Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate monta un rezervor suplimentar pe Sprinter?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tu construiesti rezervorul efectiv ? Din ce material este construit ? Poti da detalii privind conectarea la rezervorul original al masinii. Multumesc.

    Comment


    • #17
      rezervorul l-a facut un nene x , conectare cu pompa 12v si teu cu supapa de sens pe futrunul de retul de la cel original . buton de pornit/oprit montat pe laterala din stanga scaun sofer.

      Comment


      • #18
        Aha. Deci combustibilul din acel rezervor la o apasare de buton este transferat in rezervorul original al masinii prin furtunul de retur original. Si cum faci plinul la acel rezervor ?

        Comment


        • #19
          Uitasem. Din ce material este fabricat ?

          Comment


          • #20
            Originally posted by brain View Post
            Aha. Deci combustibilul din acel rezervor la o apasare de buton este transferat in rezervorul original al masinii prin furtunul de retur original. Si cum faci plinul la acel rezervor ?
            Prin inversarea polaritatii pompei de 12V oare?Sau printr-o gura de alimentare separata?
            @brain...super tare rezervorul.Ce autonomie ai acum cu masina asta?
            Last edited by cugino; 02-21-2011, 18:49 PM.
            CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

            Comment


            • #21
              In regim de autobanda, daca am plinul, plec de la Hamburg, ajung fara probleme la Viena (via Nurnberg) cu trailer in spate, in regim de 90 - 100 km/h. Pe Romania fac un Bucuresti dus-intors si un Iasi dus-intors fara sa se aprinda indicatorul de rezerva la combustibil. Pe rezerva fac lejer 130 - 140 km.

              Comment


              • #22
                Am un vecin sofer la o firma de transport si are in dotare un Sprinter XXL. La masina lui a fost modificat rezervorul prin despicarea in doua si adaugarea inca unei sectiuni (operatia l-a scos pe tusa cam 1 saptamana). Am sa-l intreb care a fost procedura si cati litrii a castigat.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  La un rezervor de aluminiu sau la cel din plastic ?

                  Comment


                  • #24
                    Ma gandesc ca era aluminiu (nu ma pricep). E plecat acum in cursa. Cand il vad am sa-l intreb...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Despre ce rezervoare se vorbeste aici caci ma minunez , la mine nu intra mai mult de 80 de litri de motorina .
                      transport marfa

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dan500se View Post
                        Am un vecin sofer la o firma de transport si are in dotare un Sprinter XXL. La masina lui a fost modificat rezervorul prin despicarea in doua si adaugarea inca unei sectiuni (operatia l-a scos pe tusa cam 1 saptamana). Am sa-l intreb care a fost procedura si cati litrii a castigat.
                        Originally posted by brain View Post
                        La un rezervor de aluminiu sau la cel din plastic ?
                        Am vorbit cu omu`...

                        De fapt este vorba de un alt rezervor modificat de pe un alt autovehicul care a fost "croit" in asa fel incat sa incapa langa rezervorul original (parca din plastic) al masinii. Se pare ca a castigat in jur de 60 de litrii (nu stie exact). Rezervoarele comunica intre ele printr-un furtun dar mai multe detalii nu stiu (nici soferul nu a stiut sa-mi zica mai multe).

                        Eventual...cand se reintoarce din cursa si vine acasa cu masina am sa-l rog sa ma lase sa fac o poza "instalatiei".
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Rezervor Mercedes Sprinter

                          Un rezervor in plus la o autoutilitara Mercedes Sprinter nu ar strica mai ales daca ai drum spre Moldova unde motorina este la pretul de 3,5 ron la ora actuala , dar nu va jucati cu focul , consultati mecanici experti caci am vazut o multime de cazuri cand le-au luat foc masinile din cauza improvizatiilor legate de surplusul de rezervoare , modificarea esapamentului nu este o chestie care sa o gandesti tu , chiar daca o sa muti esapamentul in alta pozitie gandeste-te ca o sa afecteze alte elemente cum ar fi camasa de la cablul de frana de mana , sau cablurile de la ABS -spate si sunt multe altele care la o tempereatura mare a tobei probabil ca s-ar topi si vara pe caldurile alea vor lua chiar foc, impreuna cu ele si masina ...
                          transport marfa

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dan27692000 View Post
                            Un rezervor in plus la o autoutilitara Mercedes Sprinter nu ar strica mai ales daca ai drum spre Moldova unde motorina este la pretul de 3,5 ron la ora actuala , dar nu va jucati cu focul , consultati mecanici experti caci am vazut o multime de cazuri cand le-au luat foc masinile din cauza improvizatiilor legate de surplusul de rezervoare , modificarea esapamentului nu este o chestie care sa o gandesti tu , chiar daca o sa muti esapamentul in alta pozitie gandeste-te ca o sa afecteze alte elemente cum ar fi camasa de la cablul de frana de mana , sau cablurile de la ABS -spate si sunt multe altele care la o tempereatura mare a tobei probabil ca s-ar topi si vara pe caldurile alea vor lua chiar foc, impreuna cu ele si masina ...
                            Colegule nu vorbii in necunostinta de cauza nu are cum sa iti ia foc cum te exprimi tu daca operatia e facuta ca la carte. Nu mai am Sprinter de 6 luni am reprofilat pe camioane dar nu mai uita ceva important - Inginerii cauta solutii adecvate acelori lucruri.

                            Comment


                            • #29
                              Rezervor dublu Mercedes Sprinter

                              Oare daca ai un rezervor dublu pe autoutilitara te vor lasa moldovenii cu plinul la amandoua sa treci granita ?
                              transport marfa

                              Comment


                              • #30
                                Scuze baieti de pauza mare in care nu am mai raspuns am fost plecat in curse , deci rezervorul suplimentar este montat in locul rotii de rezerva ( si roata sus in duba ) in podea se face o gaura rotunda exact pe directia unde are gura de umplere acel rezervor , deschizi usile din spate si faci plinul , (daca ai de unde ) are buson cu clapeta de sens ( cand se face transferul de motorina sa poata trage pe acolo aer , motorina nu iese .
                                - este facut din tabla , nu rugineste daca nu pui apa in el :P , pe dianafara este vopsit , chiar e ok , singurul compromis e cu roata de rezerva dar ... ficare isi alege ce compromis poate sa faca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF