Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recall Airbag + intrebari de owner nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recall Airbag + intrebari de owner nou

    Autovehiculul dumneavoastră face parte din acțiunea de rechemare. Veți primi de la noi fără solicitare prealabilă alte informații despre procedura concretă imediat ce începe acțiunea generală. Partenerul dumneavoastră de service Mercedes-Benz este pregătit pentru această măsură și vă răspunde cu plăcere la întrebări Informații suplimentare Mercedes-Benz realizează ca măsură de precauție pentru siguranța clienților săi, începând din primăvara anului 2020, acțiuni voluntare de rechemare pentru autovehiculele Mercedes-Benz cu generatoare de gaz pentru airbag-urile Takata. Acțiunile de rechemare cuprind modelele de autovehicule Clasa A, Clasa C, GLK, Clasa E, Clasele ML și GL, Clasa R, SLK și SLS AMG din perioada de fabricație 2004 – 2016. În cadrul acțiunii de rechemare este prevăzută, prin intermediul rețelei de centre autorizate Mercedes-Benz, înlocuirea airbag-urilor șoferului și/sau însoțitorului la autovehiculele afectate.

    Salut si bine v-am gasit. Tocmai ce mi-am luat si eu zilele trecute un GLK 220 din 2012 si incercand sa aflu cat mai multe despre noua jucarie am dat peste acest recall pentru airbag-urile Takata. A facut cineva asta deja? Cum ar trebui sa procedez pentru a beneficia de inlocuire? Ma cam sperie o demontare a bordului dupa toate povestile cu experientele de prin reprezentante pe care le-am citit zilele astea.

    Daca vreti sa verificati daca sunteti vizati pentru rechemare puteti introduce VIN-ul aici https://www.mercedes-benz.ro/passeng...ll.module.html

    Ca sa nu mai deschid un alt topic continui tot aici. Geamul de la sofer nu merge pe auto, doar daca tin de buton. Am incercat sa-l invat cursa cu tinut de buton, dar merge doar pana jos si apoi cand ajunge sus se da 1 cm inapoi si apoi merge doar manual iarasi. Oare sa incerc sa-i ung chederul pe unde culiseaza sau e nevoie de alta interventie?

    O alta intrebare pe care o am este legata de cum e normal sa schimbe cutia (7G+ cred ca este). Parca uneori cand schimba se simte un ceva... ca si cum se infraneaza... nu stiu cum sa explic, dar e destul greu de simtit, d-asta ma intreb daca nu cumva e normal. Am de gand sa-i fac o revizie chiar daca masina are doar 102000km. Pentru revizie e ok daca apelez la popeye_pmm? Eventual credeti ca ma poate ajuta tot el si cu geamul + ulei, filtre si reglat frana de mana?

    Scuze pentru postul lung, dar stiti cum e cu entuziasmul de la inceputuri. Presimt ca vom fi colegi mult timp pentru ca, acum dupa doua zile de condus aceasta minunatie, tind sa le dau dreptate prietenilor care spuneau "Mercedes si altele"

  • #2
    Geamul se pare ca si-a revenit dupa multe multe incercari de a-l invata cursa.

    Comment


    • #3
      Salutare...sa stapanesti sanatos utilajul !!!
      Daca nu ai mai condus aces model de cutie sau poate cutie automata, mergi o perioada pana "va imprieteniti" apoi vezi daca ar putea avea ceva probleme...Mai ales la acel nr de km, daca sunt reali, e greu de crezut sa fie ceva....nu imposibil totusi Cauta pe forum ca o sa gasesti multe informatii despre acel tip de cutie si ce ar trebui sa stii despre ea...
      Poti apela cu incredere la colegul popeye deoarece e destul de recomandat de colegii care au fost la el si au fost multumiti.
      Ca sfat personal, eu zic ca daca stii istoricul masinii si al reviziilor iar fluidele in acest moment sunt in parametri, sa folosesti acei bani pe carburant si plimbari.. Nu are rost sa le schimbi,asa cum aud pe multi cumparatori, "sa vad eu ce este in motor".. Mi se pare o cheltuiala inutila...Daca nu stii nimic de ele sau nu esti sigur, atunci da merita schimbate...
      Cat priveste entuziasmul de "Mercedes si altele" eu zic sa pastrezi si una, doua lingurite de injuraturi pentru momentele ce vor veni......iti doresc sa se intample cat mai tarziu posibil, dar te previn ( Iti spun asta dupa aproape 1 milion de km pe Mercedes.. )

      Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Salut, Cristi! Multumesc de raspuns. Chiar eram dezamagit ca nu ma baga si pe mine nimeni in seama )

        Hai ca daca ai facut atatia km cu marca asta n-ai injurat asa tare :P. Apropo de injuraturi si cutii automate: pe langa olcit, dacie, renault 17 din '72 la care nu intru in detalii, am mai avut un golf IV automat cumparat cu cutia defecta. Aveam colegi mecanici pe atunci -> dat de 3 ori jos cv de pe masina. Primele 2 dati a mers doar 50km. A 3-a oara dupa ce-am citit tot internetul de doua ori am luat-o eu la masurat si am reparat-o singur. Desi n-a mai crapat tot mai facea din cand in cand figuri din cauza blocului de valve. Asa ca am dat-o iar jos si a 4-a oara si pus cu una second. Apoi, daca tot lucram in service, i-am si segmentat motorul ).

        A urmat un astra h 1.7cdti manual. Intr-un an de zile la asta s-a dus garnitura de chiulasa, turbo, servo directie, alternator, apoi s-a rupt arborele -> arbore + toate cele + ambreiaj + reparat injectoare daca tot erau date jos. A fost crunt. Practic aproape i-am dublat valoarea intr-un an.) Dupa toate astea a inceput sa rontaie asa ca am dat-o la schimb unui samsar pe un smart roadster. M-am distrat tare cu asta vreo 2 ani. Parca mi-as mai lua unu ca a 2-a masina. Asa tare mi-a placut. Fix ca intr-un cart omologat. A fost bland cu mine. Am schimbat doar un termostat. Spre sfarsitul relatiei cutia robotizata a scuipat vreo doua erori, dar am mers asa inainte fara probleme.

        Dupa toate experientele astea am zis ca vreau o masina fiabila si cu km putini. Mi-am luat un civic cu 77k km, cv rootizata. Abia am gasit pe cineva care repara actuatoare de cv cand a fost nevoie. Cam pe genunchi din pacate. Mi-a pus si un ambreiaj nou si a tinut pana la 100k cand am vandut-o ca sa ajung aici.

        Am vazut multe. Poate d-aia sunt si asa panicat acum cand am ajuns la o marca unde costurile reparatiilor clar sunt in alta zona. Totodata datorita experientei de cand lucram in service stiu ca Mercedesul nu este o masina pe care s-o duci la oricine, mai ales cand vine vorba de interventii pe partea electrica, diagnoza, cv automata.

        Altfel, la noua jucarie, cutia clar schimba bine. Poate chiar e normal sa schimbe asa, doar ca se simte ceva-ul ala aproape insesizabil de care mi-e teama sa nu indice ceva inceput de probleme sau ca trebuie facut schimbul. Spun asta pentru ca am tot citit despre cutia asta si inteleg ca-i foarte important sa-i faci schimbul de ulei la timp. Km sunt reali, masina a facut reviziile in reprezentanta, insa nu stiu daca s-a facut si schimbul la cutie. O sa incerc sa aflu de la reprezentanta istoricul. Poate e asa si pentru ca-i sofer nou si dureaza ceva pana se adapteaza la mine . Poate e normal sa se simta totusi ceva cand schimba... habar n-am pentru ca n-am cu ce sa compar. Il voi suna si pe popeye sa ma consult cu el si sa ma programez la revizie. Sau sa-i fac oare revizia la reprezentanta ca sa se adauge la istoric tinand cont ca am vazut ca au o ofera cu vro 900 ron pana la sfaristul lunii? Cum spuneam, mi-e cam teama s-o duc la ei pentru ca am tot citit ca s-au intamplat multe mizerii prin reprezentante si nu stiu ce sa fac.

        Uaaa, iar am facut un post kilometric, dar nu puteam sa nu zic aventurile mele cu fostele
        Last edited by s3bastian; 08-25-2020, 23:19 PM.

        Comment


        • #5
          Uau.........in sfarsit a mai aterizat un "nevorbit" pe aici prin zona Cat priveste "nebagarea in seama", e doar o gresita intelegere a termenului de "distantare sociala" in ultima vreme .
          Din cate stiu eu,primul schimb de ulei la cutia de viteze se face la 120 tkm asa ca mai ai de asteptat...Daca masina are carlig si ai banuiala ca a tras ceva frecvent dupa ea, e bine sa il schimbi la 100 tkm preventiv, daca nu a tras las-o asa cum a zis producatorul...Schimbul de ulei e de preferat sa fie facut in reprezentanta sau la un atelier care are instalatie specifica de facut aceasta operatiune (o pompa care spala si inlocuieste uleiul vechi cu unul nou ).Nu te sfatuiesc sa te zgarcesti si sa o faci clasic ca la uleiul de motor.Stiu ca probabil o sa zica ca e scump, dar nu uita ca ti-ai cumparat Mercedes si nu Oltcit !! Vrei sa ai si sa te bucuri de Mercedes??? Plateste piese si manopera de Mercedes !
          Cat priveste versiune reprezentanta-particular , e relativa si difera de la caz la caz.....Am mers si merg in reprezentanta pentru istoric,pentru piese originale, pentru sdv-uri specifice anumitor reparatii dar am ales si sa fac o distributie la un motor, in particular, cu piese originale in conditiile in care pretul la ei era triplu !! Povesti or sa fie tot timpul.... Stima.

          PS: un sfat, pe viitor evita folosirea romglezei in titluri cat si in comentarii....Nu o cer eu ci o gasesti in regulamentul forumului, pe care e bine sa il rasfoiesti pentru a sti cu totii pe ce culoare trebuie sa traversam pe aici prin zona..
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Nu caut sa ma zgrcesc pentru revizie. Mai ales ca probabil nu e atat de mare diferenta in cazul asta. Incerc doar sa caut alternativa cea mai sanatoasa pentru masinuta. Carlig nu are, asa ca nu cred sa fii fost prea muncita.

            Multumesc de sfat. Chiar m-am gandit daca sa scriu in engleza sau romana titlul. Am dat un search si am vazut ca-i folosit mai des asa si m-am gandit ca ajuta la cautare

            Am uitat sa scriu ce cred ca a ajuta la problema cu geamul, ca poate se lovesc si altii de ea. Dupa cum spuneam, mergea pe automat pana ajungea prima data in capat jos. Am incercat de multe ori sa-l invat capetele de cursa, dar fara succes. Cred ca ce-a ajutat a fost sa opresc motorul dupa ce l-am invatat cursa.

            Comment


            • #7
              Corect !!Pe marea majoritate a marcilor auto, aceasta operatiune se executa cu contactul pus, atat !!Bun de retinut ! Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Salut S3bastian, iti urez bun venit si felicitari pentru achizitia facuta.
                Sunt posesorul unui GLK 250 4-matic, editie octombrie 2013, full option, cumparat in Germania, octombrie 2017, 105000 km la bord si, sincer, sunt foarte multumit de achizitia facuta.
                Motivul acestei achiitii a fost cofortul in cazul traseelor lungi, siguranta, tinuta pe drum si eleganta.
                In acest moment, masina are 206000km rulati, 75% pe autostrada restul in oras, motiv pentu care imi permit sa va fac cunoscut reparatiile facute din momentul achizitiei pana acum.
                De mentionnât este faptul ca toate interventiile, mai putin discuri si placute de frana fata(inlocuite de mine) au fost facute la atelier Mercedes.
                Deci: 105600km, schimb de ulei +filtru, la inmatriculare, platit 192€
                106000 km, inlocuit doi senzori de noxe si injector AD-Blue, platit 1387€ pentru senzori si 580€ injector si vana de dozaj, deci 2000€
                132499km,schimburi ulei, filtre motor si cutia de viteze, platit 618€
                170290km service B, ulei motor si filtre platit 505€
                172600km, schimb placute spate, verificare geaometrie roti, platit 389€
                188767km, dinar-o eroare de-a mea(alimentation motorina de la o statie care a doua zi s-a inchis pentru reparatii), s-a aprons becalm galben "motor" si pentru diagnoza si inlocuit un furtun de la turbo (cica) am platit 240€.
                In 2 noiembrie 2020 sunt programat pentru revizia A0, pentru airbauri si actualizarea softului pentru noxe, motiv pentru care sunt rechemate toate mercedesurile sub 250000km, din cate mi s-a explicat.
                In legatura cu consumul eu sunt destul de multumit, nu stiu daca este mic sau mare dar:
                -pe autostrada la 150km/ora(am Coyote si pana acuma m-a ferit de amenzi) consum intre 7,6 si 8,1 litri la 100km
                -in oras, aglomeratie mare, blocage multe, intre 7,5 si 8,5 litri la 100km
                Am uitat sa spun ca am schimbat doua randuri de cauciucuri.

                Comment


                • #9
                  Aceasta este poza in momentul achizitiei
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF