Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

mercedes 308cdi turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes 308cdi turbina

    Va salut ! Am un Mercedes Sprinter 308cdi maxi, remapat la 105cp (de la 80), motor de 2.2, an 2002, 215.000 km la bord. Urmatoarea mea problema , ieri mi s-a dus turbina, axul dinauntrul turbinei este rupt, o paleta era rupta , si una indoita pe structura turbinei , si elicea de la evacuare (de langa wastegate) se invarte in gol (desi elicea de la admisie este blocata si rupta acolo). Ca operatie, cred o voi trimite ori la Bucuresti pentru reconditionare, sau aici la Bacau daca gasesc pe cineva care face asa ceva. Intercoolerul era plin de ulei, am scos circa 1L de ulei din el si il voi spala cu spuma activa de masina, sau voi curata cu decarburol (solutie pt spalat carburatoarele) care curata foarte bine inauntru. La toba am observat ca are doar o intermediara, in rest saxofon si teava finala si vroiam sa o spal si pe-aia ca mi-a aruncat ulei si pe-acolo; catalizatorul este in cea intermediara sau nu are asa ceva?
    Ultima mea intrebare : pot rula fara turbina daca ulterior furtunul de la admisie il bag direct in filtrul de aer? Bineinteles cu infundarea tevii de lubrifiere cu ulei a turbinei pt a nu pierde uleiul si a furtunului de vacuum pentru wastegate (ca sa nu prinda mizerie ca am vazut ca e electronica). Puterea va fi slaba (macar un 60 de cai daca scot e ceva ca sa o pot duce acasa)si va scoate numai fum negru banuiesc eu ... Astept un raspuns . Va multumesc . Stima !
    Last edited by alex_paval; 08-27-2011, 19:21 PM.

  • #2
    Am schimbat turbina cu una de 130 de cai, mai mare ca cea care o aveam inainte... Mi s-a potrivit tot inafara de teava de tur la ulei , si teava de sustinere a turbinei care le-am cumparat de la dezmembrari. Toate bune si frumoase , am montat tot, am miscat arborele cotit incat sa fac un ciclu complet si am observat ca s-a miscat bine. I-am dat o cheie , a invartit electromotorul, a pornit si motorul dupa care mi-a scos un fum de-am umplut toata parcarea, si s-a turat de una singura pana cand mi-a consumat restul de ulei din galeria de admisie dupa care s-a oprit de la sine(la cheie nu avea niciun efect). Intrebarea mea : intre galeria de evacuare si turbina , nu aveam nicio garnitura de etansare inainte , si am montat-o asa si acuma, trebuie sa existe presupun... corect? Nu de alta dar nu mai are vlaga care o avea inainte, acum trebuie sa fiu dupa 2700 de turatii ca sa rupa asfaltul, pana in 2700 parca mergi cu caruta...Astept un raspuns va rog ! ! !

    Comment


    • #3
      Nu m-ajuta nimeni cu un raspuns ? Din ce am mai studiat eu , tind sa cred ca pompita de vacuum pe turbina e prea slaba pentru wastegate-ul pe care il are turbina, este adevarat? Va rog , help me !!!

      Comment


      • #4
        Din pacate nici eu nu te pot ajuta, probabil ca trebuie sa schimbi si ceva date in calculator , dar explica-mi si mie de ce ai dat o tura de arbore , caci doar nu ai umblat in motor .
        jocuri cu masini

        Comment


        • #5
          Din cauza ca electromotorul se bloca cand sa dau la automat, datorita faptului ca cilindrii erau umpluti cu ulei si al doilea timp (compresia) era mai greu de facut... Asa ca dand un ciclu complet la arborele cotit , mi-a scos ulei din cilindri pe evacuare incat electromotorul sa invarta mai usor. Referitor la turbina, a inceput sa-si mai dea drumul si consider ca era wastegate-ul putin gripat. Turbina a stat pe tusa ceva timp si din cauza asta.

          Comment


          • #6
            Si cum trage cu noua turbina, afecteaza consumul,m-ar interesa cat consuma acuma sa stiu daca se merita oboseala sa fac si eu o conversie cu 308-u meu. Mersi

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF