Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Sprinter

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sa sti ca OPC-ul isi face treaba (pe testate) si mai ales daca e vorba de o suma mare de bani. daca faci sesizare la ei sunt obligati sa-ti dea un raspuns in 72 ore (dar nu sunt sigur de termen) pozitiv sau negativ. oricum ti se da un nr de inregistrare. daca nu se rezolva exista si televiziunea si atunci sigur se rezolva. eu zic sa incerci ca nu ai nimic de pierdut. si la masina ta cred ca e o problema minora dar nu stiu astia ce sa-i faca. spun asta deoarece un prieten cu un opel vectra avea cam aceiasi problema. masina pornea cand vroia. a fost cu ea la reprezentatnta in olanda, ca de acolo era cumparata masina si nu au stiut ce sa-i faca (nu mai era in garantie). problema era un fir de masa de la calculator care se rupsese dar era prins in camasa de plastic si nu se vedea. l-a descoperit accidental si de atunci nu a mai avut probleme. Un injector nu poate merge 100 km si apoi sa se strice si numai cand opresti masina. daca se strica nu mai merge nici in mers

    Comment


    • #17
      Maine ma duc la ei sa vad ce se intampla.....o sa incerc cu frumosu'...apoi cu barosu'...nu se rezolva nimic, urmeaza opc si tv si ma gandesc sa fac o reclamatie in germania la MB ...?!?? O baga de seama nemtalaii???

      Fratilorrrrrrr......innebunesc cu astia, oameni buni....Am luat masina de la ei marti 19.02 si binenteles ca nu am avut curajul sa plec prin tara cu ea asa ca zic sa ii fac <<RODAJUL>> prin Bucuresti 2-3 zile. Intradevar cand am luato de la ei(Dupaamiaza) pornea ok....azi a inceput sa o ia din ce in ce mai greu plus niste zgomote ciudate sub capota si la pornire si la oprire ,,ca si cum sar dezamorsa ceva pe acolo ,basca motorul cam zgomotos , de putere ce sa mai zic...==LESINATA...Sun din nou la ei si imi spun ca ,,nu stie ce sai mai faca''...CREDETIMA CA NICI EU NU STIU CE SAI MAI FAC...


      SI APROPO DE OPC....SE SPUNE CA EI NU SE BAGA IN PROBLEMELE AG ECONOMICI ,cica astea se solutioneaza ori pe cale amiabila(nu e cazul la noi) ori prin tribunal.............E LA AL 4 (PATRU)-LEA SERVICE MERCEDES BENZ cu acceasi problema si ii depasesc pe baieti...acum cu zgomotele alea ...sper sa nu fie o noua problema...

      Din nou calvar...azi dimineata la ora 9,30 sunt prezent la ei cu masina..precizez ca in drum spre ei (targ auto vitan ) se aprinde iar becul de martor motor...le explic din nou prb , o ia , direct la lucru cu ea...ora 10,30=vine marele sef de service si spune ca masina merge !! porneste un pic mai greu dar merge...becul din bord ??-sa stins singur...toate testele ce le-au facut sunt ok...acum ce le spunem :-vrem si noi copii dupa hartoagele lor de la test ca vrem sa facem un dosar sa mergem mai departe cu ele...AUZITI RASPUNS LA RECEPTIONER::NU PUTEM CA E SECRET !!! sa innebunim nu alta...!!vine acelasi sef de serv si ne spune ca nu stie ce sai mai faca , ca de abia acum apar prb la ele si il DEPASESTE...(poate sa spuna un sef de service ca o anume prb il depaseste??????????? mai au un test de facut dar deocamdata nu au sdv-urile necesare ,ca sunt comandate in germania si nu stiu cand o sa apara... Daca ar auzi NEAMTU de el cred ca lar impusca)...mergem la directorul serv ptr a ne lamuri cu <<Dosarul strict secret>>..el ne promite : ATENTIE :sa il lasam pe el sa se ocupe de prb ca in 2-3 ore apar sdv-urile si ne da un raspuns prompt cu defectiunea....zic eu ca in sfarsit am dat peste un om de treaba la AUTOKLASS BUC...(parca sdv-urile alea veneau din germania dar daca dir spune 2-3 ore asa o fi)...
      Last edited by doktor4carz; 02-22-2008, 14:54 PM.

      Comment


      • #18
        daca aceste interventii apar in cartea de service, mergi cu ea la OPC si arat-o si fa reclamatie (ca ai cu ce sa dovedesti). Cred ca poti sacrifica o ora din timpul tau sa faci o incercare, iar legea este de partea ta. Scoate la imprimanta extrasele din OG care le-am postat mai sus. Iar daca la OPC zic ca nu se ocupa ei le pui legea pe masa. Daca nu mai exista si Pro TV care dabia asteapta ceva mare (AUTOKLASS, MERCEDES BENZ). Baga-le un telefon si rezolva ei pentru tine si postezi in victima

        Comment


        • #19
          am uitat sa va prezint personalu':receptioner=GEORGE RADITA sef service=LEO .....(NU STIU) DIRECTOR=EMIL VARARU MECANICI= MULTI DAR ......samd....ora 16..revin ..dl director ma anunta ca masina intra din nou in lucru in 10 min si ca au sosit sdv-urile si ca totul e sub control...trec alte 15 min si il intrebam pe receptioner daca stie ceva si nu ma mira rasp lui:absolut nimic nici despre masina nici despre sdv....sef de service :nu stie..ora 17:vedem masina ca intra in hala..17,30 suntem chemati la raportul de seara de catre domn director si cu o anume placere ne anunta ca a gasit solutia ideala si anume ca trebuie inlocuite tot ansamblul de alimentare:rezervor,pompa rez,furtun de tur si retur,filtru ,conductele de alimentare,pompa de inalta presiune,senzori,rampa presiune....etc,adica tot ce tine de alimentare si aprindere,fiti atenti ...PE BANII NOSTRII !!!!!!!

          Comment


          • #20
            Daca vrei doar circ continua asa, si poate-ti fac astia de pe la reprezentanta la masinuta de-alea ascunse (ca si chelnarul care-ti scuipa-n supa daca faci pe clientul dur si cu drepturi), daca vrei sa repari masina dute in Germania.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              ASTIA AU INNEBUNIT...Au stat iei si sau gandit ca asta e singura solutie sa scape de noi sau sa o rezolve prb (daca schimba tot tre sa mearga ,nu ??...dar pe banii nostrii ca cica de vina e apa din motorina...) le-am adus aminte <<profesionistilor>>ca masina mea are si un filtru de mot cu separator de apa si basca am si o lampa de contro in bord care nu ma avertizat(becul funct cand ii pun contactul)dar au dato la intors si spun ca nu neaparat apa din mot ci si motorina in sine proasta cu aditivi si acizi care corodeaza instalatia....si uite asa....

              SI EU MA INTREB: DE CE LA CT,SB .AG si chiar Autoklass Buc nu au gasit nimic pana acum???? am hartie de la ei din 19.02 ca motorul functioneaza in parametrii normali !!! De fapt am strans toate hartiile pana acum;fisele de rep,comenziile respective si controale de calitate.....pe cartea service nu au completat nimic pana acum dar am toate dovezile ca am fost la ei in service cu aceeasi problema...

              am lasat masina acolo ca se facuse tarziu si nu am unde sa o tin acasa dar maine ma duc dimineata sa o iau.... si sa va mai relatez o discutie ce am prinso acolo.... o doamna a venit suparata foc sa isi primeasca banii care ia dat ca avans ptr nu stiu ce piese ...tot ceva de pornire la un turism probabil, ca era o LADY...in acest timp( o piesa comandata dureaza de regula cel putin 10 zile sa apara) a fost si in alta parte cu ea si ii gasise un contact care ba func ,ba nu ...a fost inlocuit (ceva rapid si necostisitor) si totul OK ... merge masina struna , deci SPECIALISTII o jecmanea pe cucoana aia de o rupea....tot ei ii spun ca odata data comanda nu e loc de intoarcere si ca ei nu returneaza nici un ban innapoi ....NISTE ESCROCI....
              Last edited by doktor4carz; 02-22-2008, 14:52 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by sergiubogdan
                ....NISTE ESCROCI....
                Cand te lasa nervi... http://www.clubmercedes.ro/bataie-la...oara-t938.html
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  din cate vad eu noi ne dam cu parerea pe aici, dar omu o tine tot din service in service. eu nu mai comentez pe acest topic. sa plateasca toata masina din partea mea, din nou, ca or sa-i spuna aia ca masina nu merge din cauza rotii de rezerva. asta e

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sergiubogdan View Post
                    ASTIA AU INNEBUNIT...Au stat iei si sau gandit ca asta e singura solutie sa scape de noi sau sa o rezolve prb (daca schimba tot tre sa mearga ,nu ??...dar pe banii nostrii ca cica de vina e apa din motorina...) le-am adus aminte <<profesionistilor>>ca masina mea are si un filtru de mot cu separator de apa si basca am si o lampa de contro in bord care nu ma avertizat(becul funct cand ii pun contactul)dar au dato la intors si spun ca nu neaparat apa din mot ci si motorina in sine proasta cu aditivi si acizi care corodeaza instalatia....si uite asa....

                    SI EU MA INTREB: DE CE LA CT,SB .AG si chiar Autoklass Buc nu au gasit nimic pana acum???? am hartie de la ei din 19.02 ca motorul functioneaza in parametrii normali !!! De fapt am strans toate hartiile pana acum;fisele de rep,comenziile respective si controale de calitate.....pe cartea service nu au completat nimic pana acum dar am toate dovezile ca am fost la ei in service cu aceeasi problema...
                    am lasat masina acolo ca se facuse tarziu si nu am unde sa o tin acasa dar maine ma duc dimineata sa o iau.... si sa va mai relatez o discutie ce am prinso acolo.... o doamna a venit suparata foc sa isi primeasca banii care ia dat ca avans ptr nu stiu ce piese ...tot ceva de pornire la un turism probabil, ca era o LADY...in acest timp( o piesa comandata dureaza de regula cel putin 10 zile sa apara) a fost si in alta parte cu ea si ii gasise un contact care ba func ,ba nu ...a fost inlocuit (ceva rapid si necostisitor) si totul OK ... merge masina struna , deci SPECIALISTII o jecmanea pe cucoana aia de o rupea....tot ei ii spun ca odata data comanda nu e loc de intoarcere si ca ei nu returneaza nici un ban innapoi ....NISTE ESCROCI....
                    Salut,am citit si eu povestea asta si as vrea sa te intreb daca cei de la mercedes nu ti-au demonstrat cumva ca ai apa in instalatia de alimentare sau doar ti-au spus si tu i-ai crezut,pt ca nu poti sa faci o astfel de afirmatie fara nicio dovada.

                    as vrea stiu asta pt ca am si eu cativa prieteni care au astfel de masini dar nu s-au vaitat de nicio problema pana acum
                    Last edited by doktor4carz; 02-24-2008, 16:43 PM.

                    Comment


                    • #25
                      nu au demonstrat chestia asta....au spus ca numai daca sunt eu de acord imi fac testul si trebuie sa platesc eu 6 mil....de parca mie imi trebuie sa ma conving...odata ce ei imi spun ca am avut apa si dupa ce le explic fenomenul cu filtru(separator de apa) ei au dato la intors ca motorina ar fi avut ceva acizi,aditivi ...care au dus la defectarea ei....

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sergiubogdan View Post
                        nu au demonstrat chestia asta....au spus ca numai daca sunt eu de acord imi fac testul si trebuie sa platesc eu 6 mil....de parca mie imi trebuie sa ma conving...odata ce ei imi spun ca am avut apa si dupa ce le explic fenomenul cu filtru(separator de apa) ei au dato la intors ca motorina ar fi avut ceva acizi,aditivi ...care au dus la defectarea ei....
                        salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
                        Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
                        Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
                        Bafta in continuare.

                        Comment


                        • #27
                          Cind va hotariti sa reparati masina anuntati-ma. Dar trebuie sa veniti la Constanta.
                          Sint de profesie mecanic si repar o gramada de sprintere, si nu numai.
                          toate reparatiile sint controlate de calculator, tester original mercedes.
                          detalii si programari vwpassat13@yahoo.com

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by awer21 View Post
                            salut, am citit post-ul tau acum cateva saptamani si hai sa-ti spun ce cred eu si ce-am mai auzit.
                            Eu sunt din Iasi si am un prieten care are un sprinter 211 din 2003(principiul sist de injectie e la fel) si a avut o problema asemanatoare, adica nu pornea decat tinand demarorul foarte mult. De asemenea am mai sitit si pe unele site-uri din afara si cam aceeasi problema era.
                            Problema lui a fost senzorul de presiune (cel din capatul rampei de injectie) care cu tot cu manopera l-a costat pana in 1000 RON. Dar tin sa mentionez ca a pierdut si el foarte mult timp pe la service tot din cauza ca nu descopereau problema.
                            Bafta in continuare.
                            Eu am fost in aceeasi situatie cu sprinterul pe care lucrez(adica pornirea greoaie la rece),aveam garnitura de la pompa de inalta presiune fisurata(unde mai pui ca si pierdea motorina pe acolo)am fost pe la vreo 2-3 mecanici si am avut tot atatea pareri.am gasit un service mai bun in oras unde mi-au facut ei o garnitura pentru a putea sa mai cursez asa pana la venirea unei garnituri originale,care nu prea e de gasit decat cu pompa cu tot.dar asta e....firma trebuie sa suporte.

                            Comment


                            • #29
                              ti-ai reparat masina sau tot asa face? sunt curios pt ca azi am mai auzit pe cineva cu aceeasi problema dar se pare ca din greseala a alimentat cu benzina si a mers pana s-a oprit motorul si dupa ce s-a schimbat combustibilul porneste din ce in ce mai greu

                              Comment


                              • #30
                                au reusit sa o faca cei de la casa auto...au schimbat pompa de inalta si vad ca acum merge...am facut vreo 2000 km dar pierde motorina pe la un furtun de retur care vine din injectoare si e tot la ,,doctor''....cred ca e ok daca pana acum a mers....sper ..daca rezolva si problema returului e totul ok....Deci am schimbat la ea in 2 luni urm:injectoare,rampa presiune de doua ori,supapa debitmetru,pompa inalta presiune...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF