Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti GLK 350cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti GLK 350cdi

    Salutari,

    Regret sa deschid primul thread la "probleme tehnice", dar sper sa pot apela la cunostintele colective ale forumului si sa vedem daca problema este reala sau nu.

    Am un GLK 350cdi, productie 2011. Masina are relantiul la aprox 600rpm. In conditii de frig, masina porneste turata la 800-850rpm, pana se incalzeste si ajunge la 600rpm. Nimic special pana aici.

    Uneori insa, masina porneste cu socul tras si asa ramane. Indiferent daca isi atinge temperatura de operare, masina ramane la 800rpm. Fie ca merg 2 ore, masina pe N, are relanti-ul la 800rpm. Daca opresc si pornesc motorul, relanti-ul este iarasi la 600. Acest lucru nu se intampla mereu, uneori turatia scade dupa 4-5 minute, pana se incalzeste motorul. Insa alteori, ramane asa.

    Cand se intampla acest lucru, evacuare elimina un miros specific de combustibil nears. (asa imi lasa impresia). Nu am niciun fel de martor aprins in bord si niciun fel de alta problema nu am remarcat.

    M-am gandit fie este de la combustibil (alimentez in general de la OMV cu cea ma buna motorina a lor) fie poate motorul compenseaza prin turatii solicitarile impuse de sistemul electric/hidraulic datorate vremii (AC, servodirectia etc.)

    Poate totusi, cineva stie concret daca e normal sau nu.

    Multumesc,
    Alex

  • #2
    Atat timp cat masina ruleaza (chiar si foarte incet) turatia sta putin ridicata si se aseaza la valoarea normala doar cand masina sta pe loc.

    sau,

    Daca se intampla treaba asta odata la o mie de km, atunci poate se curata filtrul de particule.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Buna ziua
      Nu putem vorbi despre sock.Eu observ acelasi nr. de turatii ca si tine.Cand motorul este cald in jur de 700 rot/min,iar cand este rece aproape de 1000 rot/min.
      Acum ca este foarte frig afara sta turat mai mult timp pana ce temperatura la apa atinge min.80 grade.Este putin altfel fata de masinile anterioare dar stai linistit,totul este sub control.

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru raspunsuri @ cl600 si marinnelu.

        Intre timp, am avut ocazia sa mai discut cu niste prieteni mai tehnici si sa fac si anumite teste si concluzia ramane aceeasi, masina compenseaza pentru vremea grea.

        Turatiile cres atunci cand pornesc AC, incalzirea in scaune, viteza ventilatiei in interior etc, fie ca masina este calda sau nu. Raspunsul pe care l-am primit a fost:

        "Fiind foarte frig, diferitele fluide, gaze, lichide, vapori, se contracta si se dilata diferit.
        Scanteie de la bujie are o intensitate redusa.
        Motorina are o cantitate de apa care difera in functie de condensul care a aparut in timp in rezervoare, in cisterne, in benzinarii si in rezervorul tau. Acea apa se separa de motrina si ingheata mai repede.
        Fiin foarte frig, bateria este fortata atat cand sta, cat si cand porneste motorul. Tu pornesti si caldura si farurile si stergatoarele si dezaburirea si incalzirea in scaune. Astfel, alternatorul incarca mai putin decat consumi tu din baterie.

        Masina desteapta, compenseaza toate aceste fenomene prin mentinerea motorului putin supraturat la relanti. Uneori scade turatia si merge normal, alteori detecteaza o neregula si compenseaza prin ceva, gen ridicarea turatiei minime."


        Asadar, pot spune ca e prea desteapta masina asta pentru mine.

        Comment


        • #5
          Buna ziua
          Am verificat si eu pe 01/02/2012 cand afara erau -18 grade si am constatat ca dupa pornire ,turajul a fost 1200 rot/min ,iar dupa 20-30 sec. a scazut la aprox 800 rot/min.Pana nu se uncalzeste apa la 40-45 grade nu merge nici incalzirea ca o protectie la inalzirea motorului care trece pe primul plan.

          Comment


          • #6
            Originally posted by pretzeL View Post
            Salutari,

            Regret sa deschid primul thread la "probleme tehnice", dar sper sa pot apela la cunostintele colective ale forumului si sa vedem daca problema este reala sau nu.

            Am un GLK 350cdi, productie 2011. Masina are relantiul la aprox 600rpm. In conditii de frig, masina porneste turata la 800-850rpm, pana se incalzeste si ajunge la 600rpm. Nimic special pana aici.

            Uneori insa, masina porneste cu socul tras si asa ramane. Indiferent daca isi atinge temperatura de operare, masina ramane la 800rpm. Fie ca merg 2 ore, masina pe N, are relanti-ul la 800rpm. Daca opresc si pornesc motorul, relanti-ul este iarasi la 600. Acest lucru nu se intampla mereu, uneori turatia scade dupa 4-5 minute, pana se incalzeste motorul. Insa alteori, ramane asa.

            Cand se intampla acest lucru, evacuare elimina un miros specific de combustibil nears. (asa imi lasa impresia). Nu am niciun fel de martor aprins in bord si niciun fel de alta problema nu am remarcat.

            M-am gandit fie este de la combustibil (alimentez in general de la OMV cu cea ma buna motorina a lor) fie poate motorul compenseaza prin turatii solicitarile impuse de sistemul electric/hidraulic datorate vremii (AC, servodirectia etc.)

            Poate totusi, cineva stie concret daca e normal sau nu.

            Multumesc,
            Alex
            si totusi.. asi spune ca are leagatura calitatea motorinei... foloseste o solutie speciala ptr injectoare... vezi daca schimba ceva... ptr ca ceva asemnator am mai vazut la un E-CLASS.. si s-a adeverit sa fie motorina..

            Comment


            • #7
              Nu cumva masina merge preponderent in oras ?Poate lucreaza filtrul de particule si face regenerarea

              Comment


              • #8
                Originally posted by b97dmt View Post
                Nu cumva masina merge preponderent in oras ?Poate lucreaza filtrul de particule si face regenerarea
                regenerarea la dpf?stiam ca se merge cu masina mai turata intre 3000-4000 rpm pentru 10-15 minute si se stinge becul de la filtrul de particule,stiu ca aici nu e cazul dar din cauza mersului prea mult in oras .

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF