Salut,
Sunt si eu de curand un posesor de ML320 din 2001 si 150.000 km. Dupa cum va puteti imagina masina e trecuta de prima tinerete si prin urmare incepe sa aiba unele probleme. Prima pe care am avut-o a fost cea din titlul acestui thread.
Am gasit solutia pe un site american (http://www.mercedesshop.com) si ma gandeam ca poate si altii dintre voi ati fi interesati. Daca va duceti in reprezentanta o sa va spuna ca pompa de ABS e defecta si costa vreo 4.000 de RON ca s-o inlocuiti cu una noua. De fapt problema e cu 2 lipituri facute cu cositor de producator in modulul electronic de comanda a pompei ABS. Refacerea acelor lipituri a corectat problema pentru multi detinatori de ML-uri din state. Sper sa pot face rost si de niste poze in curand pentru a ilustra mai bine unde trebuie umblat.
Sunt si eu de curand un posesor de ML320 din 2001 si 150.000 km. Dupa cum va puteti imagina masina e trecuta de prima tinerete si prin urmare incepe sa aiba unele probleme. Prima pe care am avut-o a fost cea din titlul acestui thread.
Am gasit solutia pe un site american (http://www.mercedesshop.com) si ma gandeam ca poate si altii dintre voi ati fi interesati. Daca va duceti in reprezentanta o sa va spuna ca pompa de ABS e defecta si costa vreo 4.000 de RON ca s-o inlocuiti cu una noua. De fapt problema e cu 2 lipituri facute cu cositor de producator in modulul electronic de comanda a pompei ABS. Refacerea acelor lipituri a corectat problema pentru multi detinatori de ML-uri din state. Sper sa pot face rost si de niste poze in curand pentru a ilustra mai bine unde trebuie umblat.
Comment