Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes 308cdi turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes 308cdi turbina

    Va salut ! Am un Mercedes Sprinter 308cdi maxi, remapat la 105cp (de la 80), motor de 2.2, an 2002, 215.000 km la bord. Urmatoarea mea problema , ieri mi s-a dus turbina, axul dinauntrul turbinei este rupt, o paleta era rupta , si una indoita pe structura turbinei , si elicea de la evacuare (de langa wastegate) se invarte in gol (desi elicea de la admisie este blocata si rupta acolo). Ca operatie, cred o voi trimite ori la Bucuresti pentru reconditionare, sau aici la Bacau daca gasesc pe cineva care face asa ceva. Intercoolerul era plin de ulei, am scos circa 1L de ulei din el si il voi spala cu spuma activa de masina, sau voi curata cu decarburol (solutie pt spalat carburatoarele) care curata foarte bine inauntru. La toba am observat ca are doar o intermediara, in rest saxofon si teava finala si vroiam sa o spal si pe-aia ca mi-a aruncat ulei si pe-acolo; catalizatorul este in cea intermediara sau nu are asa ceva?
    Ultima mea intrebare : pot rula fara turbina daca ulterior furtunul de la admisie il bag direct in filtrul de aer? Bineinteles cu infundarea tevii de lubrifiere cu ulei a turbinei pt a nu pierde uleiul si a furtunului de vacuum pentru wastegate (ca sa nu prinda mizerie ca am vazut ca e electronica). Puterea va fi slaba (macar un 60 de cai daca scot e ceva ca sa o pot duce acasa)si va scoate numai fum negru banuiesc eu ... Astept un raspuns . Va multumesc . Stima !
    Last edited by alex_paval; 08-27-2011, 19:21 PM.

  • #2
    Am schimbat turbina cu una de 130 de cai, mai mare ca cea care o aveam inainte... Mi s-a potrivit tot inafara de teava de tur la ulei , si teava de sustinere a turbinei care le-am cumparat de la dezmembrari. Toate bune si frumoase , am montat tot, am miscat arborele cotit incat sa fac un ciclu complet si am observat ca s-a miscat bine. I-am dat o cheie , a invartit electromotorul, a pornit si motorul dupa care mi-a scos un fum de-am umplut toata parcarea, si s-a turat de una singura pana cand mi-a consumat restul de ulei din galeria de admisie dupa care s-a oprit de la sine(la cheie nu avea niciun efect). Intrebarea mea : intre galeria de evacuare si turbina , nu aveam nicio garnitura de etansare inainte , si am montat-o asa si acuma, trebuie sa existe presupun... corect? Nu de alta dar nu mai are vlaga care o avea inainte, acum trebuie sa fiu dupa 2700 de turatii ca sa rupa asfaltul, pana in 2700 parca mergi cu caruta...Astept un raspuns va rog ! ! !

    Comment


    • #3
      Nu m-ajuta nimeni cu un raspuns ? Din ce am mai studiat eu , tind sa cred ca pompita de vacuum pe turbina e prea slaba pentru wastegate-ul pe care il are turbina, este adevarat? Va rog , help me !!!

      Comment


      • #4
        Din pacate nici eu nu te pot ajuta, probabil ca trebuie sa schimbi si ceva date in calculator , dar explica-mi si mie de ce ai dat o tura de arbore , caci doar nu ai umblat in motor .
        jocuri cu masini

        Comment


        • #5
          Din cauza ca electromotorul se bloca cand sa dau la automat, datorita faptului ca cilindrii erau umpluti cu ulei si al doilea timp (compresia) era mai greu de facut... Asa ca dand un ciclu complet la arborele cotit , mi-a scos ulei din cilindri pe evacuare incat electromotorul sa invarta mai usor. Referitor la turbina, a inceput sa-si mai dea drumul si consider ca era wastegate-ul putin gripat. Turbina a stat pe tusa ceva timp si din cauza asta.

          Comment


          • #6
            Si cum trage cu noua turbina, afecteaza consumul,m-ar interesa cat consuma acuma sa stiu daca se merita oboseala sa fac si eu o conversie cu 308-u meu. Mersi

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF