Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierd antigel sprinter 313 SI NU SE VEDE PE UNDE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cineva m-a sfatuit sa las busonul de la vasul de expansiune inchis la jumatate. Am incercat si asta, am presiune in instalatie la fel ca inainte, adica pot strange furtunul. Ramane de testat la un drum mai lung (oricum merg cu furtunul decla supraplin intr-un bidonas).

    Comment


    • #32
      Eu am patit ceva asemanator la E-ul meu, ramaneam fara apa in vas si furtunele erau foarte tari. Apa se ducea in baia de ulei, am constatat la o verificare a nivelului de ulei din motor, uleiul nu-mi facea spuma dar motorul in relanti vibra ca dracu, cernea toata masina. Am desfacut chiuloasa si am gasit garnitura inpuscata si chiuloasa afectata bine. La planare, baietii mi-au spus ca daca mai mergeam cu ia putin cumparam alta chiuloasa (este planata la cota maxima) Cu siguranta si la tine este chiuloasa. Pe mine tota afacerea ma costat 1500 ron (mecanicu, planarea, piese, ulei, filtru, antigel)
      Last edited by nora-marian; 07-10-2013, 09:48 AM.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #33
        Multumesc pentru pareri!
        Credeti ca ar putea fi de vina busonul vasului de expansiune? Intreb si eu desi cu busonul deschis la jumatate imi da afara. Daca il inchid de tot nu imi da afara, dar imi face o presiune de speriat in instalatie.

        Comment


        • #34
          Nu busonul are un arc care deschide la o anumita presiune la prima treapta 0,8 bari si la maxim 1,4 bari parca si chiar fara acel capac daca nu ai probleme la chiuloasa nu ar trebui sa dea apa afara , oricum nu e normnal sa faca presiune si daca esti foarte ghinionist risti sa strici si motorul ca la sprinter chiuloasa crapa intre supape si daca ai presiune pa instalatie si ajunge suficienta apa in capatul pistonului risti sa indoi biela sa rupi vibrochenu ...

          Comment


          • #35
            Multumesc Ionut!
            Maine dimineata o am programata la service sa vedem ce o fi pe acolo. Sper sa scap doar cu garnitura.

            Comment


            • #36
              Oricum fara sa verifici chiuloasa la presiune no pune la loc , sa nu dai banii de 2 ori !!

              Comment


              • #37
                O trimit maine la un service in Bacau undeva la iesirea spre Roman sa ii faca planeitatea, sa ii schimbe ceva simeringuri si banuiesc ca o sa verifice si la presiune. Oricum mecanicul zicea ca ar trebui schimbate o gramada de garnituri, saibe de la injectoare care cica se duc pe la 100000 dar nu prea cred. Adica am vazut Sprinter la cateva sute de mii de km fara sa fi umblat in motor deloc.
                Pe chiuloasa se vedeau doua zone pe unde ieseau gazele, dar garnitura pare intacta.

                Comment


                • #38
                  Daca tot umbli acolo,e bine sa stii ca o iei de la inceput cu toate,adica schimba urmatoarele:
                  - saibele de la injectoare,costa 5 lei toate 4 pe original!!!!
                  -garniturile de la galeriile de admisie si evacuare
                  - si nu uita,daca tot ai chiuloasa desfacuta,daca sunt bune si nu le schimbi,macar desfa bujiile incandescente si da-le un strat de vaselina alba ca atunci cand vei avea nevoie sa le schimbi sa nu te trezesti ca se rup in chiuloasa,un lucru des intalnit, iar apoi trebuie sa dai iar chiuloasa jos sa le scoti.
                  Ciudat,ca la tine,cu asa putini km, cat de cat garantati ca masina vine din Germania cu istoric,sa se intample asa ceva cu chiuloasa.Oi fi tu mai ghinionist...In ultima vreme am auzit tot felul de povesti despre Sprintere, si vorbesc de modelele noastre nu de cele dupa 2007,incat nu mai stiu ce sa mai cred.... Stima.
                  Last edited by Cristi Nazarov; 07-12-2013, 12:24 PM.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by eurocat View Post
                    O trimit maine la un service in Bacau undeva la iesirea spre Roman sa ii faca planeitatea, sa ii schimbe ceva simeringuri si banuiesc ca o sa verifice si la presiune. Oricum mecanicul zicea ca ar trebui schimbate o gramada de garnituri, saibe de la injectoare care cica se duc pe la 100000 dar nu prea cred. Adica am vazut Sprinter la cateva sute de mii de km fara sa fi umblat in motor deloc.
                    Pe chiuloasa se vedeau doua zone pe unde ieseau gazele, dar garnitura pare intacta.
                    Daca nu le ceri nu ti-o verifica,operatiune de verificare la presiune e separata de refacerea planeitatii si inlocuirea ghidurilor la supapa ,costa vreo 200 de ron in plus testarea la presiune ( la firma de care zici tu, nui dau numele sa nu se considere reclama )

                    Comment


                    • #40
                      A cerut mecanicul si o testare la presiune. Am emotii pentru asta.
                      Multumesc pentru sfaturi, Cristi. Nu stiu care e problema, masina avea km din certificatele DEKRA, deci... Am impresia ca e o problema cu vascocuplajul in sensul ca la acceleratie are aceeasi turatie ca si la relanti. Cu toate astea apa nu a sarit niciodata de 85 de grade; sarea doar pe la supraplin :-)

                      Comment


                      • #41
                        Am rezolvat problem si de vreo luna nu am mai avut probleme cu asta. Rezolvarea a fost schimbarea garniturii, simeringuri si tot ce era de schimbat plus vascocuplajul. Total vreo 2000 Ron.
                        Drumuri bune sa aveti!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF