Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ALTERNATORUL NU INCARCA ! Sfatuiti-ma!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ALTERNATORUL NU INCARCA ! Sfatuiti-ma!

    Salutare colegi! Am probleme cu alternatorul. Ieri nu mi-a mai pornit masina, bateria era moarta. Pe masina aveam o baterie de dimensiuni normale, pe care am luat-o de pe un Ford s-o incarc direct pe masina. Am mers vreo cateva zile cu ea, in timp ce bateria mea de pe ML am pus-o sa se incarce pe un redresor, am verificat-o si urma s-o pun iar pe masina. Ieri, bateria mica nu mai avea putere, asa ca am luat bateria mare si am pus-o. A pornit imediat. De ieri pana azi am mers vreo 3 km, de acasa pana la piata. Iar azi dimineata, am pornit-o, a invartit bine, am mers 500m cu luminile aprinse ca era ceata, am oprit sa-mi iau tigari si cand am vrut s-o pornesc, n-a mai invartit. A venit cineva mi-a dat bateria lui si imediat a pornit. Am verificat daca incarca, scotand borna, iar masina daca nu o tii accelerata se opreste imediat cu borna scoasa.
    Deci, cred ca nu incarca deloc, cu borna scoasa imediat se opreste motorul. Cu baterie buna, imediat porneste dar daca tin luminile aprinse imediat moare. Ce ma sfatuiti? La alternator, in cel mai bun caz poate fi si un contact, o mufa care sa nu faca masa. Se mai poate repara un alternator? O dioda, un releu de incarcare poate.
    Astept sfaturile voastre. Multumesc!

  • #2
    Trebuie sa margi la un electrician priceput, poate sunt de vina periile colectoare sau poate e stricat releul de incarcare. Bafta.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Iti dau un sfat nu te mai juca cu scoaterea bornelor in timpul functionarii motorului, risti sa pocnesti calculatorul sau alte piese de la ea (relee, senzori, etc)si nici sa schimbi bateriile in timpul functionarii motorului pentru ca iti asumi un mare risc, dute la un electrician priceput sau te pot ajuta colegi de aici depinde din ce localitate esti , daca esti din Bucuresti asa vad la avatar ti-l recomand pe popeye_pmm.
      Last edited by no problem; 11-28-2009, 13:38 PM.
      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

      Comment


      • #4
        Bornele masinii cum sint ? Daca sint oxidate sau acoperite de mizerie nu permit trecerea curentului....bateria poate fi buna, alternatorul poate baga la greu curent, insa daca nu intra curent in ea din cauza bornelor masinii degeaba.
        Masina va merge putin timp, pana consuma bateria si atat.
        In acest timp bateria nu se mai incarca si cand s-a dus tot curentul din ea te-ai oprit.
        Daca sint oxidate schimba-le cu unele de cupru in genul astora : http://www.conexdist.ro/index.php?page=produse&id=2449
        Last edited by VLADD; 11-28-2009, 14:27 PM.

        Comment


        • #5
          Sunt niste baieti tare priceputi undeva pe la Calea mosilor/Dacia.Chestia e ca trebuie sa te duci cu alternatorul in mana,nu il dau ei jos.Lucreaza cam scump,dar fac treaba extraordinar de buna(il si sableaza...ca sa fie frumos).Daca vrei mai multe detalii,da un PM
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Inainte de a face orice altceva verifica daca nu a sarit firul de alimentare din papuc sau daca nu exista contacte imperfecte(chiar la bornele bateriei).Daca ai verificat astea toate si nu ai un rezultat pozitiv incearca sa masori tensiunea ce iese in alternator(undeva pe traseul alternator baterie un fir poate fi intrerupt),daca nu ai tensiune la iesirea din alternator se demonteaza si se incepe investigarea alternatorului unde poti constata :
            -perii carbune uzate (caz fericit,scapi mai ieftin)
            -rotor in scurt
            -stator in scurt
            -rulment gripat
            -releul (care e pe alternator la tine daca nu ma insel)
            Primele etape cu verificarea contactelor le poti face singur,pentru urmatoarele necesita un electrician auto.
            Verifica si cureaua ce antreneaza alternatorul sa fie suficient de bine tensionata.
            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF