Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Glk 220 cdi 4matic BE 7g tronic - comportament

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Glk 220 cdi 4matic BE 7g tronic - comportament

    Salutari, am achizitionat un glk 220 cdi 4m, BE din Olanda, tinut in reprezentanta cu 147k km. Masina se misca bine spre f bine, asta pt ca ulterior achizitiei am mai descoperit cate un mic defect adica un amortizor, un senzor de parcare si kitu de accesorii uzat. Acestea nefiind considerate probleme as vrea sa stiu de la alti posesori cum se comporta 7gtronicul la voi. La mine e in general bine cu cateva exceptii, uneori la rece schibatul nu e lin (de inteles, as zice), iar pe deccelerare/franare mai brusca , la downshifting scutura din d3 in d2 sau d2 in d1, ca si cum nu ar sti ce are de facut, asta se intampla la condus si accelerare/deccelerare sportiva. Mai mentionez ca are uleiul la cutie schimbat la 60k si atat, la reprezentanta mi-au zis ca trebuia schimbat la 110 si ca trebuie sa o fac. Intrebarea mea e daca se vor rezolva problemele odata cu schimbul, asta daca are cineva exemple asemanatoare. Va multumesc

  • #2
    La cutie, posibil sa ai o nevoie de un update la soft, la o reprezentanta afli daca e disponibil . Uleiul din cutie pierde din propietati chiar daca masina nu are multi km , exista interval de schimb de ulei in functie de km sau de timp (max 5 ani ).

    Comment


    • #3
      Am facut schimbul de ulei la cutie, la reprezentanta... Tot ce pot sa spun e ca e mai rau ca inainte. Daca inainte facea doar cate odata la franare, acum la rece ma scutura tot timpul pe downshifting. Dupa ce se incalzeste, ma mai scutura rar. Ce credeti ca as putea sa fac? Cei de la rep au zis ca softul e la zi, nu au gasit pilitura in cutie si urmatorul pas ar fi sa demonteze cutia. Fara erori.

      Comment


      • #4
        Colegul cl600 iti poate da cele mai competente sfaturi pe g-tronic.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Salut,
          Te rog sa ne tii la curent.
          Da CL600 cu siguranta iti va oferi raspunsuri si sper si solutii.
          Vali

          Comment


          • #6
            Eu am un glk 250cdi și cutia mea face la fel .Am fost de trei ori în service la Ploiești și mi-a spus ca mașinã nu are nimic dar eu cred ca,convertizorul are ceva probleme.daca aveți o alta idee va rog sa-mi trimiteți un msg la catalinconst@yahoo.com sau 0722409337.multumesc anticipat

            Comment


            • #7
              Salut,
              Sper sa nu procedezi ca si colegul din Bacau care a disparut si sa ne spui ce ai aflat sau rezolvat.
              Multumesc,Vali
              P.S.Rezolva problema pe forum si nu in privat ca sa aflam si noi raspunsurile.Cred ca si tu ai vrea sa stii daca cineva a rezolvat o problema ca a ta si nu a tinut-o doar pentru el.
              Last edited by Vali I; 12-09-2014, 10:14 AM.

              Comment


              • #8
                Salutare! Nu am disparut, doar am asteptat iarna si frigurile intre 0 si -5 grade sa vad cum se comporta.

                Concluzii:

                Stilul de condus sugerat de cl600, cel agreat de cutiile 7g tronic nu a rezolvat problemele, daca in situatiile de 5-10 grade scutura 1-2 dati la rece, apoi merge ok, la 0 -5 grade, timp de 10-15 minute, pana nu se incalzeste uleiul in cutie masina scutura pe primele trepte (nu scutura violent, doar la schimbari, se simte) si pe franare in primele 2 trepte da cate un ghiont. Dupa ce se incalzeste ghionturile dispar, foarte rar apar in momentul cand incep sa conduc sportiv, pedala la fund, frana mai brusca, ii mai de cate un ghiont.

                Am asteptat frigul, pentru ca eu am cumparat masina vara, iar la temeraturi ridicate se comporta altfel, mult mai rar imi da ghionturile vara, doar primele 2-3 deccelerari, apoi totul merge uns.

                Solutii? intrebari? Urmatorul pas este sa ma duc la mercedes sa-mi faca o verificare in baza garantiei reviziei la cutie, pentru ca premergator schimbului erau mult mai rare simptomele.

                in rest, pe zapada/conditii de ploaie masina se misca impecabil, ca si aderenta pe sosea.

                Comment


                • #9
                  Salut si multumesc.Cred ca e plina lumea posesorilor de 7G de povesti din astea care iti taie cheful de masina.Sunt curios care este parerea unor oficiali de la MB.Stiti de asa ceva?Mie imi persista socul la trecerea usoara din vitezele II in I.In rest au disparut toate.
                  In fine.Va doresc succes tuturor celor cu probleme,
                  Vali

                  Comment


                  • #10
                    Vali, la tine e diferenta intre rece, cald? Descrieti va rog simptomele, poate gasim v-un punct comun. Cl600 zicea ca trebuie demontat macar blocu de valve si presimt ca este vorba de o manopera costisitoare...

                    Comment


                    • #11
                      La mine schimba foarte bine la rece,singura problema e la cald la franare usoara simt un soc la trecerea din 2 in 1.Atat.Doar ca am fost mult timp preocupat de aceste probleme si vad ca sunt frecvente.Daca imi urmaresti posturile la "totul despre cutiile automate" pe la pag 75 sau 73 vei vedea ce probleme am avut.S-au rezolvat dupa foarte mult timp cu 2 schimburi de ulei si multe resetari de la reprezentanta, si schimbarea stilului de condus.Crede-ma ca aproape 2 ani am cautat de am innebunit un raspuns.L-am aflat partial de la colegul CL600 care m-a ajutat cel mai mult.Acum pot merge cu masina avand hazna ca sa ma exprim pe inteles,insa e loc de mult mai bine.
                      De aceea imi doresc un raspuns de la cei cu probleme,in ideea ca exista o problema comuna si mai ales explicabila.
                      Vali

                      Comment


                      • #12
                        Salut bãieți,
                        Deci,am dus mașina la autoklass Ploiești de 3 ori și bãieții de acolo mi-au spus ca parametrii sunt ok, adicã timpul de patinaj, timpul de rãspuns, presiunea uleiului ,temperatura și alți parametrii sunt în limite și totuși la rece la trecerea din tr ll în tr lll mașina zmuceste .Neoficial probabil convertizorul are probleme trebuie inlocuit (5000-6000roni).Am sunat la mai multe service și toatã lumea mi-a spus ca trebuie pusã pe tester dar nici unul nu a întâlnit aceasta problema.As vrea sa fiu sigur înainte sa cumpãr un convertizor.
                        Va mulțumesc anticipat pt poștari

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Raspunsul la tine e CL600.Asta din experienta mea.Si crede-ma ca am umblat dupa raspunsuri.Sa ne tii,te rog,la curent.
                          Vali

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by catalinconst View Post
                            Salut bãieți,
                            Deci,am dus mașina la autoklass Ploiești de 3 ori și bãieții de acolo mi-au spus ca parametrii sunt ok, adicã timpul de patinaj, timpul de rãspuns, presiunea uleiului ,temperatura și alți parametrii sunt în limite și totuși la rece la trecerea din tr ll în tr lll mașina zmuceste .Neoficial probabil convertizorul are probleme trebuie inlocuit (5000-6000roni).Am sunat la mai multe service și toatã lumea mi-a spus ca trebuie pusã pe tester dar nici unul nu a întâlnit aceasta problema.As vrea sa fiu sigur înainte sa cumpãr un convertizor.
                            Va mulțumesc anticipat pt poștari
                            La 7g, convertizorul cupleaza si decupleaza lockup-ul ( partea de ambreiaj ) in toate vitezele. Astfel daca problema este doar la una dintre viteze, este putin probabil sa aiba mari probleme convertizorul.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Mulțumesc pentru mesaj probabil trebuie sa fac o programare.
                              O sa revin cu o postare dupã ce o sa efectuez un tester.
                              Încã odatã Mulțumesc pt sfaturi chiar sunteți pasionati!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF