Salut,
Am achizitionat de curand un ML300 din 2011, cu suspensie pe arcuri.
Desi masina se prezinta ca stare generala bine, observ ca are un feedback mare in volan. Nici nu stiu cum sa ma exprim mai bine:
Merg cu masina si darorita denivelarilor de pe drum, oscilatiile rotilor sunt transmise in volan care se misca usor stanga/drapata. daca iau mana de pe volan masina merge in continuare drept dar senzatia de a corecta mereu directia este destul de enervanta. nu este ceva masiv dar este enervant sa simti in volan orice neregularitati.. mai ales la un suv. (ne referim la neregularitati de drum gen sleauri sau urme apasate in astfalt lasate de camioane/trolee nu gropi efective)
De unde poate fi cauza? sau este un comportament normal pentru masina cu amortizoare simple?
Am achizitionat de curand un ML300 din 2011, cu suspensie pe arcuri.
Desi masina se prezinta ca stare generala bine, observ ca are un feedback mare in volan. Nici nu stiu cum sa ma exprim mai bine:
Merg cu masina si darorita denivelarilor de pe drum, oscilatiile rotilor sunt transmise in volan care se misca usor stanga/drapata. daca iau mana de pe volan masina merge in continuare drept dar senzatia de a corecta mereu directia este destul de enervanta. nu este ceva masiv dar este enervant sa simti in volan orice neregularitati.. mai ales la un suv. (ne referim la neregularitati de drum gen sleauri sau urme apasate in astfalt lasate de camioane/trolee nu gropi efective)
De unde poate fi cauza? sau este un comportament normal pentru masina cu amortizoare simple?
Comment