Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ALTERNATORUL NU INCARCA ! Sfatuiti-ma!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ALTERNATORUL NU INCARCA ! Sfatuiti-ma!

    Salutare colegi! Am probleme cu alternatorul. Ieri nu mi-a mai pornit masina, bateria era moarta. Pe masina aveam o baterie de dimensiuni normale, pe care am luat-o de pe un Ford s-o incarc direct pe masina. Am mers vreo cateva zile cu ea, in timp ce bateria mea de pe ML am pus-o sa se incarce pe un redresor, am verificat-o si urma s-o pun iar pe masina. Ieri, bateria mica nu mai avea putere, asa ca am luat bateria mare si am pus-o. A pornit imediat. De ieri pana azi am mers vreo 3 km, de acasa pana la piata. Iar azi dimineata, am pornit-o, a invartit bine, am mers 500m cu luminile aprinse ca era ceata, am oprit sa-mi iau tigari si cand am vrut s-o pornesc, n-a mai invartit. A venit cineva mi-a dat bateria lui si imediat a pornit. Am verificat daca incarca, scotand borna, iar masina daca nu o tii accelerata se opreste imediat cu borna scoasa.
    Deci, cred ca nu incarca deloc, cu borna scoasa imediat se opreste motorul. Cu baterie buna, imediat porneste dar daca tin luminile aprinse imediat moare. Ce ma sfatuiti? La alternator, in cel mai bun caz poate fi si un contact, o mufa care sa nu faca masa. Se mai poate repara un alternator? O dioda, un releu de incarcare poate.
    Astept sfaturile voastre. Multumesc!

  • #2
    Trebuie sa margi la un electrician priceput, poate sunt de vina periile colectoare sau poate e stricat releul de incarcare. Bafta.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Iti dau un sfat nu te mai juca cu scoaterea bornelor in timpul functionarii motorului, risti sa pocnesti calculatorul sau alte piese de la ea (relee, senzori, etc)si nici sa schimbi bateriile in timpul functionarii motorului pentru ca iti asumi un mare risc, dute la un electrician priceput sau te pot ajuta colegi de aici depinde din ce localitate esti , daca esti din Bucuresti asa vad la avatar ti-l recomand pe popeye_pmm.
      Last edited by no problem; 11-28-2009, 13:38 PM.
      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

      Comment


      • #4
        Bornele masinii cum sint ? Daca sint oxidate sau acoperite de mizerie nu permit trecerea curentului....bateria poate fi buna, alternatorul poate baga la greu curent, insa daca nu intra curent in ea din cauza bornelor masinii degeaba.
        Masina va merge putin timp, pana consuma bateria si atat.
        In acest timp bateria nu se mai incarca si cand s-a dus tot curentul din ea te-ai oprit.
        Daca sint oxidate schimba-le cu unele de cupru in genul astora : http://www.conexdist.ro/index.php?page=produse&id=2449
        Last edited by VLADD; 11-28-2009, 14:27 PM.

        Comment


        • #5
          Sunt niste baieti tare priceputi undeva pe la Calea mosilor/Dacia.Chestia e ca trebuie sa te duci cu alternatorul in mana,nu il dau ei jos.Lucreaza cam scump,dar fac treaba extraordinar de buna(il si sableaza...ca sa fie frumos).Daca vrei mai multe detalii,da un PM
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Inainte de a face orice altceva verifica daca nu a sarit firul de alimentare din papuc sau daca nu exista contacte imperfecte(chiar la bornele bateriei).Daca ai verificat astea toate si nu ai un rezultat pozitiv incearca sa masori tensiunea ce iese in alternator(undeva pe traseul alternator baterie un fir poate fi intrerupt),daca nu ai tensiune la iesirea din alternator se demonteaza si se incepe investigarea alternatorului unde poti constata :
            -perii carbune uzate (caz fericit,scapi mai ieftin)
            -rotor in scurt
            -stator in scurt
            -rulment gripat
            -releul (care e pe alternator la tine daca nu ma insel)
            Primele etape cu verificarea contactelor le poti face singur,pentru urmatoarele necesita un electrician auto.
            Verifica si cureaua ce antreneaza alternatorul sa fie suficient de bine tensionata.
            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF