampa :S.ms anticipat.

      Comment


      • #4
        Nu vad de ce dai jos rampa intai.Verifica injectoare si valva regulatoare din capatul rampei.E prinsa cu 2 suruburi.Cu noroc , s-ar putea sa fie ciupite garniturile de etansare de la regulatorul de presiune din capatul rampei si scapi numai cu inlocuirea lor.Du-te undeva unde iti poate face un test de injectoare(test de retur).Si ti-ai luat de o grija.Daca nu , cumperi furtun , 4 seringi , scoti pistoanele de la seringa , apoi , un capat de la furtun il conectezi la o seringa , celalalt la un cot/teu de imbinare a liniei de retur intre injectoare.Faci asa la fiecare injector , apoi cineva sa dea la automat si tu te uiti la seringi.Care se umple rapid , sau prima , e injector prost.Asta e o metoda de verificare asa , mai pe genunchi.Ca sa ajungi la cot/teu demufezi furtunele liniei de retur.Apoi , la cot bagi doar furtun cu seringa , la te-uri o sa trebuiasca sa clampezi cealalta iesire ca sa masori precis.Cauta pe net cum se verifica cantitatea de retur scoasa de injectoare ca daca vezi un video intelegi mai bine ce am scris eu.

        Comment


        • #5
          edc sprinter 213cdi

          Originally posted by grigorean View Post
          Nu vad de ce dai jos rampa intai.Verifica injectoare si valva regulatoare din capatul rampei.E prinsa cu 2 suruburi.Cu noroc , s-ar putea sa fie ciupite garniturile de etansare de la regulatorul de presiune din capatul rampei si scapi numai cu inlocuirea lor.Du-te undeva unde iti poate face un test de injectoare(test de retur).Si ti-ai luat de o grija.Daca nu , cumperi furtun , 4 seringi , scoti pistoanele de la seringa , apoi , un capat de la furtun il conectezi la o seringa , celalalt la un cot/teu de imbinare a liniei de retur intre injectoare.Faci asa la fiecare injector , apoi cineva sa dea la automat si tu te uiti la seringi.Care se umple rapid , sau prima , e injector prost.Asta e o metoda de verificare asa , mai pe genunchi.Ca sa ajungi la cot/teu demufezi furtunele liniei de retur.Apoi , la cot bagi doar furtun cu seringa , la te-uri o sa trebuiasca sa clampezi cealalta iesire ca sa masori precis.Cauta pe net cum se verifica cantitatea de retur scoasa de injectoare ca daca vezi un video intelegi mai bine ce am scris eu.
          salut grigorean,am inlocuit valva din capatul rampei si am aceleasi probleme ,cineva de la un atelier mi-a zis ca pot fi si bujiile incandescente ?! ai idee daca atunci cand e motorul cald ar trebui ca pornirea sa mai depinda atat de mult de bujii?!sincer sunt un pic strans cu menghina deoarece am cam scos o caruta de bani din buzunar si nu imi `permit sa mai bag altii de moment .dupa tester am schimbat tot ce era de schimbat ,bineinteles din ce au zis ei.explica-mi te rog ce valvula sau ce circuit blocheaza alimentarea cu motorina in afara celui din rampa ?ms mult .

          Comment


          • #6
            213 cdi defectiune edc

            Originally posted by marco_ct View Post
            salut grigorean,am inlocuit valva din capatul rampei si am aceleasi probleme ,cineva de la un atelier mi-a zis ca pot fi si bujiile incandescente ?! ai idee daca atunci cand e motorul cald ar trebui ca pornirea sa mai depinda atat de mult de bujii?!sincer sunt un pic strans cu menghina deoarece am cam scos o caruta de bani din buzunar si nu imi `permit sa mai bag altii de moment .dupa tester am schimbat tot ce era de schimbat ,bineinteles din ce au zis ei.explica-mi te rog ce valvula sau ce circuit blocheaza alimentarea cu motorina in afara celui din rampa ?ms mult .
            sal all ,ieri am schimbat si bujiile incandescente si acelasi rezultat ,dau la cheie si nu porneste.am eliminat toate posibiliatile .a ramas sa le fac proba injectoarelor ..as fi vrut sa am ceva lamuriri in privinta rampei si a valvulelor care deschid si inchid circuitul de alimentare cu motorina daca oate cineva sa imi descrie circuitul sau sa imi lase un plan (schema a alimentarii)eu nu am gasit ?!ms si bafta all members !p.s.:S sa imi explice cineva ce se intampla daca pornesc cu spray ...ca mecanicul a zis ca nu e nimic ptr perioada scurta ?!
            Last edited by marco_ct; 09-08-2011, 08:40 AM.

            Comment


            • #7
              Bujiile n-au nici o treaba.Cu toate bujiile moarte si tot trebuie sa porneasca , eventual ceva mai greu.Injectoarele le vei verifica vreodata oare?Daca pornesti cu spray ai riscul imens de a deteriora segmenti si atunci sa vezi cheltuiala.De ce nu verifici injectoarele ca e ieftin si totodata sunt o problema la motoarele CDI.EDC daca e eletronic diesel control , ce treaba ai cu bujiile de exemplu?

              Comment


              • #8
                213 cdi defectiune edc

                Originally posted by grigorean View Post
                Bujiile n-au nici o treaba.Cu toate bujiile moarte si tot trebuie sa porneasca , eventual ceva mai greu.Injectoarele le vei verifica vreodata oare?Daca pornesti cu spray ai riscul imens de a deteriora segmenti si atunci sa vezi cheltuiala.De ce nu verifici injectoarele ca e ieftin si totodata sunt o problema la motoarele CDI.EDC daca e eletronic diesel control , ce treaba ai cu bujiile de exemplu?
                salut grigorean, am eliminat toate posibilitatile existente si acum a ramas sa fac proba de injectoare .luni o sa merg sa fac inca odata diagnosticarea (tester)si dupa o bag la proba de injectoare .o sa comentam after.

                Comment


                • #9
                  sprinter 213 cdi

                  salutare all ...azi i-am facut proba de injectoare si am gasit unul distrus adica la 1350 de bari "pisa" si altul care la presiune joasa nu era f ok.le-am lasat la reparat.maine le pun sa vad cum se comporta.asa ca ai avut dreptate era de la injectoare.cu toate ca masina mergea rotund unul era dus rau .ms mult .

                  Comment


                  • #10
                    problema rezolvata,am reparat 2 injectoare care erau "varza"mai ales unul dintre ele care nu mai avea viata.pentru cei care mai au proleme cu edc mergeti la o diagnoza si daca nu costa mult faceti si o proba de injectoare .uitasem cum e sa porneasca la sfert de cheie merci pentru ajutor celor care au mai intrat cu sfaturi .pentru cei care au probleme cu edc la sprinter daca pot ajuta lasati mesaje pe forum,in special pentru grigorean ...bafta all members !

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Ce fel de test ai facut la injectoare? sunt doua teste din cate stiu eu unul dintre ele este testul cu eprubetele se numeste si testul mic de injectoare.cum se face celalat test ?
                      Cineflorix trans srl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by free ride View Post
                        Salut! Ce fel de test ai facut la injectoare? sunt doua teste din cate stiu eu unul dintre ele este testul cu eprubetele se numeste si testul mic de injectoare.cum se face celalat test ?
                        scuze pentru intarziere ,am facut testul cu eprubetele unul la presiune inalta de 1350 de bari si celalalt test la presiune joasa pentru retur .nu stiu sa iti explic prea bine ca am fost la un centru de pompe bosh si sincer nu iti prea dau detalii respectivii .dar am asistat la primul( testul cu eprubete) si la cel de joasa presiune nu am fost atent ca ma chemase unul din mecanici sa imi arate ceva la masina.dar mi-au aratat ca unul era dus rau si celalalt injector era pe duca .asa ca le-am reparat pe amandoua .intelesesem de la cineva ca era bine sa le repar pe toate dar aici e f scump si sincer nu aveam banii necesari asa ca am facut ce era mai urgent .dar sincer sunt multumit .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF