If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Ajutor Mercedes GLK 220
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Am nevoie de niste sfaturi de la cineva care are acces la un soft de reprezentata Mercedes pentru identificarea unor piese necesare la reparatia unui GLK 220 cdi dupa seria de caroserie.
Buna seara.Am GLK 220 4 matic 208 260 000Km facuti.
Va cer o parere.Dar sa va spun cum sa intamplat.
Mergeam pe A2 la KM 26 spre Buc,sa oprit masina.
Ridic capota fum negru.Dinspe sapte motorului iesea fum si de vedea motorina in partea din spate pe motor.Au dus masina la Tiriac Auto Buc ,bul. expozitiei .Eu plecam catre aeroport.
Primesc e-mail: futunul de retur combustibil spart. 520 lei.si avarie la motor ca un injector nr2 rasufla. Injectortul stricat si a afectat si chiuloasa.
Acum sa va spun ce reparatii am facut :
In martie 2015 am schimbat la Autoklas Constanta toate garniturile de etansare de la injectoare , revizia ,directia mai multe.Ei nu recunosc ca au gresit .
In august 2015 la Tiriac Auto Brasov am schimbat 3 bujii incandescenate ca nusi facea treaba cu filtrul de particule. Ei nu recunosc ca au gresit.
Intrebare.Este posibil dupa 11000 Km sa se strice garnitura de la inectoare din nou?
Este posibil ca furtunul de retur sa se sparga in asa hal sa arunce multa motorina .
Spuneti cum sa fac, ca nici unul nu-si asuma vina unde ma pot adresa sa rezolv situatia.
Au spus ca tre sa schimb chiuloasa-injector etc 150mil materialele.
Eu nu platesc neglijenta idiotilor de mechanici.
Si asa am lasat o gramada de bani.
Am poza injectorului si a chiuloasei efectate, facuta de cei de la Triac auto Bucuresti.
Am luat masina acasa.
Probabil ai omis sa le spui celor de la Cta motivul pt care ai fost de acord sa schimbi saibele la injectoare si cu toate astea probabil ti-au pus in vedere ca ai deja o problema la chiuloasa.
Saiba se 'strica' doar daca nu e montata corect, cea ce cu siguranta este exclus in ultimele interventii.
Buna seara.Am GLK 220 4 matic 208 260 000Km facuti.
Va cer o parere.Dar sa va spun cum sa intamplat.
Mergeam pe A2 la KM 26 spre Buc,sa oprit masina.
Ridic capota fum negru.Dinspe sapte motorului iesea fum si de vedea motorina in partea din spate pe motor.Au dus masina la Tiriac Auto Buc ,bul. expozitiei .Eu plecam catre aeroport.
Primesc e-mail: futunul de retur combustibil spart. 520 lei.si avarie la motor ca un injector nr2 rasufla. Injectortul stricat si a afectat si chiuloasa.
Acum sa va spun ce reparatii am facut :
In martie 2015 am schimbat la Autoklas Constanta toate garniturile de etansare de la injectoare , revizia ,directia mai multe.Ei nu recunosc ca au gresit .
In august 2015 la Tiriac Auto Brasov am schimbat 3 bujii incandescenate ca nusi facea treaba cu filtrul de particule. Ei nu recunosc ca au gresit.
Intrebare.Este posibil dupa 11000 Km sa se strice garnitura de la inectoare din nou?
Este posibil ca furtunul de retur sa se sparga in asa hal sa arunce multa motorina .
Spuneti cum sa fac, ca nici unul nu-si asuma vina unde ma pot adresa sa rezolv situatia.
Au spus ca tre sa schimb chiuloasa-injector etc 150mil materialele.
Eu nu platesc neglijenta idiotilor de mechanici.
Si asa am lasat o gramada de bani.
Am poza injectorului si a chiuloasei efectate, facuta de cei de la Triac auto Bucuresti.
Am luat masina acasa.
Schimbarea saibelor a fost recomandata de ei ,la verifiacrea masini doua injectoare parca ra-suflau putin.Si eu am zis sa le schimbe pe toate ,sa nu mai am treaba ,si uite am mai mari neplaceri, acum tre sa schimb injectorul .
Ei au spus ca nu au constatat vreun defect la chiuloasa si la injectror la demontare.
Si dv daca va pricepeti si se pare ca aveti idee despre acresta situatie ,nu cumva trebuia sa schimbe si suruburiel care fixeaza inectorul.Acele suruburi se mai intind si ele.???
Intotdeauna se schimba suruburile....intotdeauna se curata temeinic orificiul si bineinteles se pun saibe noi.
Parca vad intr-una din poze o bucata din botul injectorului lipsa, care de obicei provoaca lipsa de etansare corecta. De ce oare e spart injectorul? Tuning ceva?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment