Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Sprinter 312D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salutari am un sprinter 412 ,2.9 motor si de la un timp de vreme cnd tin constant acceleratie apasata imi moare motorul,daca il acelerez mai mult odata isi da drumul si merge normal. ce poate sa fie ?

    Comment


    • #17
      Care din injectoare are acel fir magic?....Din ce apuneti voi pare a fi injectorul 1, dispre volanta.....Sau ma insel? Si ce trebuie sa cautam la el.....are vreo mufa ceva....sau un fir direct???

      Comment


      • #18
        injectorul cu fir este primu are un fir celalalte nu au

        Comment


        • #19
          Am inteles, merci de lamurire!!

          Comment


          • #20
            pe mine nu ma poate ajuta nimeni cu ce am precizat mai sus ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by catalinjupanu View Post
              pe mine nu ma poate ajuta nimeni cu ce am precizat mai sus ?
              O singura interventie nu ai cum trebuie. Respecta regulile de postare!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ficu View Post
                Prostii.ia si citeste si incearca.
                Problema rezolvata de unul singur si fara nici un ban!!! Dupa ce m-am documentat pe internet am aflat ca in interiorul injectorului cu fir e o rezistenta cara daca e arsa motorul intra in limp mode si se reduc performantele.Am scos mufa din injector si in cea ramasa,care duce la calculator am bagat o rezistenta ceramica de 100 ohmi la 10W,adica am introdus piciorusele rezistentei in cele doua lamele ale mufei.Am plecat sa fac un test,masina se turezaza acum normal si am prins 140km/h. Chiar mai mergea dar mi-a fost frica fiindca bate rau vantul si a intrat in balans.De un an si ceva am masina si nu a mers niciodata cu mai mult de 100.Am fost la zeci de service-uri care mi-au mancat banii degeaba...Practic acea rezistenta pacaleste calculatorul si iese din limp mode.Am postat asta in speranta ca mai pot ajuta si pe altii sa scape de o cheltuiala in plus prin cumpararea unui nou injector.
                In mod normal injectorul cu fir transmite calculatorului cand acesta injecteaza motorina. In functie de aceasta informatie calculatorul regleaza avansul, lucru care in cazul tau nu cred ca se mai intampla. Mergi cu masina la o diagnoza si vezi daca vede avansul corect! spor!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #23
                  Salutari, am revenit dupa o perioada de timp in care am facut injectoarele (am cumparat diuze noi) + filtre ,verificare furtune etc, bani cheltuiti si in final tot asa merge masina. A mai ramas pompa de injectie; am fost la un mecanic si a pus testerul pe masina si a precizat ca nu are debit, se poate regala ceva la ea sau repara?

                  Postul asta l-am editat eu, citeste si aplica regulile de postare!
                  PS: ma indoiesc ca ai 14 ani...
                  Last edited by cutaresku; 12-30-2013, 14:42 PM.

                  Comment


                  • #24
                    va salut. ati rezolvat problema zgomotului din compartimentul motor? va intreb pt ca si eu am aceeasi problema cu acelasi tip de masina. daca ati gasit vreun raspuns va rog sa mi dati un mesaj. va multumesc

                    Comment


                    • #25
                      salutari.

                      Originally posted by brain View Post
                      Ajutor cu o parere. La un Sprinter 312 din 1998, motorul are 140.000 km. La pornire, cat motorul e relativ rece, dar si in forta, prin serpentine cu remorca mi se aude un zgomot infundat (ca de tacheti, injector blocat etc ..), din compartimentul motor. Am fost pe ca ceva mesteri, fiecare si-a dat cu parerea, ba ca am duze de la injector blocate, ba ca pompa,etc .... Am fost la reprezentanta, unde mi-au verificat pompa (presiune buna - nu sunt probleme) si injectoarele (returul, nu si scoase si verificate pe stand). Motorul nu scoate fum, trage bine. Vreo idee ?
                      ati rezolvat cumva problema zgomotului din compartimentul motor? am si eu acelasi tip de masina si aceeasi problema. daca ati aflat cauza problemei va rog dati un mesaj. multumesc

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF