Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anomalie Sprinter 213 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anomalie Sprinter 213 cdi

    Buna! Am un Sprinter 213 cdi fabricat in 2002 cu 183000 km. De pe la 180000 km a inceput sa se auda o bataie la motor, dar doar atunci cand motorul e cald. Exemplu: daca il las aproximativ 10 minute la relanti incepe sa se auda bataia, sau dupa circa 5 minute de mers la turatie normala. La acceleratie zgomotul nu se mai aude, ci doar la relanti. De asemenea, tot pana e motorul rece, circa 10 minute, scoate fum alb. Cand e cald nu mai scoate fum deloc. Mai am inca o problema: mi-a sarit de doua ori furtunul care leaga turbosuflanta de intercooler, ceea ce ma face sa cred ca este infundat intercoolerul. Inainte sa merg la reprezentanta sper sa-mi puteti da o opinie, poate a mai fost cineva la fel de norocos...

  • #2
    Ai incercat un schimb de ulei?Nu e bataie de tacheti?Tu cred ca ai culbutori hidraulici.Odata ce caliatea uleiului scade ,culbutorii nu-si mai fac treaba cu trebuie si automat poti auzi sunete ciudate.Fumul de la relanti poate fi din cauza scaunelor de la supape.Dar odata ce accelerezi presiunea in rampa creste,culbutorii fct cum trebe iar supapele inchid si deschid cum trebe.Stiu pe cineva cu aceeasi problema si asta era cauza.Poate fi si uzura dar la km tai ar trebui sa n-ai probleme inca.Sprinteru,meu are 115000 si n-am treaba cu el,nu consuma gram de ulei.
    MERCEDES-BENZ SL300
    MERCEDES-BENZ B180 CDI
    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
    DUCATI 600 SS
    YAMAHA XT350

    Comment


    • #3
      eu cred ca e ceva legat de pompa de injectie.....legat de turbo nu stiu ce sa-ti spun...oricum de infundat nu se poate...are o electrovalva care se blocheaza pe deschis si nu mai intra turbo....
      speram sa revi dupa ce remediezi defectiunea sa ne spui si noua ce a fost
      bafta multa
      ps...daca aveti nevoie de ceva piese sa ma intrebati si pe mine

      Comment


      • #4
        Legat de ulei, am facut schimbul la 181500 km, am pus ulei Aral 5w40. Bataia se pare ca provine de la tacheti, din cate mi-au spus si altii, si ma gandesc daca are vreo legatura cu uleiul, nu e potrivit Aral 5w40? E posibil sa fie uzati tachetii, sau supapele?

        Comment


        • #5
          Originally posted by BurnerX View Post
          Legat de ulei, am facut schimbul la 181500 km, am pus ulei Aral 5w40. Bataia se pare ca provine de la tacheti, din cate mi-au spus si altii, si ma gandesc daca are vreo legatura cu uleiul, nu e potrivit Aral 5w40? E posibil sa fie uzati tachetii, sau supapele?
          Iti recomand Mobil1 si putin mai gors,un 10w.Daca vrei ma uit exact ce i-am pus eu.Asta pt ca ai ceva km deja.Fiind mai gros vor lucra mai bine culbutorii tai si automat n-o sa mai ai bataie de tacheti.Chiar daca ai uzura la tacheti,culbutorii fiind hidraulici regleaza jocurile tachetilor permanent deci nu ai bataie.Sper sa ma fac inteles.
          MERCEDES-BENZ SL300
          MERCEDES-BENZ B180 CDI
          MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
          DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
          DUCATI 600 SS
          YAMAHA XT350

          Comment


          • #6
            Ok, am sa incerc sa schimb uleiul cu un 10w40 mobil. Mersi pentru sfat.

            Comment


            • #7
              Mobil e cel mai bun ulei, pe aceeasi masina unul a pus Aral celalalt Mobil, cand au deschis capacul de la culbutori sa schimbe garnitura la cel cu Aral era dezastru si la cel cu Mobil era curat.

              Comment


              • #8
                Fumul alb poate fi de la ulei ars sau motorina nearsa.cand accelerezi fumul devine negru?Bataia poate fi di bul de piston sau din palier de pe arborele cotit.Presiunea care arunca furtunul de la intercooler arata ca sunt scapari de compresie pe unul din pistoane sau pe la o supapa care nu inchide bine.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF