Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema dupa incalzirea motorului 2.7

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema dupa incalzirea motorului 2.7

    salutare,
    detin un jeep grand cherokee wj cu motorul si cutia de pe mercedes ml270
    eram pe drum si am avut ghinionul sa mi se rupa o rola intinzatoare de la curea in mers..si cum nu prea aveam unde sa o las am mutato cate putin dar apa se ridica extrem de repede..la un moment dat a ajuns aproape la 110 grade si am oprito si am lasato acolo..am schimbat toate rolele cureaua si pompa de apa
    partea proasta e ca scoate enorm de mult fum din acel moment mai ales la plecare si in depasiri cand ajung pe la 4000 de ture la fel un nor imens de fum negru in special cand dau cu spatele parca fumega continuu ..mi se mai intampla ca apa sa se ridice la 95 cu toate ca pompa este noua si nu o fortez mai deloc..
    mentionez ca injectoarele sunt reconditionate acum jumatate de an
    orice sugestie este bine venita
    multumesc

  • #2
    Posibil sa piarda aer pe undeva.Temperatura la 95 e normal.

    Comment


    • #3
      Originally posted by optik View Post
      Posibil sa piarda aer pe undeva.Temperatura la 95 e normal.
      ce as putea sa verific?
      totusi e cam putin posibil ce ar fi putut ceda la caldura legat de partea de aer?

      A se reciti regulile de postare!
      Last edited by cutaresku; 09-19-2018, 07:00 AM.

      Comment


      • #4
        Posibil sa fie saibele de foc de la injectoare care trag aer fals. Am avut problema asta la un 2.5 dci la birou.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazyady View Post
          Posibil sa fie saibele de foc de la injectoare care trag aer fals. Am avut problema asta la un 2.5 dci la birou.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          au fost pune noi cand am reconditionat injectoarele..ar fi putut caldura sa le fi afectat in vreun fel?

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF