Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ala cu sprinteru
    replied
    Originally posted by awer21 View Post
    salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
    Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
    Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
    Bafta in continuare.
    Acel senzor de presiune din capatul capacului culbutor este foarte important, de la un oring ca de abia iti intra pe un pix nu iti porneste masina sau porneste greu, eu am avut probleme de genul si mi-a fost fisurat furtunul de alimentare care iese din filtrul de motorina la popma de inalta, poate e fisurat ceva furtunas pe langa colier sau poate fi frecat undeva vreun furtun si nu se observa. Din punctul asta de vedere dieselul ii foarte pacatos.
    Din cauza ca mi-au fost murdare coturile in pompa de inalta si a intrat rugina pe langa origuri nu mi-a mai pornit si mi-a curs pompa, am schimbat un set de reparatie de pompa cu 30 de lei si e ca noua.
    Masinile nu trebuiesc comentate dupa ce sofer si ce noroc are stapanul.
    Eu am un 313 si un 311 cu 313 am avut cateva probleme si cu 311 am 400 de mii de km si nu am nimic la el nici nu am avut. Ca nou motorul si acuma, cum ti-e norocul. Alta la masina noua schimbi turbo la 10 000 km la alta la 500 000. depinde la urma urmei totul este dupa noroc

    Leave a comment:


  • ala cu sprinteru
    replied
    nemultumire

    Despre Casa Auto din Oradea sunt profund dezamagit. Am avut un accident cu un Sprinter i-am spart umpic fatza cam de 250 de milioane adica toata inclusiv aripi si radiatoare, in fine, masina a stat 3 sapt in service timp in care o faceam de 2 ori cel putin iar cand sa o monteze la loc ghciti ce? Au uitat sa comande filtrul de aer cu cutia de plastic, mai rau ca Politia Romana. Asa ceva este de rasul curcilor sa uiti sa comanzi si sa vezi asta la sfarsit. In 3 saptamani sa demontezi fatza si sa pui alta noua in 16 zile lucratoare!!! profesionalism nu gluma

    Leave a comment:


  • alexica
    replied
    Originally posted by sergiubogdan View Post
    Prieteni....lucrez pe un sprinter 315 cdi cumparat de la casa auto in luna iunie 2007 deci masina se afla in garantie inca si nu pot sa zic decat ca sunt extrem de nemultumit de acest ,,exemplar''.....cat si de cei de la reprezentantele lor din Bucuresti....ce sa va zic ...? are 150 de cai ????? se pare ca NU..dar asta nu ar fi problema , ca troncane de parca ar avea 150000 km nici asta (are doar 45000) ,la revizie sa schimbat doar 2 bucsi la bara stab. Acum care e problema ???....am plecat la CT si la intoarcere nu a vrut sa mai porneasca... worthy.gif
    Bagata in service la CT dupa 9 zile o ridic in stare de functionare {schimbat inj 3 si 4 + rampa presiune}.. pana la Buc a mers fara probleme..zic eu( 9 zile =treaba buna)...ok...dupa 2 zile plec spre Deva... Valea Oltului opresc la o cafea ...dau sa plec si surpriza..sau nu.?!?!?!.....MERCEDES SPRINTER 315 CDI 45000 km fabr 2007...NU PORNESTE... fyou.gif ..( ora 1 noaptea) . Am reusit sa o pornesc trasa 2 m si nu am mai oprita decat la repr din SB...acolo dupa 8 ore (foarte multumit de timp fara nici un fel de aluzie ) masina porneste ( schimbat injectorul 4 din nou)...plec spre Deva. thumbup.gif ... descarc marfa...siiii??????? masina iar nu mai vrea sa porneasca!!!!!!!! NU MAI INTELEG NIMIC !!! Acelasi procedeu ...trasa ... pornita si pana la Buc nu mai opresc motorul de frica sa nu raman cu ea pa camp. Ajuns in Buc dau tel la AUTOKLASS si CASA AUTO (TIRIAC) le explic fenomenul..si ei ce sa faca???...ma programeaza ptr remediere dupa 3 sapt....Eu ce sa fac ?..masina este inca in garantie si daca ma duc in alta parte pierd asa zisa garantie....ASADAR CAND TE DUCI SA O CUMPERI TE TRATEAZA REGESTE.....dupa ce ti-a luat 35 000 euro...NU MAI INTERESEAZA PE NIMENI NIMIC... Deci masina tre sa stea 3 sapt in parcare, dupa care vreo nu stiu cate zile la service , probabil merg inca vreo 500 km si ....iar service...iar nervi...PROFESIONALISMUL,PROMPTITUDINEA LASA DE DORIT LA ACESTIA...Nu am de ales...mai asteptam sa vedem ce se intamla...Cu alte cuvinte sunt TOTAL NEMULTUMIT DE ACESTIA si cu siguranta nu singur... CE POT FACE ???????
    Prietene problema e de la circuitul de alimentare .undeva de la rezervor la injector trage aer cand e amorsata porneste imediat apoi lasata 1/2 de ora se dezamorseaza si nu mai porneste.Verifica etanseitatea la tot: conducte ,furtune ,filtre de motorina si ai sa gasesti undeva unde trage aer poate chiar in pompa.Lipsa de putere in compresie si problema la injectorul 4 ati arata ca trebuie sa cauti acolo.De la pompa la injector trage aer.

    Leave a comment:


  • sandu
    replied
    Eu am un 315 din 2007.Are si 150 de cai.Are 166000km si nu face nici o figura.Absolut nimica.Nu trancane nimica.Dar eu am facut un drum pana in germania si lam luat de acolo pt ca am inteles ca prin romania mai aduc si sprintere facute prin turcia.Ma costat un pic cam mult dar nu am nici cea mai mica problema cu ea.A pornit la prima cheie la -10 grade.

    Leave a comment:


  • Mercedes-cdi
    replied
    Da Dl. Sergiubogdan, aceeasi problema am intilnito la 2 sprintere. Unul in urma cu vreo 7 luni unde am schimbat 4 injectoare + pompa de inalta, iar altul acum 3 luni unde am schimbat numai pompa de inalta.
    In cazul dumneavoastra, dupa cite am urmarit, nu trebuia schimbata decit pompa de inalta, sau garniturile cu supapele la ea.
    Dar... de.... daca nu va dat mina sa veniti pe la constanta.
    Sa auzim de bine

    Leave a comment:


  • ionut1410
    replied
    My sprinter would loose power.switch it off and start it, it would work fine.Eventually it use to have starting problems. Use to start using cold start spray. Ebentually stopped completely. Got injectors changed locally, that problem solved until it started cuttin out every time u put ur foot...



    uite aicea o ideie !!

    maipe romneste ceva piederir de presiune de pe instalatia de injectie motorina !

    Leave a comment:


  • dany007
    replied
    sal, cine ma poate ajuta si pe mn , am un mercedes sprinter 411 din 2002, cu cutie automata, problema e ca uneori mi se aprinde un bec in bord EDC si nu mi se mai accelereaza, trb sa il opresc si sa pornesc din nou motorul

    Leave a comment:


  • sergiubogdan
    replied
    au reusit sa o faca cei de la casa auto...au schimbat pompa de inalta si vad ca acum merge...am facut vreo 2000 km dar pierde motorina pe la un furtun de retur care vine din injectoare si e tot la ,,doctor''....cred ca e ok daca pana acum a mers....sper ..daca rezolva si problema returului e totul ok....Deci am schimbat la ea in 2 luni urm:injectoare,rampa presiune de doua ori,supapa debitmetru,pompa inalta presiune...

    Leave a comment:


  • stoicaion
    replied
    ti-ai reparat masina sau tot asa face? sunt curios pt ca azi am mai auzit pe cineva cu aceeasi problema dar se pare ca din greseala a alimentat cu benzina si a mers pana s-a oprit motorul si dupa ce s-a schimbat combustibilul porneste din ce in ce mai greu

    Leave a comment:


  • gigi_v
    replied
    Originally posted by awer21 View Post
    salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
    Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
    Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
    Bafta in continuare.
    Eu am fost in aceeasi situatie cu sprinterul pe care lucrez(adica pornirea greoaie la rece),aveam garnitura de la pompa de inalta presiune fisurata(unde mai pui ca si pierdea motorina pe acolo)am fost pe la vreo 2-3 mecanici si am avut tot atatea pareri.am gasit un service mai bun in oras unde mi-au facut ei o garnitura pentru a putea sa mai cursez asa pana la venirea unei garnituri originale,care nu prea e de gasit decat cu pompa cu tot.dar asta e....firma trebuie sa suporte.

    Leave a comment:


  • Mercedes-cdi
    replied
    Cind va hotariti sa reparati masina anuntati-ma. Dar trebuie sa veniti la Constanta.
    Sint de profesie mecanic si repar o gramada de sprintere, si nu numai.
    toate reparatiile sint controlate de calculator, tester original mercedes.
    detalii si programari vwpassat13@yahoo.com

    Leave a comment:


  • awer21
    replied
    Originally posted by sergiubogdan View Post
    nu au demonstrat chestia asta....au spus ca numai daca sunt eu de acord imi fac testul si trebuie sa platesc eu 6 mil....de parca mie imi trebuie sa ma conving...odata ce ei imi spun ca am avut apa si dupa ce le explic fenomenul cu filtru(separator de apa) ei au dato la intors ca motorina ar fi avut ceva acizi,aditivi ...care au dus la defectarea ei....
    salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
    Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
    Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
    Bafta in continuare.

    Leave a comment:


  • sergiubogdan
    replied
    nu au demonstrat chestia asta....au spus ca numai daca sunt eu de acord imi fac testul si trebuie sa platesc eu 6 mil....de parca mie imi trebuie sa ma conving...odata ce ei imi spun ca am avut apa si dupa ce le explic fenomenul cu filtru(separator de apa) ei au dato la intors ca motorina ar fi avut ceva acizi,aditivi ...care au dus la defectarea ei....

    Leave a comment:


  • stoicaion
    replied
    Originally posted by sergiubogdan View Post
    ASTIA AU INNEBUNIT...Au stat iei si sau gandit ca asta e singura solutie sa scape de noi sau sa o rezolve prb (daca schimba tot tre sa mearga ,nu ??...dar pe banii nostrii ca cica de vina e apa din motorina...) le-am adus aminte <<profesionistilor>>ca masina mea are si un filtru de mot cu separator de apa si basca am si o lampa de contro in bord care nu ma avertizat(becul funct cand ii pun contactul)dar au dato la intors si spun ca nu neaparat apa din mot ci si motorina in sine proasta cu aditivi si acizi care corodeaza instalatia....si uite asa....

    SI EU MA INTREB: DE CE LA CT,SB .AG si chiar Autoklass Buc nu au gasit nimic pana acum???? am hartie de la ei din 19.02 ca motorul functioneaza in parametrii normali !!! De fapt am strans toate hartiile pana acum;fisele de rep,comenziile respective si controale de calitate.....pe cartea service nu au completat nimic pana acum dar am toate dovezile ca am fost la ei in service cu aceeasi problema...
    am lasat masina acolo ca se facuse tarziu si nu am unde sa o tin acasa dar maine ma duc dimineata sa o iau.... si sa va mai relatez o discutie ce am prinso acolo.... o doamna a venit suparata foc sa isi primeasca banii care ia dat ca avans ptr nu stiu ce piese ...tot ceva de pornire la un turism probabil, ca era o LADY...in acest timp( o piesa comandata dureaza de regula cel putin 10 zile sa apara) a fost si in alta parte cu ea si ii gasise un contact care ba func ,ba nu ...a fost inlocuit (ceva rapid si necostisitor) si totul OK ... merge masina struna , deci SPECIALISTII o jecmanea pe cucoana aia de o rupea....tot ei ii spun ca odata data comanda nu e loc de intoarcere si ca ei nu returneaza nici un ban innapoi ....NISTE ESCROCI....
    Salut,am citit si eu povestea asta si as vrea sa te intreb daca cei de la mercedes nu ti-au demonstrat cumva ca ai apa in instalatia de alimentare sau doar ti-au spus si tu i-ai crezut,pt ca nu poti sa faci o astfel de afirmatie fara nicio dovada.

    as vrea stiu asta pt ca am si eu cativa prieteni care au astfel de masini dar nu s-au vaitat de nicio problema pana acum
    Last edited by doktor4carz; 02-24-2008, 16:43 PM.

    Leave a comment:


  • paunionutz
    replied
    din cate vad eu noi ne dam cu parerea pe aici, dar omu o tine tot din service in service. eu nu mai comentez pe acest topic. sa plateasca toata masina din partea mea, din nou, ca or sa-i spuna aia ca masina nu merge din cauza rotii de rezerva. asta e

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF