Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sal, cine ma poate ajuta si pe mn , am un mercedes sprinter 411 din 2002, cu cutie automata, problema e ca uneori mi se aprinde un bec in bord EDC si nu mi se mai accelereaza, trb sa il opresc si sa pornesc din nou motorul

    Comment


    • #32



      uite aicea o ideie !!

      maipe romneste ceva piederir de presiune de pe instalatia de injectie motorina !

      Comment


      • #33
        Da Dl. Sergiubogdan, aceeasi problema am intilnito la 2 sprintere. Unul in urma cu vreo 7 luni unde am schimbat 4 injectoare + pompa de inalta, iar altul acum 3 luni unde am schimbat numai pompa de inalta.
        In cazul dumneavoastra, dupa cite am urmarit, nu trebuia schimbata decit pompa de inalta, sau garniturile cu supapele la ea.
        Dar... de.... daca nu va dat mina sa veniti pe la constanta.
        Sa auzim de bine

        Comment


        • #34
          Eu am un 315 din 2007.Are si 150 de cai.Are 166000km si nu face nici o figura.Absolut nimica.Nu trancane nimica.Dar eu am facut un drum pana in germania si lam luat de acolo pt ca am inteles ca prin romania mai aduc si sprintere facute prin turcia.Ma costat un pic cam mult dar nu am nici cea mai mica problema cu ea.A pornit la prima cheie la -10 grade.

          Comment


          • #35
            Originally posted by sergiubogdan View Post
            Prieteni....lucrez pe un sprinter 315 cdi cumparat de la casa auto in luna iunie 2007 deci masina se afla in garantie inca si nu pot sa zic decat ca sunt extrem de nemultumit de acest ,,exemplar''.....cat si de cei de la reprezentantele lor din Bucuresti....ce sa va zic ...? are 150 de cai ????? se pare ca NU..dar asta nu ar fi problema , ca troncane de parca ar avea 150000 km nici asta (are doar 45000) ,la revizie sa schimbat doar 2 bucsi la bara stab. Acum care e problema ???....am plecat la CT si la intoarcere nu a vrut sa mai porneasca... worthy.gif
            Bagata in service la CT dupa 9 zile o ridic in stare de functionare {schimbat inj 3 si 4 + rampa presiune}.. pana la Buc a mers fara probleme..zic eu( 9 zile =treaba buna)...ok...dupa 2 zile plec spre Deva... Valea Oltului opresc la o cafea ...dau sa plec si surpriza..sau nu.?!?!?!.....MERCEDES SPRINTER 315 CDI 45000 km fabr 2007...NU PORNESTE... fyou.gif ..( ora 1 noaptea) . Am reusit sa o pornesc trasa 2 m si nu am mai oprita decat la repr din SB...acolo dupa 8 ore (foarte multumit de timp fara nici un fel de aluzie ) masina porneste ( schimbat injectorul 4 din nou)...plec spre Deva. thumbup.gif ... descarc marfa...siiii??????? masina iar nu mai vrea sa porneasca!!!!!!!! NU MAI INTELEG NIMIC !!! Acelasi procedeu ...trasa ... pornita si pana la Buc nu mai opresc motorul de frica sa nu raman cu ea pa camp. Ajuns in Buc dau tel la AUTOKLASS si CASA AUTO (TIRIAC) le explic fenomenul..si ei ce sa faca???...ma programeaza ptr remediere dupa 3 sapt....Eu ce sa fac ?..masina este inca in garantie si daca ma duc in alta parte pierd asa zisa garantie....ASADAR CAND TE DUCI SA O CUMPERI TE TRATEAZA REGESTE.....dupa ce ti-a luat 35 000 euro...NU MAI INTERESEAZA PE NIMENI NIMIC... Deci masina tre sa stea 3 sapt in parcare, dupa care vreo nu stiu cate zile la service , probabil merg inca vreo 500 km si ....iar service...iar nervi...PROFESIONALISMUL,PROMPTITUDINEA LASA DE DORIT LA ACESTIA...Nu am de ales...mai asteptam sa vedem ce se intamla...Cu alte cuvinte sunt TOTAL NEMULTUMIT DE ACESTIA si cu siguranta nu singur... CE POT FACE ???????
            Prietene problema e de la circuitul de alimentare .undeva de la rezervor la injector trage aer cand e amorsata porneste imediat apoi lasata 1/2 de ora se dezamorseaza si nu mai porneste.Verifica etanseitatea la tot: conducte ,furtune ,filtre de motorina si ai sa gasesti undeva unde trage aer poate chiar in pompa.Lipsa de putere in compresie si problema la injectorul 4 ati arata ca trebuie sa cauti acolo.De la pompa la injector trage aer.

            Comment


            • #36
              nemultumire

              Despre Casa Auto din Oradea sunt profund dezamagit. Am avut un accident cu un Sprinter i-am spart umpic fatza cam de 250 de milioane adica toata inclusiv aripi si radiatoare, in fine, masina a stat 3 sapt in service timp in care o faceam de 2 ori cel putin iar cand sa o monteze la loc ghciti ce? Au uitat sa comande filtrul de aer cu cutia de plastic, mai rau ca Politia Romana. Asa ceva este de rasul curcilor sa uiti sa comanzi si sa vezi asta la sfarsit. In 3 saptamani sa demontezi fatza si sa pui alta noua in 16 zile lucratoare!!! profesionalism nu gluma
              TE DUC UNDE VREI CAT AI ZICE HEY

              Comment


              • #37
                Originally posted by awer21 View Post
                salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
                Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
                Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
                Bafta in continuare.
                Acel senzor de presiune din capatul capacului culbutor este foarte important, de la un oring ca de abia iti intra pe un pix nu iti porneste masina sau porneste greu, eu am avut probleme de genul si mi-a fost fisurat furtunul de alimentare care iese din filtrul de motorina la popma de inalta, poate e fisurat ceva furtunas pe langa colier sau poate fi frecat undeva vreun furtun si nu se observa. Din punctul asta de vedere dieselul ii foarte pacatos.
                Din cauza ca mi-au fost murdare coturile in pompa de inalta si a intrat rugina pe langa origuri nu mi-a mai pornit si mi-a curs pompa, am schimbat un set de reparatie de pompa cu 30 de lei si e ca noua.
                Masinile nu trebuiesc comentate dupa ce sofer si ce noroc are stapanul.
                Eu am un 313 si un 311 cu 313 am avut cateva probleme si cu 311 am 400 de mii de km si nu am nimic la el nici nu am avut. Ca nou motorul si acuma, cum ti-e norocul. Alta la masina noua schimbi turbo la 10 000 km la alta la 500 000. depinde la urma urmei totul este dupa noroc
                TE DUC UNDE VREI CAT AI ZICE HEY

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF