Azi a fost zi de RAR pentru eliberare CV dar s-a dovedit una cu ghinion. Odata ajuns la RAR si masina parcata in curte, dupa ce am dat actele la procesat si a venit inginerul la masina, cheia nu a mai putut fi rotita in contact.
Trebuie spus ca ieri seara am dat cu un strop de WD40 in contactul cheii...dar nu e prima data si nici prima masina la care adaug un strop de ulei in contact. Asta sa fie cauza ?
Am amanat RAR-ul pentru saptamana viitoare si am dus masina la Mercedes Tiriac, era cel mai aproape.
Era mai bine la AutoKlass ...nu stiu !?
Astept ziua de luni sa vedem cat de adanc sa ma caut in buzunar, probabil ca butucul trebuie schimbat.
Mi s-a propus sa schimb si uleiul din cutie, nu apare schimbat in cartea service iar cel de la receptie clienti mi-a spus ca se schimba uleiul la fiecare 60.000km. Ce ma sfatuiti ? A mai schimbat cineva la Tiriac ? Experiente pozitive?
Hmmm...ciudat ca la Mercedes in Minden-Germania mi se spusese ca la 120.000km iar ea are 115.000 actual!
Trebuie spus ca ieri seara am dat cu un strop de WD40 in contactul cheii...dar nu e prima data si nici prima masina la care adaug un strop de ulei in contact. Asta sa fie cauza ?
Am amanat RAR-ul pentru saptamana viitoare si am dus masina la Mercedes Tiriac, era cel mai aproape.
Era mai bine la AutoKlass ...nu stiu !?
Astept ziua de luni sa vedem cat de adanc sa ma caut in buzunar, probabil ca butucul trebuie schimbat.
Mi s-a propus sa schimb si uleiul din cutie, nu apare schimbat in cartea service iar cel de la receptie clienti mi-a spus ca se schimba uleiul la fiecare 60.000km. Ce ma sfatuiti ? A mai schimbat cineva la Tiriac ? Experiente pozitive?
Hmmm...ciudat ca la Mercedes in Minden-Germania mi se spusese ca la 120.000km iar ea are 115.000 actual!
Comment