Daca e vb de pivoti atunci da. Le am incercat.
daca e vb de fire, acolo zarurile sunt deja aruncate, i am descris ce e ca poate il ajuta acu retroactiv.
am vazut o directie de a8 si una de corsa, cam stiu cu ce se manca la nivel mare ca bloc functional. Aia de corsa a ajuns la un utilaj nelegat de auto unde face cam acelasi lucru.
Ca aport personal am pus un uC sa ii taie servo cand ajunge la capete de cursa.
Daca e de alternator, tot asa, omul a pus aia, nu eu i am zis. Doar ii spun ca ma indoiesc ca alternatoru o sa ii rezolve ceva.
E o parer, am si argumentat de ce.
Am zis din prima ca aici trebuie un meserias cu experienta in actionari electrice. Nu geniu dar unu care sa stie ca de da pe fire la motor, restu placii sa fie decuplata.
Plus sa bage o rez de limitare, ca de exemplu la a8 era cu control in curent, ca la bobina de inductie sau ca la injectoare, saca ii dai 12v secunde bune o prajesti.
Tre control cu pwm si cu limitarea curentului mediu, iar aia o face placa.
Un om cu experienta stie astea, un mecanic e posibil sa nu.
Incerc si eu sa ajut cum pot.
Iar daca ai fi citit, experimentele au fost deja facute eu ii zic doar de ce sa se pazeasca, dar cred ca e tarziu deja.
daca e vb de fire, acolo zarurile sunt deja aruncate, i am descris ce e ca poate il ajuta acu retroactiv.
am vazut o directie de a8 si una de corsa, cam stiu cu ce se manca la nivel mare ca bloc functional. Aia de corsa a ajuns la un utilaj nelegat de auto unde face cam acelasi lucru.
Ca aport personal am pus un uC sa ii taie servo cand ajunge la capete de cursa.
Daca e de alternator, tot asa, omul a pus aia, nu eu i am zis. Doar ii spun ca ma indoiesc ca alternatoru o sa ii rezolve ceva.
E o parer, am si argumentat de ce.
Am zis din prima ca aici trebuie un meserias cu experienta in actionari electrice. Nu geniu dar unu care sa stie ca de da pe fire la motor, restu placii sa fie decuplata.
Plus sa bage o rez de limitare, ca de exemplu la a8 era cu control in curent, ca la bobina de inductie sau ca la injectoare, saca ii dai 12v secunde bune o prajesti.
Tre control cu pwm si cu limitarea curentului mediu, iar aia o face placa.
Un om cu experienta stie astea, un mecanic e posibil sa nu.
Incerc si eu sa ajut cum pot.
Iar daca ai fi citit, experimentele au fost deja facute eu ii zic doar de ce sa se pazeasca, dar cred ca e tarziu deja.

deoarece nu e cum ar trebui! Am si eu acasa dar nu are legatura cu poza ta! In momentul in care gasesc o eroare de gen, am posibilitatea sa ma duc pe ea, sa imi arate exact ,cu poze, problema si pozitia reala pe masina, imi spune ea,diagnoza ce sa verific mai departe,apoi ma duce in programul de piesa cu schita cu tot si stiu exact ce sa fac! Ori in poza ta nu vad aceasta posibiltate! De aceea repet obsesiv, oricui intreaba pe acest forum, ca o diagnoza cu un Star si cu cineva care stie sa umble cu el iti rezolva in mod normal aproape orice problema! Nu diagnoze multimarca si inginerii cu fire legate! Eu in 8 ani am invatat un lucru:Mercedes-ul se repara cu Star/Xentry!! Restul, e doar pierdere de timp si multi bani!
Comment