Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Anomalie Sprinter 213 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anomalie Sprinter 213 cdi

    Buna! Am un Sprinter 213 cdi fabricat in 2002 cu 183000 km. De pe la 180000 km a inceput sa se auda o bataie la motor, dar doar atunci cand motorul e cald. Exemplu: daca il las aproximativ 10 minute la relanti incepe sa se auda bataia, sau dupa circa 5 minute de mers la turatie normala. La acceleratie zgomotul nu se mai aude, ci doar la relanti. De asemenea, tot pana e motorul rece, circa 10 minute, scoate fum alb. Cand e cald nu mai scoate fum deloc. Mai am inca o problema: mi-a sarit de doua ori furtunul care leaga turbosuflanta de intercooler, ceea ce ma face sa cred ca este infundat intercoolerul. Inainte sa merg la reprezentanta sper sa-mi puteti da o opinie, poate a mai fost cineva la fel de norocos...

  • #2
    Ai incercat un schimb de ulei?Nu e bataie de tacheti?Tu cred ca ai culbutori hidraulici.Odata ce caliatea uleiului scade ,culbutorii nu-si mai fac treaba cu trebuie si automat poti auzi sunete ciudate.Fumul de la relanti poate fi din cauza scaunelor de la supape.Dar odata ce accelerezi presiunea in rampa creste,culbutorii fct cum trebe iar supapele inchid si deschid cum trebe.Stiu pe cineva cu aceeasi problema si asta era cauza.Poate fi si uzura dar la km tai ar trebui sa n-ai probleme inca.Sprinteru,meu are 115000 si n-am treaba cu el,nu consuma gram de ulei.
    MERCEDES-BENZ SL300
    MERCEDES-BENZ B180 CDI
    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
    DUCATI 600 SS
    YAMAHA XT350

    Comment


    • #3
      eu cred ca e ceva legat de pompa de injectie.....legat de turbo nu stiu ce sa-ti spun...oricum de infundat nu se poate...are o electrovalva care se blocheaza pe deschis si nu mai intra turbo....
      speram sa revi dupa ce remediezi defectiunea sa ne spui si noua ce a fost
      bafta multa
      ps...daca aveti nevoie de ceva piese sa ma intrebati si pe mine

      Comment


      • #4
        Legat de ulei, am facut schimbul la 181500 km, am pus ulei Aral 5w40. Bataia se pare ca provine de la tacheti, din cate mi-au spus si altii, si ma gandesc daca are vreo legatura cu uleiul, nu e potrivit Aral 5w40? E posibil sa fie uzati tachetii, sau supapele?

        Comment


        • #5
          Originally posted by BurnerX View Post
          Legat de ulei, am facut schimbul la 181500 km, am pus ulei Aral 5w40. Bataia se pare ca provine de la tacheti, din cate mi-au spus si altii, si ma gandesc daca are vreo legatura cu uleiul, nu e potrivit Aral 5w40? E posibil sa fie uzati tachetii, sau supapele?
          Iti recomand Mobil1 si putin mai gors,un 10w.Daca vrei ma uit exact ce i-am pus eu.Asta pt ca ai ceva km deja.Fiind mai gros vor lucra mai bine culbutorii tai si automat n-o sa mai ai bataie de tacheti.Chiar daca ai uzura la tacheti,culbutorii fiind hidraulici regleaza jocurile tachetilor permanent deci nu ai bataie.Sper sa ma fac inteles.
          MERCEDES-BENZ SL300
          MERCEDES-BENZ B180 CDI
          MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
          DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
          DUCATI 600 SS
          YAMAHA XT350

          Comment


          • #6
            Ok, am sa incerc sa schimb uleiul cu un 10w40 mobil. Mersi pentru sfat.

            Comment


            • #7
              Mobil e cel mai bun ulei, pe aceeasi masina unul a pus Aral celalalt Mobil, cand au deschis capacul de la culbutori sa schimbe garnitura la cel cu Aral era dezastru si la cel cu Mobil era curat.

              Comment


              • #8
                Fumul alb poate fi de la ulei ars sau motorina nearsa.cand accelerezi fumul devine negru?Bataia poate fi di bul de piston sau din palier de pe arborele cotit.Presiunea care arunca furtunul de la intercooler arata ca sunt scapari de compresie pe unul din pistoane sau pe la o supapa care nu inchide bine.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF