Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie de viteza Sprintshift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de viteza Sprintshift

    Buna ziua.
    Desi am mai vazut discutandu-se despre cutiile Sprint shift montate pe autoturismele Mercedes, as dori sa stiu si eu parerea proprietarilor de autoutilitate Mercedes Sprinter care sunt dotate cu acest tip de cutie. M-ar interesa cineva care face drumuri lungi, in special cu remorca atasata. Avantaje / Dezavantaje, in special la utilizare indelungata, 7 - 8 mii km.
    Attached Files

  • #2
    Si am mai vazut modelul din poza alaturata. Sunt cutii asemanatoare, sau exista vreo diferenta intre ele.
    Attached Files
    Last edited by brain; 03-26-2011, 14:05 PM.

    Comment


    • #3
      Nici un proprietar de autoutilitara Mercedes dotata cu acest tip de cutie ?

      Comment


      • #4
        Chiar azi am vazut sistemul de schimbare a vitezelor la prima varianta, manuala robotizata. Cutia in sine e ca o manuala, dar schimbarea o face un piston care rasuceste si impinge o tija. Pentru ambreiaj are inca unul.
        A 2-a varianta e o cutie automata clasica , adica convertizor de cuplu hidraulic si cutie de viteze cu angrenaje planetare. Personal asi alege automata, unul dintre avantaje e ca mareste cuplul la pornire, pleaca masina mai usor, avand o forta aproape dubla pentru turatii medii si viteze mici.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #5
          Salut. Dar ca fiabilitate, ma gandesc daca cea manuala cu electronica este mai fiabila. Cu o cutie automata (convertizor, etc ...) am avut si eu de-a face. Nu am fost multumit in privinta fiabilitatii. In 35.000 km s-a stricat ceva si a trebuit schimbat convertizorul, inele alea si un fel de calculator. Cu tot cu manopera aproape 2000 euro. Asta la o masina mica (E220 din 2004). Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa reparatia la un Sprinter, cutie mai mare, angrenaja mai mari. Fara remorca si in regim de oras am vazut un Sprinter ieri la Maxi-Taxi. Am intrat politicos in vorba cu soferul si a zis ca e super multumit de tipul asta de cutie. Ma intereseaza un coleg cu o autoutilitara Sprinter care are cutie automata / semi-automata si care face in afara cu remorca atasata. Anticupat, va multumesc.

          Comment


          • #6
            In urma cu un am am reparat una ca in prima varianta. Problema la un senzor. Toata treaba este sa nu ramina fara ulei.
            Originally posted by brain View Post
            Buna ziua.
            Desi am mai vazut discutandu-se despre cutiile Sprint shift montate pe autoturismele Mercedes, as dori sa stiu si eu parerea proprietarilor de autoutilitate Mercedes Sprinter care sunt dotate cu acest tip de cutie. M-ar interesa cineva care face drumuri lungi, in special cu remorca atasata. Avantaje / Dezavantaje, in special la utilizare indelungata, 7 - 8 mii km.

            Comment


            • #7
              Am vazut discutandu-se ca Mercedes se lauda ca prima varianta e cutie pe viata, ca nu necesita intretinere, etc ...

              Comment


              • #8
                Cutie de viteza Sprintshift Mercedes

                Am vazut acest subiect despre cutia Sprintshift si cutia automata la Mercedes Sprinter , eu nu stiam decat de cutie automata , poate sa-mi explice si mie cineva mai concret care este diferenta intre o cutie sprintshift si una automata ? , am auzit oricum ca cele automate fiind mai turate consumul este mai mare cu vreo 2 la suta ..
                transport marfa

                Comment


                • #9
                  Din ce am studiat pe net, cutia automata de la Sprinter, constructiv e la fel ca toate cutiile automate de la celelalte clase (convertizor de cuplu, pompa de ulei,calculator, etc ...). Cutiile Sprintshift, sunt la baza cutie manuala (volanta, disc ambreiaj, placa, etc ...) la care sunt atasate cateva componente electronice care decupleaza/cupleaza ambreiajul si schimba vitezele. Ultima poate fi folosita si ca cutie automata, sau ca o cutie manuala cu impulsuri (sus/jos schimbi vitezele), destul de practica la drumurile lungi. Avantajul Sprintshift cutia e in 6 trepte de viteza, in schimb destul de anevoioasa in combinatie cu o remorca.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am Springshift pe Sprinter,am deocamdata doar vreo 2000 km facuti cu masina la drum lung,la primele impresii este excelenta ca si functionare si utilitate,mai smuceste cateodata la o anumita turatie(gen mers foarte incet in coloana)mai ales cu motor foarte cald,dupa un drum lung.
                    In oras am observat ca e mai bine sa o scot pe neutru la stopuri lungi,dispare fenomenul de tremurat la plecarea subturata.

                    Vreau sa ii schimb uleiul ,da inca caut informatii despre acest lucru.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cruiser View Post
                      Vreau sa ii schimb uleiul ,da inca caut informatii despre acest lucru.
                      Vezi aici : http://www.clubmercedes.ro/cutiile-d...634#post201634

                      Poate stie Automaticul ceva ...
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara! Ce parere aveti de sprinter cu motor 2.7 si cutie Springshift? Are cineva ?

                        Comment


                        • #13
                          Se feresc oare romanii de cutii automate ?, mai ales la autoutilitare. Pina acum nu am avut ocazia sa conduc o autoutilitara avand in dotare cutia de viteza automata. Sunt foarte multumit cu cea manuala in afara de un singur lucru pe care l-am observat la majoritatea autoutilitarelor Sprinter si anume : atunci cand se schimba in marsalier se aude un carait si se simte la maneta ca si cum nu ar debreia bine, pentru faptul asta trebuie sa bag in viteza a I a dupa care marsalier ca sa nu mai faca aceasta figura .
                          jocuri cu masini

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara, detin si eu un vw crafter din 2009 2,5 TDi, care este dotat cu aceasta cutie ( Manual + automat ), foarte lejera la condus, problema insa este ca la schimbarea unor viteze(mai ales cand schimb superior) are care un soc, ca o trepidatie. Ceva sfaturi utile ?

                            Comment


                            • #15
                              Ai greșit forumul...

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF