Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martorii de ABS si ETS din bord raman aprinsi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martorii de ABS si ETS din bord raman aprinsi

    Salut,

    Sunt si eu de curand un posesor de ML320 din 2001 si 150.000 km. Dupa cum va puteti imagina masina e trecuta de prima tinerete si prin urmare incepe sa aiba unele probleme. Prima pe care am avut-o a fost cea din titlul acestui thread.

    Am gasit solutia pe un site american (http://www.mercedesshop.com) si ma gandeam ca poate si altii dintre voi ati fi interesati. Daca va duceti in reprezentanta o sa va spuna ca pompa de ABS e defecta si costa vreo 4.000 de RON ca s-o inlocuiti cu una noua. De fapt problema e cu 2 lipituri facute cu cositor de producator in modulul electronic de comanda a pompei ABS. Refacerea acelor lipituri a corectat problema pentru multi detinatori de ML-uri din state. Sper sa pot face rost si de niste poze in curand pentru a ilustra mai bine unde trebuie umblat.

  • #2
    Mersi....eu n-am aceasta problema dar e bine ca stiu ce am de facut in caz de apare...

    Comment


    • #3
      Salut,

      Din pacate mi-a reaparut aceasta problema si de data asta refacerea lipiturilor nu mai da nici un rezultat. In plus acum pe langa cei 3 martori galbeni de ABS, ESP si EST mi se aprinde si becul rosu de frana si beepaie continuu. Am verificat senzorul pentru frana de parcare precum si cel pentru frana de serviciu si sunt ok. Se pare ca pur si simplu computerul central nu mai "vede" deloc modulul de comanda a pompei ABS.

      Are cineva idee cat costa o diagnoza computerizata in reprezentanta?

      Merci.

      Comment


      • #4
        Parca te costa mai ieftin sa citesti diverse forumuri in diverse limbi....ce zici?

        Comment


        • #5
          Bai Mihnea crede-ma ca am citit cateva zeci de forumuri pe tema asta, in special cele din America care sunt cele mai populate. Am si incercat unele solutii de-acolo (refacerea lipiturilor de la mufa principala de pe placa, schimbarea bateriei, etc.) dar fara succes. Acum am nevoie sa stiu ce e defect. O fi doar modulul de comanda sau si pompa. De aia intrebam de diagnoza.

          Comment


          • #6
            Ok, am reusit sa rezolv problema cu un electrician sau electronist auto (ziceti-i cum vreti). Prima oara m-am speriat cand am vazut unde are service-ul (un fost grajd de animale), dar apoi m-a impresionat cu dotarile. Mi-a pus-o pe computer imediat, a resetat cateva coduri de eroare si a aflat exact unde era buba: valva de pe conducta rotii stanga fata. Sa vedem cat o sa tina minunea acum.

            Comment


            • #7
              Revin pe aceasta problema pentru ca a reaparut la masina mea si in urma investigatiilor facute de electronistul meu am descoperit ceva de poate fi de ajutor si altora.

              Dupa ce s-a chinuit omul o jumate de zi cu ea luand la rand toate traseele de pe schema modulului si masurand impedante samd a reusit sa afle urmatorul lucru: modulul de comanda al pompei ABS sufera din cauza ca lucreaza la temperaturi mari si cel mai probabil dupa un anumit nivel de temperatura nu se mai respecta parametrii de impedanta. Modul in care mi-a demonstrat asta? L-a dat jos si l-a bagat in frigider. Dupa 20 de minute de stat la frigider masina nu mai avea nici o simptoma. Totul era perfect normal din nou.

              Fapt e ca proiectantii de la Merz au cam dat-o in bara la modelul asta. Au pus modulul ala fix in spatele radiatorului si langa motor facandu-l sa lucreze la temperaturi mult mai mari decat ar trebui. Daca o sa va uitati la alte masini o sa vedeti ca pompele ABS sunt plasate in cu totul alte locuri pentru a evita caldura mare. Ca sa nu mai spun ce cladura degaja radiatorul unui motor de 3,2 litri comparativ cu un motor de 1,4 litri sa spunem.

              Planul meu dupa ce imi repar modulul e sa-i fac o tubulatura speciala, daca nu cumva si cu un ventilator in ea ca sa aduc pe el aer rece tot timpul.

              Ah si apropo, daca intereseaza pe cineva am gasit niste americani care repara modulele astea odata pentru totdeauna. Se pare ca o fac prin rebobinare cu ceva sarma mai desteapta decat s-a indurat Bosch sa puna in ele initial. Probabil ca nu i se topeste lacul ala izolator asa repede. Ii gasiti aici: http://www.bba-reman.com
              Last edited by ovidiugrig; 06-16-2009, 18:25 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF