Salutare baieti,
Recent am achizitionat un GLK 204x 220Cdi 4Matic din 2010 de la un bun prieten de al meu ce l-a cumparat nou la vremea respectiva de la o reprezentanta Mercedes. Tipul s-a ocupat si a avut grija de masina ireprosabil, chiar sub ochii mei de cativa ani, de aici si decizia achizitiei.
Dupa un drum la mare, la intoarcere, dupa ce tot traseul pe autostrada am mers 130-145km/h pe alocuri cand trebuia sa depasesc, am incetinit pentru a intra in coloana care duce catre centura Bucurestiului.
Atunci am sesizat ca masina nu prea mai trage, initial am crezut ca este pentru ca am incetinit de la viteza de croaziera si ca doar mi se pare. Dupa ce am ajuns pe cheile Dambovitei mi-a aparut si martorul de motor pe bord. Am tras pe dreapta, am pornit/repornit masina de 2 ori in speranta ca este vreo eroare, dar nimic..Totusi masina rula, fara alerte pe bord in afara martorului de motor (ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule..)
Mergand mai departe pe chei (2-3km), pana la Timpuri Noi, am sesizat ca masina vibreaza la relanti si mi-am dat seama ca e ceva mai grav, nu doar o impresie. Masina nu mai trage in treptele mici de viteza iar atunci cand accelerez (desi o fac foarte fin) se aude un zgomot (ceva care bate in motor). La viteza superioara 80-100hm/h (am ajuns fara sa vreau, cutia fiind automata) totul devine mai silentios sau cel putin masina trage (simt ca se infige).
Am dus-o la 2 mecanici pana acum pentru ca primul mi-a dat verdictul: un injector nu s-a mai uns, si a batut in motor afectand vibrochenul pentru ca a intrat ceva pilitura pe traseu, sau cuzinetii au fost afectati si trebuie desfacut intregul motor pentru o constatare mai serioasa si vazut ce piese trebuiesc inlocuite/reconditionate. Respectivul mecanic era specializat BMW si a refuzat lucrarea asa ca am fost la al 2-lea pentru o noua constatare sperand cand primul s-a inselat/necazul nu este asa de mare. Din pacate, am primit acelasi raspuns si din partea celuilalt mecanic care de asemenea nu era specializat pe motoare ci pe tinichigerie, schimbat amortizoare, revizii, etc.
Acum, eu sunt convins ca problema este grava, sau cel putin costisitoare, cu vibrochenul compromis si/sau cuzinetii, insa masina de 2 saptamani sta de la un service la altul si toti dau din umeri spunand ca este o problema mai complexa si ar trebui tratata serios de un mecanic "motorist" si cu experienta care are un anumit rulaj pe motoare Mercedes si care are in service utilaje/scule profesioniste de reconditionare a vibrochenului/motorului.
Ma poate ajuta, cineva cu o recomandare pentru a face reparatia? M-ar interesa si o eventuala garantie din partea service-ului, macar 6-12luni/10-15.000 km sau ceva care sa ma linisteasca pentru ca am luat masina pentru familie, am un baietel mic si chiar n-as vrea sa am emotii atunci cand plec la drum lung sau sa renunt la masina dupa ce o repar ci sa o pot folosi cativa ani de acum inainte..
Va multumesc anticipat!
Recent am achizitionat un GLK 204x 220Cdi 4Matic din 2010 de la un bun prieten de al meu ce l-a cumparat nou la vremea respectiva de la o reprezentanta Mercedes. Tipul s-a ocupat si a avut grija de masina ireprosabil, chiar sub ochii mei de cativa ani, de aici si decizia achizitiei.
Dupa un drum la mare, la intoarcere, dupa ce tot traseul pe autostrada am mers 130-145km/h pe alocuri cand trebuia sa depasesc, am incetinit pentru a intra in coloana care duce catre centura Bucurestiului.
Atunci am sesizat ca masina nu prea mai trage, initial am crezut ca este pentru ca am incetinit de la viteza de croaziera si ca doar mi se pare. Dupa ce am ajuns pe cheile Dambovitei mi-a aparut si martorul de motor pe bord. Am tras pe dreapta, am pornit/repornit masina de 2 ori in speranta ca este vreo eroare, dar nimic..Totusi masina rula, fara alerte pe bord in afara martorului de motor (ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule..)
Mergand mai departe pe chei (2-3km), pana la Timpuri Noi, am sesizat ca masina vibreaza la relanti si mi-am dat seama ca e ceva mai grav, nu doar o impresie. Masina nu mai trage in treptele mici de viteza iar atunci cand accelerez (desi o fac foarte fin) se aude un zgomot (ceva care bate in motor). La viteza superioara 80-100hm/h (am ajuns fara sa vreau, cutia fiind automata) totul devine mai silentios sau cel putin masina trage (simt ca se infige).
Am dus-o la 2 mecanici pana acum pentru ca primul mi-a dat verdictul: un injector nu s-a mai uns, si a batut in motor afectand vibrochenul pentru ca a intrat ceva pilitura pe traseu, sau cuzinetii au fost afectati si trebuie desfacut intregul motor pentru o constatare mai serioasa si vazut ce piese trebuiesc inlocuite/reconditionate. Respectivul mecanic era specializat BMW si a refuzat lucrarea asa ca am fost la al 2-lea pentru o noua constatare sperand cand primul s-a inselat/necazul nu este asa de mare. Din pacate, am primit acelasi raspuns si din partea celuilalt mecanic care de asemenea nu era specializat pe motoare ci pe tinichigerie, schimbat amortizoare, revizii, etc.
Acum, eu sunt convins ca problema este grava, sau cel putin costisitoare, cu vibrochenul compromis si/sau cuzinetii, insa masina de 2 saptamani sta de la un service la altul si toti dau din umeri spunand ca este o problema mai complexa si ar trebui tratata serios de un mecanic "motorist" si cu experienta care are un anumit rulaj pe motoare Mercedes si care are in service utilaje/scule profesioniste de reconditionare a vibrochenului/motorului.
Ma poate ajuta, cineva cu o recomandare pentru a face reparatia? M-ar interesa si o eventuala garantie din partea service-ului, macar 6-12luni/10-15.000 km sau ceva care sa ma linisteasca pentru ca am luat masina pentru familie, am un baietel mic si chiar n-as vrea sa am emotii atunci cand plec la drum lung sau sa renunt la masina dupa ce o repar ci sa o pot folosi cativa ani de acum inainte..
Va multumesc anticipat!
Comment