Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme directie GLK

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca e vb de pivoti atunci da. Le am incercat.

    daca e vb de fire, acolo zarurile sunt deja aruncate, i am descris ce e ca poate il ajuta acu retroactiv.
    am vazut o directie de a8 si una de corsa, cam stiu cu ce se manca la nivel mare ca bloc functional. Aia de corsa a ajuns la un utilaj nelegat de auto unde face cam acelasi lucru.
    Ca aport personal am pus un uC sa ii taie servo cand ajunge la capete de cursa.

    Daca e de alternator, tot asa, omul a pus aia, nu eu i am zis. Doar ii spun ca ma indoiesc ca alternatoru o sa ii rezolve ceva.
    E o parer, am si argumentat de ce.

    Am zis din prima ca aici trebuie un meserias cu experienta in actionari electrice. Nu geniu dar unu care sa stie ca de da pe fire la motor, restu placii sa fie decuplata.
    Plus sa bage o rez de limitare, ca de exemplu la a8 era cu control in curent, ca la bobina de inductie sau ca la injectoare, saca ii dai 12v secunde bune o prajesti.
    Tre control cu pwm si cu limitarea curentului mediu, iar aia o face placa.

    Un om cu experienta stie astea, un mecanic e posibil sa nu.
    Incerc si eu sa ajut cum pot.
    Iar daca ai fi citit, experimentele au fost deja facute eu ii zic doar de ce sa se pazeasca, dar cred ca e tarziu deja.

    Comment


    • #17
      asta e un motor de pe alta masina, si a fost probat cu 2 fire pe baterie si 2 acolo unde am specificat,nu da nici un semn! In oras la mine nu exista un specialist din cate observ! A fost pus Star-ul pe ea, se uita ala care l-a pus cum ma uitam si eu!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • #18
        Ok. Dupa multitudinea de pini iti dai seama e ceva mai complicat motoru ala. Aici e treaba de specialist.
        posibil ca sa partea de actionare de forta in el, si comanda sa vina pe fir doar.
        Ca la masina, nu inseamna ca daca legi bateria si porneste, trebuie sa dai cheie, care dezlantuie un proces complicat.

        Asta fara un mester specialist nu o descurci sau schimbi piese pana dai de defect.
        Last edited by Sharky; 07-30-2021, 11:00 AM.

        Comment


        • #19
          Acesta este rezultatul dupa o diagnoza cu Star! Senzorul Torque, stie cineva daca vine separat sau caseta completa?
          Scuze pt calitatea pozei!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • #20
            Salut...pe langa senzorul torque tu mai ai acolo (nu se vede prea bine) o problema electrica pe un circuit ! Posibil ca el sa nu primeasca curent..
            Curioasa aceasta diagnoza,desi arata a Xentry deoarece nu e cum ar trebui! Am si eu acasa dar nu are legatura cu poza ta! In momentul in care gasesc o eroare de gen, am posibilitatea sa ma duc pe ea, sa imi arate exact ,cu poze, problema si pozitia reala pe masina, imi spune ea,diagnoza ce sa verific mai departe,apoi ma duce in programul de piesa cu schita cu tot si stiu exact ce sa fac! Ori in poza ta nu vad aceasta posibiltate! De aceea repet obsesiv, oricui intreaba pe acest forum, ca o diagnoza cu un Star si cu cineva care stie sa umble cu el iti rezolva in mod normal aproape orice problema! Nu diagnoze multimarca si inginerii cu fire legate! Eu in 8 ani am invatat un lucru:Mercedes-ul se repara cu Star/Xentry!! Restul, e doar pierdere de timp si multi bani!
            Poti intreba la un magazin daca acea piesa vine separat, dar eu unul nu as fi ferm convins ca e de acolo....Ai pus alternatorul masinii la loc inainte de diagnoza sau tot cu cel de 140A esti pe ea?

            PS: sunt singurul de pe aici care cred ca aceasta problema se datoreaza mersului cu alternatorul defect sau cu montarea unuia mai mic decat cel destinat masinii?
            Attached Files
            Last edited by Cristi Nazarov; 07-30-2021, 22:17 PM.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #21
              alternatorul este acelasi de 140,respectivul care mi-a pus Star-ul a zis ca daca era din alternator, ii dadea diagnoza ca nu comunica cu calculatorul! Oricum o sa-i pun alternatorul ei cand o sa fie gata! Cealalta eroare de care spuneti ca nu se vede este:"Input circuit 30 has a mailfunction"!Mi-a aratat si mie poza unde spune ca are problema, la caseta !!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #22
                Stop joc.. aici se termina mecanica ptr mine...mai mult de atat nu as sti sa te mai sfatuiesc...Raman cu marea curiozitate cum de poate sa mearga masina bine si in parametri cu un alternator mult mai mic...mai ales generatiile astea de masini pline de electronica..Stima.

                PS: un mare serviciu pentru aceasta comunitate ar fi ca dupa ce rezolvi problema, speram, sa ne si spui care a fost cauza si mai ales motivul defectiunii! Indiferent cine a fost de vina..
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  pai ca sa rezolv problema,trebuie sa schimb caseta, asa mi-au spus majoritatea! Am tot intrebat aici in ideea ca s-a mai lovit cineva de asa ceva si a rezolvat problema fara sa schimbe caseta! Asta cu schimbatul casetei, oricine poate sa o zica fara sa fie mecanic, electrician etc!!

                  Comment


                  • #24
                    Raman la parerea mea...inainte de asta,pune alternatorul original al masinii pe ea si apoi vezi ce trebuie.....eu asa as face in locul tau! Apoi, daca trebuie caseta...probabil ca nu mai e nici o alta solutie...Dar pune intai alternatorul....Si pe viitor, nu mai fa experiente de acest gen pe masina si pe buzunarul tau! Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Ciprian20@ View Post
                      pai ca sa rezolv problema,trebuie sa schimb caseta, asa mi-au spus majoritatea! Am tot intrebat aici in ideea ca s-a mai lovit cineva de asa ceva si a rezolvat problema fara sa schimbe caseta! Asta cu schimbatul casetei, oricine poate sa o zica fara sa fie mecanic, electrician etc!!
                      Până să schimbi caseta, vezi care e treaba cu "clema 30'.... Dacă nu ți-ai pus problema, fara "plus" nu merge...nici chiar senzorul torque...care când are plus, minus, etc, se brambureste prin simpatie după ce mecanicul a folosit ciocanul,
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #26
                        la mine nu s-a folosit ciocanul, am o cunostinta cu un cls care a schimbat 2 brate si din cauza ciocanului are aceeasi problema, senzorul torque!

                        Comment


                        • #27
                          Cum s-a rezolvat??
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF