Buna seara, am un Mercedes GLK din 2012 motor 2200 diesel cu cutie automata. La grupul diferential din spate am avut un hurit de rulment si am decis sa il inlocuisc cu un alt grup din dezmembrari. Am gasit pe e bay un grup care are raportul 2,82 si este de pe un GLK cu motor de 3000, iar grupul meu de pe masina are raportul 3,15. Dupa inlocuire cutia de viteza (automata) se comporta foarte cidat cand schimba in trapta a 2. Se aude o bubuitura destul de puternica si ramane blocata in viteza 1 nu mai pot schimba nici manual vitezele si nici ea nu mai schimba, intra ca int-o protectie, iar cand stau pe loc si o pun in drive trosneste foarte tare.
Daca opres si repornesc motorul cand stau pe loc si o pun de pe parcare in drive nu mai trosneste, iar cand plec de pe loc cu ea si da sa schime treapta de viteza se aude din nou aceeiasi bubuitura si se blocheaza.
Este posibil ca mecanicul care a montat grupul sa fi pus ceva gresit? Sau noul grup avand un raport mai mic sa nu se mai sincronizeze cu cutia si din cauza sa apara aceste probleme ?
Daca opres si repornesc motorul cand stau pe loc si o pun de pe parcare in drive nu mai trosneste, iar cand plec de pe loc cu ea si da sa schime treapta de viteza se aude din nou aceeiasi bubuitura si se blocheaza.
Este posibil ca mecanicul care a montat grupul sa fi pus ceva gresit? Sau noul grup avand un raport mai mic sa nu se mai sincronizeze cu cutia si din cauza sa apara aceste probleme ?
Comment