Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierd antigel sprinter 313 SI NU SE VEDE PE UNDE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sal!!!la 250 de km parcursi in autostrada pune-am circa 250-350 ml apa de la satatiile de benzinari.spun ca am dat greu de el si tot greu lam pus,eu lam schimbat si pe acela de care ti-am spus si pe cel care pleaca de desdesupt -ul galeriei de admisie langa serva deasupra suportului motor pe partea dreapta iar la vasul de la radiator lam lipit la cald din acelasi material sa tina dor nu dadeam 1100 ron pt.ce?Radus Am vorbit azi cu cineva si exista riscul sa fie si chiuloasa fisurata dar normal el mia zis ca trebuie sa urce apa.Sincer nici nu mai stiu

    Comment


    • #17
      ca pret cred ca in jur dev 20-30 ron cred nu mai stiu sincer.Si ai mare grija cu bujiile pt.ca este belea sa nu se rupa in chiuloasa

      Comment


      • #18
        Originally posted by DAM_07MDY View Post
        ca pret cred ca in jur dev 20-30 ron cred nu mai stiu sincer.Si ai mare grija cu bujiile pt.ca este belea sa nu se rupa in chiuloasa
        salut , am scos bujiile au iesit fumos , am dat cu sprei WD-40 face minuni, dar nu am vazut nimic pe bujie ca erau ude de la sprei asa ca le-am pus la loc si maine le scot iar dupa ce forjez masina si o sa scada nivelul de antigel

        acum ca tot am desfacut galeria de admisie , m-am bagat iar si am desfacut furtunul din spate de pe bloc , zic ,sa mai ma uit odata la el , deci nu are nimic furtunul , am incercat sa il scot din mufa aia sa ma duc in casa dar nu am reusit , in fine am montat iar totul la loc si maine analizez iar

        Comment


        • #19
          Sal!!Radus ce ai mai facut cu pierderea de antigel,ai rezolvato,ai gasit pe unde pierdea????Sunt tare curios ce are si pe unde pierde.

          Comment


          • #20
            salut

            sa nu curga pe la vreun dop de la blocul motor

            Comment


            • #21
              pierdere..

              Salut
              Am avut si eu aceeasi problema..mergeam 100 de km dupa care trebuia sa pun cam un litru de apa..(asta vara)
              Remediere..
              Am schimbat garnitura de chiulasa,am planat chiulasa,masina merge super bine acum.
              Fenomenul este urmatorul..:garnitura se ciupeste si baga gaze in instalatia de racire,drept pentru care atunci cand o turezi mai mult de 1500-2000 de ture ,arunca lichid pe furtunul de supraplin.
              Crede ma ca am schimbat tot ce se putea schimba pana cand am gasit buba(am schimbat,buson,termostat,pompa de apa,etc)
              Mecanicul care mi a facut reparatia spune ca se produc mici ciupituri pe garnitura si de aici toate bubele..
              Initial pierdeam ff putin dupa care am inceput sa pierd din ce in ce mai mult antigel..
              Ca sa verifici fara sa te apuci sa cheltui bani...pune o sticla de 1/2 legata la capatul furtunului de supraplin si dupa ce o forjezi putin ..vezi cat lichid este in sticla..(ar trebui sa fie aceeasi cantitate pe care o pierzi din vas.
              Sau poti sa lasi masina pe loc dar sa o incalzesti ..dupa care sa o turezi peste 3000 de ture...atunci incepe sa dea pe la furtunul de supraplin.de obicei in sarcina este presiunea mai mare si din cauza asta trebuie turata mai mult cand stai pe loc.
              Bafta si sper sa o remediezi.

              Comment


              • #22
                Pierdere antigel Mercedes Sprinter

                Problema asta am avut-o si eu , motorul pierdea antigel din ce in ce mai mult , incepusem de o luna sa completez la 3 zile 400 ml. dupa care am facut cateva curse mai lungi si ajunsesem sa completez la ultima cursa inainte sa o duc in service 1 litru la 60 de km , consumul de motorina se redusese , in baia de ulei nu era apa in schimb o presiune foarte mare pe furtunele de la circuitul de apa , cand am ajuns in service si am incercat sa o repornesc nu stiu daca electromotorul a mai invartit odata axa cu came , practitc camerele de ardere erau pline cu apa iar pistoanele nu aveau unde sa se mai duca , am scapat numai cu chiuloasa , supapele au fost intregi , problema era : 3 fisuri intre canalele supape admisie si circuit apa la chiuloasa , deci probleme pe partea a 3 pistoane , am observat ca peretii sunt foarte subtiri acolo intre aceste canale , dar vina a fost a mea deoarece nu am bagat in seama cresterea temperaurii la apa asta -vara si a durat ceva pina am schimbat vasco-cuplul de la paleta de racire . Daca ai grija de Mercedes Sprinter si schimbi totul la timp nu ai probleme , eu le mai neglijez si o patesc .
                transport marfa

                Comment


                • #23
                  Salutare baieti si scuze ca nu am mai scris , am fost in cursa si nu am mai facut nimic la masina , decat mici verificari, gen dat jos bujiile = sunt ok nici urma de antigel , am dat jos si galeria de evacuare , zicea un amic ca ar trebui sa se vada urme pe undeva pe acolo pe unde se duce antigelul logic , dar nici urma , am facut si poze , in schimb a crescut pierderea de antigel inainte se aprindea becul martor la 300 km acum se aprinde la 150km ,
                  - am anulat si caloriferul de caldura din bord , ca sa nu desfac bordul am scos furtunele si am facut practic sa mearga doar prin motor circuitul scurt cum se mai zice . nimic tot pierdea , deci cloriferul din cabina nu e fisurat ,
                  - ieri am venit din cursa , pe drum AM VAZUT PE UNDE IESEA APA ,sa va povestesc, obosit m-am oprit in peco in HUNGARIA cand m-am trezit am pornit motorul , ridic capota si ma duc sa pun apa ca de obicei, ca sa plec la drum , cand ma uit mai bine intre galeria de evacuare si turbina facea bulbuluci mici , am apucat sa filmez 5 sec, cum s-a incalzit nu se mai vedea nimic , deci cred ca am aceeiasi soarta ca si colegul de mai sus "dan27692000" hotarat luni ma apuc de treaba , jos chiuloasa sa vedem ce e acolo .
                  il rog pe colegul " dan27692000' daca poate sa imi ddea un email cu nr de tel sa il intreb detali legat de aceasta operatie prin care a avut nefericirea sa treaca . hhoryr @ yahoo . com sau 0762360033 nici nu stiu daca am voie sa postez aceste date , sper sa nu stearga tot .
                  -daca tot desfac acolo ,sa schimb si lantul si patina ?
                  -garnitura de chiuloasa se da cu ceva pe ia sau se pune asa cum este
                  -la ce cuplu au fost stranse prezoanele cu dinamometrica
                  -ai pus chiuloasa noua sau sh, sau ai reconditionato pe cea originala
                  -preturii ??
                  Last edited by radus; 04-16-2011, 16:10 PM.

                  Comment


                  • #24
                    daca stie cineva valorile de cuplu la strangerea suruburilor de chiuloasa va rog sa imi ziceti si mie , sunt 10 suruburi si inca 2 diferite

                    Comment


                    • #25
                      Salut,o problema asemanatoare: Sprinter 316 cdi motor de 2700cc in 6000km pierd in jur de 1.5litri de antigel.Nu da afara pe la preaplin,nu este in ulei,mecanicii care i-am intrebat au zis ca apa este data afara pe evacuare din cauza fisurarii chiuloasei,am mai auzit ca la sprinterele cdi indiferent de motor o chiuloasa tine cel mult 450000km dupa care trebuie schimbata obligatoriu cu una noua,cele reconditionate cica nu tin prea mult si tot antigel incep sa consume.
                      Daca a mai avut cineva probleme de genul acesta la motor de 2.7 rog sa posteze cum a rezolvat.Multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Ti-ai raspuns singur la intrebare. Este adevarat, antigelul se pierde pe evacuare, de aia nu ai sa il gasesti in ulei. O chiuloasa reconditionata nu o sa te tina mult, mai ales daca faci in afara si tii Sprinterul cu remorca dupa tine. Cel mai bine una second, daca gasesti de pe alt Sprinter. Cauta la dezmembrari de la cele cu volan pe dreapta, garantat gasesti cu mile putine. Sarbatori cu bine.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by radus View Post
                          Salutare , am o proble cu care ma confrunt de ceva timp ,am un mercedes sprinter 313 cdi din 2005, pierd antigel si nu am reusit sa depistez pe unde , in regim de mers pe autostrada 110 km/h constant la 150 km parcursi completez in jur de 500ml antigel , am verificat daca intra in ulei, nu e nimic nici pe joja nici pe capac , uleiul e ok , acum nu sunt sigur daca poate fi ciupita garnitura de chiulasa, normal ar trebuisa se vada bule de aer in vas nu ?? mai este si radiatorul de caldura din bord dar nu am ud in cabina pe jos pe nicaieri, nu se aburesc geamurile , nu simt miros ... acum am vazut o picatura mica intamplator ,pe blocul motor in partea din spate , am verificat furtunul din spatele motorului , nu este spart ,l-am montat la loc si testez iar,
                          -CUM SE FACE AERISIREA ? DIN CE STIU EU ,SE AERISESTE SINGURA, GRESESC ? in timp ce se aeriseste este normal sa vad bule de aer in vas nu ...?
                          DACA MA DUC LA REPREZENTANTA EXITA CEVA TESTER CARE SA IMI DEPISTEZE PROBLEMA FARA SA AM INDOIELI CA NU AR FI DEACOLO .
                          MA MAI GANDEAM DACA EXISTA SOLUTIE DE CONTRAST CUM SE PUNE LA INSTALATIA DE AC. APOI SA FIE VIZIBILA LA LAMPA UV .
                          ORICE SFAT ESTE BINE VENIT .
                          MULTUMESC
                          imi cer scuze ca te intreb, presiunea cand o face din momentul pornirii motorului sau numai cand depaseste 85 grade, te rog este foarte important!

                          Comment


                          • #28
                            problema 313

                            Salut,
                            Am si eu o problema asemanatoare: presiune mare in instalatia de racire si la un drum mai lung imi evacueaza apa pe la supraplin. Mecanicul pe care l-am intrebat mi-a recomandat sa schimb termostatul, dar apa sta permanent la 85 de grade. Eu ma tem sa nu fie chiuloasa sau garnitura de chiuloasa.
                            Aveti ceva sfaturi sau experiente de genul asta?

                            Comment


                            • #29
                              Daca nu urca apa peste 100 de grade nare voie sa dea afara ... deci chiuloasa ( sanse mici sa fie doar garnitura dar mici cum ziceam astea fiind dublu ax cu came si spatiul dintre supape fiind foarte redus ) plus costul 250 de ron garnitura 300 ron verificatu si refacerea planeitati 100 ron surburile si mai pui vreo 400 de ron manopera si daca e chiuloasa de vina o iei de la capat ... asa pui alta din prima si ai scapat de griji !!

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc pentru raspuns.
                                Astazi nu a mai dat afara in cei 40 de km facuti, in schimb furtunele sunt foarte tari. Si am mai opservat ca nu porneste ventilatorul din fsta chiar daca am mers cu AC pornit. O avea vreo treaba?
                                Totusi nu stiu de ce sa imi faca probleme chiuloasa pentru ca nu merg incarcat, doar o forjez cateodata si am si putintei km - 165000.
                                Last edited by eurocat; 07-09-2013, 21:56 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF