Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 312D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sprinter 312D

    Stima
    Am si eu o problema cu un Sprinter 312D,si anume:
    -nu mai are forta,si nu mai fuge mai mult de 90km/h
    Poate cineva sa-mi spuna unde gasesc debitmetrul,
    si cum pot verifica daca este defect?
    Precizez,ca turbo merge cam la jumate din turatia
    la care mergea inainte
    Multumesc

  • #2
    Ce an este maşina?

    Dacă debitmetru este defect ar trebuie să se simtă o ameliorare uşoară când scoţi mufa de la debitmetru. Însă eu recomand să mergi la un tester. Să fi sigur că e de la debitmetru, şi să nu dai banii degeaba pe piese.
    ...

    Comment


    • #3
      Mercy Luxian,dar am observat alte doua probleme:
      1-dedesupt de turbo este o supapa cu o tija care
      actioneaza probabil o clapeta,si care vad ca nu
      face nimic
      2-iar in partea din spate a motorului sus,o alta
      la care la fel nu vad sa se intample nimic,indiferent
      cat as tura motoru

      Comment


      • #4
        Din pacate nu stiu exact ce motor ai, banuiesc ca e vorba de 290td, sau ... ?

        La cdi-ul meu poti sa-ti spun ca am avut problema cu electrovalva de la turbina. Si cand porneam motorul, tija de regleaza geometria variabila nu se misca deloc. Dupa ce am schimbat electrovalva, tija se misca incet in jos dupa ce porneam motorul.
        ...

        Comment


        • #5
          Mai mult ca sigur e problema din turbina,prima data verifica furtunasul care intra in senzorul de pe intercooler ,la mine era rupt la capete si iesea din senzor,iar turbina nu mai intra ,dupa inlocuire mergea perfect,insa mai nou aceeasi problema ma pune si pe mine pe ganduri,am un 312 2.9 si prima data mi-a dat semne in timp ce eram incarcat nu mergea mai tare de 95km/h in tr.5 ,isi revenea daca opream si reporneam motorul la interval de 5-10 sec. dupa care isi revenea si tragea ca noua,am crezut ca e de la filtru de mot. deoarece avea aceleasi manifestari pe care le-am mai intalnit la ea cand era motorina proasta,dar dupa descarcare in Timisoara mi-a mai facut doua figuri pana in Lugoj unde am alimentat si am pus si un aditiv diesel.dupa care a mers formula magica fara probleme 100-110KM/h gol, si un scurt 150 vreo 1-2 km
          ,mi-am zis ca motorina a fost prob. dar pe la Albota intr-o depasire a cazut din 130in 100 si mi-am dat seama ca alta-i probl.,acasa am observat turbina murdara de ulei ,care provine din spatele capsulei ce actioneaza tija,aceasta tija si-a cam facut joc si nu stiu daca acest joc se poate regla desi tija este filetata si are o piulita pe ea. stie cineva daca se poate regla acest joc ? mi-e frica sa nu dereglez clapeta (sa ramana intre deschis sau sa nu deschida prea putin.

          Comment


          • #6
            Se poate regla , insa nu te apuca fara niste instructiuni precise sau fara un tester sa faci asta.

            Comment


            • #7
              se intareste furtunul de la admisie cand accelerezi?

              Comment


              • #8
                Prostii.ia si citeste si incearca.
                Problema rezolvata de unul singur si fara nici un ban!!! Dupa ce m-am documentat pe internet am aflat ca in interiorul injectorului cu fir e o rezistenta cara daca e arsa motorul intra in limp mode si se reduc performantele.Am scos mufa din injector si in cea ramasa,care duce la calculator am bagat o rezistenta ceramica de 100 ohmi la 10W,adica am introdus piciorusele rezistentei in cele doua lamele ale mufei.Am plecat sa fac un test,masina se turezaza acum normal si am prins 140km/h. Chiar mai mergea dar mi-a fost frica fiindca bate rau vantul si a intrat in balans.De un an si ceva am masina si nu a mers niciodata cu mai mult de 100.Am fost la zeci de service-uri care mi-au mancat banii degeaba...Practic acea rezistenta pacaleste calculatorul si iese din limp mode.Am postat asta in speranta ca mai pot ajuta si pe altii sa scape de o cheltuiala in plus prin cumpararea unui nou injector.

                Comment


                • #9
                  eu am avut cam aceeasi problema la un 412 d si defect calculatorul masiniii, te sfatuiesc si eu ca si restul colegilor de pe site sa ii faci o scanare ca sa fii mai sigur si sa nu cheltui bani aiurea, salutare

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare

                    Originally posted by Nagy Mihai View Post
                    Mercy Luxian,dar am observat alte doua probleme:
                    1-dedesupt de turbo este o supapa cu o tija care
                    actioneaza probabil o clapeta,si care vad ca nu
                    face nimic
                    2-iar in partea din spate a motorului sus,o alta
                    la care la fel nu vad sa se intample nimic,indiferent
                    cat as tura motoru
                    As dori sa stiu cum ai rezolvat problema primului punct, cea cu tija de la turbo, cum ai facut, sau ce ai facut sa mearga acea tija.
                    Multumesc.
                    Last edited by danf12; 07-24-2012, 10:28 AM.

                    Comment


                    • #11
                      eu iti spun din experienta ca este injectorul cu avans ala cu fir primul, verifica-i siguranta pentru ca la toate sprinterurile e cam aceeasi problema

                      Comment


                      • #12
                        Injectoru' care regleaza avansu' e problema . scurt
                        C200T CDI w203 FL

                        Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                        http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                        Comment


                        • #13
                          Ajutor cu o parere. La un Sprinter 312 din 1998, motorul are 140.000 km. La pornire, cat motorul e relativ rece, dar si in forta, prin serpentine cu remorca mi se aude un zgomot infundat (ca de tacheti, injector blocat etc ..), din compartimentul motor. Am fost pe ca ceva mesteri, fiecare si-a dat cu parerea, ba ca am duze de la injector blocate, ba ca pompa,etc .... Am fost la reprezentanta, unde mi-au verificat pompa (presiune buna - nu sunt probleme) si injectoarele (returul, nu si scoase si verificate pe stand). Motorul nu scoate fum, trage bine. Vreo idee ?

                          Comment


                          • #14
                            am un mercedes sprinter 412 din 1999..2.9 motorul si nu are forta..nu fuge mai mult de 80km/h precizez ca m-am uitat la turbina nu are joc in ax si nici ulei nu mananca masina nu scoate fum ...am schimbat si supapa EGR si degeaba...va rog ajutatima cu un sfat

                            Comment


                            • #15
                              Verifica furtunele de la intercooler sa nu fie fisurate sau intercoolerul sa nu fie spart pe laterale(partile de plastic).
                              transport marfa

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF