Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML 270 cdi /an fabr.2000 probleme pornire la cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML 270 cdi /an fabr.2000 probleme pornire la cald

    Va salut dragi prieteni posesori de MB,
    De asta primavara am o problema , sau mai bine zis ea are o suferinta , pe care nu reusesc sa o remediez. Cateodata, doar cand vrea ea, nu mai porneste la cald. Spre ex, opresc sa alimentez cu motorul venind de pe drum cald aproximativ 80-90 grade motorul, stau cat stau 5-10 minute la alimentare, apoi porneste normal la sfert dupa care se opreste in 2-3 secunde. Apoi are nevoie de 4-5 chei consecutive sa reporneasca. La a 4 a cheie da sa o ia, iar la a 5 a porneste de parca nu ar fi avut nimic. Fenomenul apare cateodata.Poate sa nu faca nimic si cateva saptamani, iar cand ti-e lumea mai draga isi aduce aminte de problema. Ce am facut pana acum: diagnoza star( nimic, nici o eroare, doar chestii minore fara legatura cu injectoare/ presiuni/alimentare/ EPC/Ecu...), schimbat TOATE o-ringurile din circuitul de motorina, filtru motorina nou.
    Detalii despre masina: 270 cdi, aprox 400 mii km, automata, schimba impecabil, motorul suna frumos, nu da nici un fel de fum( in afara de un mic puf la pornire), a fost vazuta de doi oameni priceputi si cu experienta indelungata in MB in care am incredere de mai multe ori pana acum( nu dau nume ca sa nu nasc polemici), masina face in marea majoritate drumuri in afara tarii( D, NL, etc) si specific asta ca sa se stie ca a mers in marea majoritate cu carburant de calitate. A fost cumparata anul trecut in primavara din NL la vreo 300+ mii km, cu intretinere facuta ca la carte, eu urmand ca si pentru celelelalte 4 MB ale mele aceleasi intretineri periodice si sezoniere, in primul rand din respect pentru marca.
    Ce observ in continuare la ea: bule acumulate( atunci cand nu porneste la cald) in intrarea si iesirea din filtru. La rece intotdeauna a pornit impecabil la sfert, fara balbaieli sau ezitari fie ca afara erau -20 grade sau +40. Dupa oprire la rece sau la cald, se aude ca un fasait sau mai bine zis un tzarait in zona furtunelor de alimentare filtru motorina-pompa joasa-pompa inalta dupa care apar imediat bulele deasupra filtrului, in prima faza la intrarea in filtru si daca stau inca 10-15 min apar si la iesire. Dau la cheie si observ ca bulele de aer se misca in sensul spre pompa de joasa. Daca am bule doar la intrare in filtru, masina porneste normal fara sa se mai opreasca dar daca apar si la iesire din filtrul de motorina atunci se opreste imediar necesitand inca 4-5 chei pentru repornire( isi da singura la cheie).Am invatat sa o pornesc si asa, cu problema asta dar totusi vreau sa o remediez ca sa nu mai omor electromotorul si bateria.. Daca am bule la iesire din filtru si imediat dupa ce porneste o accelerez peste 2500 rpm trece cu o mica scadere a turatiei peste hopul acela de aer care probabil ajunge in pompa sau rampa de inalta presiune.
    Intrebarea mea este: a avut cineva dintre voi vreo problema legata de sorbul din rezervor, sau conductele de sub masina? Stiu ca si pe sorb exista doua oringuri pe tur si retur dar din pacate vin impreuna cu conductele tur /retur si costa 600 lei impreuna, doar pe original plus ca se schimba foarte greu.Daca dau banii astia pe ele si nu remediez problema, s-ar putea sa dorm doar in masina si sa mananc la restaurant toata viata.
    Mie pana acum , din cele constatate, imi este clar un lucru. Aerul vine din spate dinspre rezervor, cel putin asa imi apar bulele din cate am observat.
    Orice sfat sau sugestie sunt binevenite.
    Promit ca asa cum am facut intotdeauna , voi posta si remedierea, pentru a fi de folos comunitatii noastre, a celor care traiesc o alta stare de spirit alaturi de steaua cu 3 colturi MB.
    Stima tuturor.

  • #2
    Salut,

    Am avut acum 12 ani un Vito din acelasi an cu automobilul dvs.
    Simptome: dupa mers mult, motor cald, la un moment dat refuza sa porneasca. Apoi a inceput sa tremure la relanti. Pe tester, toate bune si frumoase, nimic in neregula.
    Motorul pornea brici, frig/cald. Doar la cald refuz de pornire, apoi tremurat la relanti (motor cald sau motor rece)
    REMEDIERE: am schimbat supapa din capul rampei de injectie, dupa multe testari & incercari.

    De atunci, totul a fost in regula.

    Sper sa-ti fie de folos.


    Bogdan.
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #3
      Multumesc mult de raspuns. Practic ,mi-ai confirmat o banuiala , pe care o aveam cu acel regulator de presiune. Kitul de garnituri pentru ea il am luat de cateva zile (pe original). Toata piesa e scumpa pe original si o voi schimba in final abia dupa ce vad ca de acolo a fost problema. O sa umblu si acolo zilele urmatoare si va tin la curent.Dar totusi bulele de aer de ce vin dinspre rezervor?

      Comment


      • #4
        Nu e scump regulatorul de presiune, cam 150 euro Bosch din ce tin eu minte. Eu as schimba iarasi toate oringurile, inclusiv ale pompei de inalta presiune, la un service Bosch. Regulatorul se manifesta si prin fluctuatii la ralanti insa vezi ca are si camp dedicat de testare in Star.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Eu i-am luat doar garniturile de schimb( kit original MB) care e format din doua oring-uri foarte mici, unul mare si o saiba mica din textolit. Cica de obicei , garniturile mici si aia de textolit le gasesti ciufulite , de te miri cum de mai lucrau. Daca dupa ce le schimb si vad ca s-a rezolvat problema, ii iau si regulator nou Bosch. Am incercat si in NL la Bosch sa o fac dar au zis ca ei nu schimba oring-uri ci toate conductele cu tot cu capetele acelea buclucase care se paradesc sigurantele acelea de retinere.O sa sun la Bosch si la noi probabil la Express Diesel sa vad ei ce zic si ce schimba.Deocamdata folosesc masina zilnic si nu am niciodata motorul destul de rece sa imi bag degetele in el. Saptamana viitoare ma iau de el.

          Comment


          • #6
            Salutare, Am fost plecat iar cu ea prin NL , si va pot spune ca masina a mers peste 7000 de km aproape impecabil. Cred ca pot folosi combinatia de cuvinte ,,aproape impecabil'' la cei peste 400mii km nu? Problema cu aerul in filtru a ramas. Adica daca nu o accelerez la cald imediat dupa pornire la aprox 3000 ture , moare si apoi cere 5 chei ca sa reporneasca. Treaba este ca a facut o data si la rece dimineata. Am lasat-o la un olandez in curte seara ,venita de pe drum incinsa bine( afara vreo 0-2 grade noaptea), iar apoi dimineata figura cu opritul imediat dupa pornire. Am vazut aer deasupra filtrului in conductele transparente cu gramada, mai multe ca niciodata. A repornit la a treia cheie nu la a cincea ca la cald. Am intrebat mai multe service-uri cu oameni priceputi in marca si tip acolo in NL si mi-au spus dupa ce le-am zis ce am schimbat( toate oringurile + regulatorul din capul rampei) iar acestia mi-au spus ca au mai intalnit problema la ML cu carcasa filtrului de motorina , care dupa un timp incepe sa traga aer fals la anumite temperaturi, ori pe la garnitura de etansare( acel o-ring mare al carcasei filtrului) ori pur si simplu in timp carcasa din plastic( ebonita sau ce material este)s-a fisurat sau deformat de la atata temperatura si varsta. Voi ati mai intalnit asa ceva? Vizual carcasa filtrului pare ok. Unul chiar mi-a zis o poveste legata de filtrele de motorina Mann, pe care eu le folosec intotdeauna, precum ca ar fi prea fine si datorita uleiului de rapita din motorina pe care il baga astia in ultima vreme se seminfunda relativ repede in cateva mii km, si apare un efect de vacuum exagerat in instalatia de alimentare. Nu ca nu ar fi filtrele bune doar ca la capitolul etansare trebuie avuta mare grija mare mai ales in cazul nostru unde avem pompe de alimentare mecanice si care formeaza un vacuum puternic in instalatia de alimentare cu motorina. Carcasa o gasesc numai aftermarket la furnizorul meu de piese si parca nu m-as incurca sa schimb un drac cu altul mai ,,paros''.
            Mentionez ca Starul arata totul in regula. Rog opiniile dvs.
            A mai facut ea ceva figuri cu grupul celor 3 becuri galbene ( primele din stanga BAS ESP ASR)aprinse cand o apuca , si acolo iar o chestie ciudata pentru care voi dechide topic separat. Poate fi de folos celor care se mai lovesc de asa ceva.
            Stima tuturor.

            Comment


            • #7
              Salutare Oameni Buni, Revin in actualitate cu pornirile mele ciudate. Cand au fost temperaturile mai scazute zilele trecute a facut in doua dimineti si figura la rece. Deci,a pornit la sfert dar apoi s-a oprit .Au urmat 5-6 chei ca sa reporneasca. A repornit ca si cum nimic nu se intamplase. De cand a venit vremea rece, dimineata avea dupa pornirea la sfert, asa ca o mica ezitare , o cadere in turatie timp de 1-2 sec, apoi isi revenea si totul era normal. Caderea in turatie coincidea cu trecerea bulelor din filtrul de motorina catre pompa de motorina. La cald ca sa nu mai am problema cu oprirea imediat dupa pornire, ma obisnuisem cu ea si o turam la aprox 2000-2500 rpm si trecea peste pragul acela de oprire.
              Ok. A venit vremea sa stiu ce are. Un englez imi spusese sa desfac capacul filtrului de motorina si sa abserv ce nivel de motorina am acolo. Chiar a insistat pe chestiunea asta destul incat sa imi starneasca curiozitatea. Surpiza a fost sa constat ca motorina era undeva pe la jumatatea paharului.Am schimbat preventiv si garnitura cea mare de etansare a capacului filtrului. Am remontat tot si am umplut filtrul de motorina prin intrare pana a ajuns la nivelul cel mai de sus . Am pus conexiunile. A pornit ceva mai greu pt ca apucase sa ia aer spre pompa. Am condus vreo 1000 de km in ultimele 2 zile prin tara. Am oprit masina in fel si chip. In panta , in rampa, inclinata pe bordura, am urcat si coborat diverse, am pornit la -7grade dimineata fara probleme. Sa fie cu noroc dar cred ca problema s-a rezolvat. Spun ,,cred'' pentru ca a fost o chestie asa de simpla incat nu imi vine sa ,,cred''.. Va voi tine la curent...
              Stima tuturor.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF