Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierd antigel sprinter 313 SI NU SE VEDE PE UNDE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierd antigel sprinter 313 SI NU SE VEDE PE UNDE

    Salutare , am o proble cu care ma confrunt de ceva timp ,am un mercedes sprinter 313 cdi din 2005, pierd antigel si nu am reusit sa depistez pe unde , in regim de mers pe autostrada 110 km/h constant la 150 km parcursi completez in jur de 500ml antigel , am verificat daca intra in ulei, nu e nimic nici pe joja nici pe capac , uleiul e ok , acum nu sunt sigur daca poate fi ciupita garnitura de chiulasa, normal ar trebuisa se vada bule de aer in vas nu ?? mai este si radiatorul de caldura din bord dar nu am ud in cabina pe jos pe nicaieri, nu se aburesc geamurile , nu simt miros ... acum am vazut o picatura mica intamplator ,pe blocul motor in partea din spate , am verificat furtunul din spatele motorului , nu este spart ,l-am montat la loc si testez iar,
    -CUM SE FACE AERISIREA ? DIN CE STIU EU ,SE AERISESTE SINGURA, GRESESC ? in timp ce se aeriseste este normal sa vad bule de aer in vas nu ...?
    DACA MA DUC LA REPREZENTANTA EXITA CEVA TESTER CARE SA IMI DEPISTEZE PROBLEMA FARA SA AM INDOIELI CA NU AR FI DEACOLO .
    MA MAI GANDEAM DACA EXISTA SOLUTIE DE CONTRAST CUM SE PUNE LA INSTALATIA DE AC. APOI SA FIE VIZIBILA LA LAMPA UV .
    ORICE SFAT ESTE BINE VENIT .
    MULTUMESC

  • #2
    Pe la pompa de apa te-ai uitat?
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

    Comment


    • #3
      Originally posted by sauron View Post
      Pe la pompa de apa te-ai uitat?
      Da, pompa de apa inlocuita cu una noua cu tot cu garnitura originala de la reprezentanta, la fel si termostatul ,, acum le am de rezerva ca nu au nimica nici pompa nici termostatul simtoma persista .

      145 eur pompa de apa si 40 eur termostatul

      azi am lasat sa mearga motorul la relanti ,dupa aproximatv 2 ore m-am dus sa verific nivelul de antigel sa vedem daca a mai scazut , cu motorul pornit desfac usor busonul si antigelur se revarsa din vas , pun repede busonul ,opresc motorul , verific iar , antigelul era ok minus ce a curs cand am desfacut cu motor pornit , acum am pus un servetel pe radiator si am pozitionat furtunasul de supraplin deasupra lui in caz ca pe viitor se va umple si va da pe dinafara sa se vada pe servetel .
      e normal sa creasca atat de mult nivelul de antigel cu motorul pornit ?
      Last edited by Luxian; 08-11-2011, 08:21 AM.

      Comment


      • #4
        Sal!!!Eu cred ca ar trebui pe viitor sa nu mai desfaci busonul de la radiatorul de apa pt.ca risti sa te arzi rau de tot din cauza presiuni care se face in timpul mersului.Iar pierderea sa fie de la furtunul ce iese din bloc in spatele cilindrului 4 sub galeria de admisie,daca nu ai vre-un fagure gaurit sau jos la vasul de pe radiator di cauza gerului sa contractat si-a plesnit jos pe partewa cu pompa de servo.Asa am patit eu si am schimbat ambele..Apa se duce pe bloc si-o usuca repede urmareste dare de lini albe si-o sa gasesti...

        Comment


        • #5
          Originally posted by DAM_07MDY View Post
          Sal!!!Eu cred ca ar trebui pe viitor sa nu mai desfaci busonul de la radiatorul de apa pt.ca risti sa te arzi rau de tot din cauza presiuni care se face in timpul mersului.Iar pierderea sa fie de la furtunul ce iese din bloc in spatele cilindrului 4 sub galeria de admisie,daca nu ai vre-un fagure gaurit sau jos la vasul de pe radiator di cauza gerului sa contractat si-a plesnit jos pe partewa cu pompa de servo.Asa am patit eu si am schimbat ambele..Apa se duce pe bloc si-o usuca repede urmareste dare de lini albe si-o sa gasesti...
          acolo in spate la furtunul care vine in bloc am umblat ultima data , picatura ce am vazuto pe bloc era in dreptul acelui furtun , dar nu are nimic furtunul , l-am scos cu greu de acolo si ajunge pana afara de sub capota e destul de lun si am putut sa il examinez cu atentie , nu e spart , nu prezinta crapaturi gen furtun imbatranit , am dat cu putina vaselina si am pus cu atentie la loc . Astzi am tinut masina pornita 5 ore la relanti , in afara de evenimentul mentionat mai sus nu s-a mai modificat nivelul antigelului.
          - sa aibe influenta daca sunt in mers ? se face presiune mai mare ?
          daca e ciupita garnitura e posibil sa nu imi dau seama ?
          - nu exista nici o substanta de contrast sa o pun in antigel sa vad cu lampa uv ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by radus View Post
            acolo in spate la furtunul care vine in bloc am umblat ultima data , picatura ce am vazuto pe bloc era in dreptul acelui furtun , dar nu are nimic furtunul , l-am scos cu greu de acolo si ajunge pana afara de sub capota e destul de lun si am putut sa il examinez cu atentie , nu e spart , nu prezinta crapaturi gen furtun imbatranit , am dat cu putina vaselina si am pus cu atentie la loc . Astzi am tinut masina pornita 5 ore la relanti , in afara de evenimentul mentionat mai sus nu s-a mai modificat nivelul antigelului.
            - sa aibe influenta daca sunt in mers ? se face presiune mai mare ?
            daca e ciupita garnitura e posibil sa nu imi dau seama ?
            - nu exista nici o substanta de contrast sa o pun in antigel sa vad cu lampa uv ?
            radiatorul l-am dat jos cand am schimbat pompa de apa , sub el era uscat , si vasul era uscat , e destul de unsuros antigelul cel putin pe vas am testat , am turnat eu antigel sa vad daca se evapora asa repede incat sa nu vad , si am constatat ca daca era sa curga pe acolo se vedea ,doar pe bloc se evapora foarte repede .

            Comment


            • #7
              Sal!!!eu cred ca tot de la furtunul din spatele cilindrului 4 deoarece ai zis ca ai controlat furtunul si nu are nimic,acolo are o teava pe care intra furtunul si sar pute pe langa el sa fi cedat o mica crapatura,iar inn stationare ai o presiune mult mai mica in motor decat in mers.Mai verifica o data furtunul mai in amanunt si bagal in apa fierbinte sin lasal 10 min.si dupa acea te uiti foarte atent,iar o micacrapatura si asta e.In cea ce priveste raze UV nu cred ca se gaseste pe la noi asa ceva.

              iar in cazul in care garnitura de chiuloasa este ciupita iti urca apa foarte repede si se observa mergand constant cu 80 kh max 15 km.si iti urca de la 70 grade media la 110grade.
              Last edited by mircea600sel; 02-07-2011, 22:40 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by DAM_07MDY View Post
                Sal!!!eu cred ca tot de la furtunul din spatele cilindrului 4 deoarece ai zis ca ai controlat furtunul si nu are nimic,acolo are o teava pe care intra furtunul si sar pute pe langa el sa fi cedat o mica crapatura,iar inn stationare ai o presiune mult mai mica in motor decat in mers.Mai verifica o data furtunul mai in amanunt si bagal in apa fierbinte sin lasal 10 min.si dupa acea te uiti foarte atent,iar o micacrapatura si asta e.In cea ce priveste raze UV nu cred ca se gaseste pe la noi asa ceva.

                iar in cazul in care garnitura de chiuloasa este ciupita iti urca apa foarte repede si se observa mergand constant cu 80 kh max 15 km.si iti urca de la 70 grade media la 110grade.
                sal! apa nu urca mai mult de 87-90 grade , cand am scos furtunul din spate de unde zici tu de la cilindrul 4 , fiind foarte greu sa demontez acolo si sa montez am stat cu el in brate cred ca o ora si l-am studiat cu mare atentie , spalat cu sprei , clatit cu apa fiarta ,sters cu carpa uscata , indoit si "belit" in toate felurile , eu nu am vazut nici o ciupitura .
                -am programat pentru maine masina la reprezentanta ca nu mai pot ma dispera, sa imi zica cei de acolo pe unde pierde ,daca pica pe la acel furtun il mananc . sa vedem ce metode au sa verifice instalatia
                - am mai vb. cu un mecanic mi-a zis sa verific :daca cu motorul pornit se intaresc furtunele de apa care fac legatura intre radiator si motor ,daca da ,atunci e garnitura de chiuloasa daca nu inseamna ca pica pe undeva , - verificat furtune cu motor pornit ,chiar am si turat la 3000 , furtunele moi .
                asta e, vedem maine .

                Comment


                • #9
                  am venit de la Reprezentanta , dupa ce am asteptat in jur de 2 ore , evident dupa ce am deschis comanda , vine un nenea mecanicul si ma intreaba :
                  - pe " une " curge ? - zic: nu stiu ca nu se vede . - zice : nu se vede pe nicaieri? zic : eu nu am vazut pe unde curge , de aceea am venit aici sa imi spuneti Dv. ... mecanicul zice : - a ! pai e clar, aveti chiuloasa sparta si va da pe evacuare "daia" nu se vede .
                  il intreb sunteti sigur ? nu exista nici un test de verificare , .... zice ca ii pare rau ca imi da vestea asta , si ca asta e , sa merg sa platesc constatarea .
                  deci in mai putin de 2 minute omul mi-a zis pe unde pierde doar dintro singura privire ... vedeti ce inseamna sa megi la un service specializat ...
                  - cand o sa am ceva timp mai mult prin buzunar , am sa dau jos chiuloasa si ma duc la verificat cu ea ... va tin la curent .
                  daca mai aveti alte sugesti va rog ,nu ezitati .

                  Comment


                  • #10
                    sar putea sa fie chiuloasa stramba

                    Comment


                    • #11
                      incearca sa ii pui o sticla pe surplus la rezevorul de antigel si vezi daca se aduna antigel acolo daca se aduna inseamna ca este chiuloasa stramba

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by barb_marius View Post
                        incearca sa ii pui o sticla pe surplus la rezevorul de antigel si vezi daca se aduna antigel acolo daca se aduna inseamna ca este chiuloasa stramba
                        te referi la furtunasul pentru siguranta de supra plin care este imediat sub buson, am pus sus pe radiator servetel si am pozitionat acel furtunas de supraplin sa stea pe servetel, in cazul in care ar curge pe acolo sa se vada pe acel servetel . nici macar o picatura nu a curs pe acolo .

                        Comment


                        • #13
                          am mai fost la un prieten care are atelier de mecanica lucreaza in general masini mici , duba mea nu prea incape in service , sau ca sa intre masina mea trebuie sa scoata in jur de alte 4 masini... umpic mai complicat , dar nu m-a refuzat , e baiat de treaba ,
                          - s-a uitat pe la toate furtunele , a bagat mana sa vada daca e unsuros , nu a gasit nimic , a bagat presiune cu compresorul pe instalatie maxim 1,7 bari apoi deschide supapa si iese pe acel furtunas de supraplin aerul , deci presiune pe instalatie si iar verificat toate icheieturile . nici urma de antigel , am mers in jur de 10 km pe sosea , presiunea a ramas neschimbata (furtunele erau tari )
                          m-a sfatuit sa scot bujiile si daca este una din cele 4 curata sau oxidata inseamna ca e de la chiuloasa si acolo e sparta . Maine ma ocup de aceasta operati e ceva mai dificila ca sunt intepenite si imi e teama sa nu se rupa .

                          Comment


                          • #14
                            Sal!!Radus parerea mea este ca ar fi imposibil sa crapi chiuloasa dar???normal ar tr.sa-ti urce apa cand ai problema asta cu crapatul chiuloasei,,...Ai de mult timp masina,ai tras asa mult de ia ,greutate remorca,suprasarcina etc....asta cu crapatul este valabila nu-mai in cazul in care esti prea "nebun"sa tagi de ia la maxim rau de tot.Sincer eu ti-am spus ce am stiut de la srinterul meu 313 cdi.2000 an si ce am patit eu cu furtunul acela ca pana lam gasit mia facut peri albi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DAM_07MDY View Post
                              Sal!!Radus parerea mea este ca ar fi imposibil sa crapi chiuloasa dar???normal ar tr.sa-ti urce apa cand ai problema asta cu crapatul chiuloasei,,...Ai de mult timp masina,ai tras asa mult de ia ,greutate remorca,suprasarcina etc....asta cu crapatul este valabila nu-mai in cazul in care esti prea "nebun"sa tagi de ia la maxim rau de tot.Sincer eu ti-am spus ce am stiut de la srinterul meu 313 cdi.2000 an si ce am patit eu cu furtunul acela ca pana lam gasit mia facut peri albi.
                              cat pierdeai tu cand aveai aceasta problema ? la cati km completai si cat completai ? apa sau antigel ?
                              masina in cauza e din 2005 am luato in 2006 la 40.000 km acum are 500.000km
                              - remorca nu am tras , cu greutate am cam mers , adica 2 tone pun pe ea . si mers 110-120 autostrazi
                              - pana la urma o sa schimb si furtunul acela de care zici cat poate sa coste , tu mai sti cat ai dat pe el ? are la un moment dat o inaditura parca nu stiu ce este , e ca o mufa de plastic , este pana acolo sau este direct pana in caloriferul din bord ?
                              ai zis ca ai schimbat pe amundoua , pai vasul de la radiator nu e cu tot cu radiator ? acela cat a costat ?
                              mai vorbim , maine dau bujiile jos sa le vad cum arata . sper sa reusesc !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF