Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Brabus G de la Geneva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Grija mare ca subiectul G vs Land Rover este unul sensibil printre pasionati.
    Iar un LR modificat cu bani multi nu se mai rupe chiar asa de usor.
    Ideea era ca nu prea am vazut Brabus in teren si cam imi dau seama de ce.

    Desi am G recunosc ca mereu intorc capul daca vad un Defender.

    Comment


    • #17
      Mercedes g5

      Nici o grija. Defenderul e cea mai proasta masina de teren conceputa vreodata. Si n-asi zice asta daca n-ar fi atatea pretentii in jurul ei. Chiar si preparat , adica cu toate elementele de transmisie schimbate tot se rupe. La Moneasa la concurs anul trecut fratii Jeler pe Range ROver V8 au barbierit a 3-4-a oara cred grupul pe fata. Grup heavy duty cu raport 4.11 fata de 3.56 original. Deci...
      La sustinerea spuselor mele vine chiar aptibildul lipit pe modelele cu cutie manuala. WHEN IN LOW GEAR AVOID WIDE THROTTLE OPENINGS IN 1ST AND 2ND GEAR.
      Cum e aia masina de teren fara blocante? La care nu trag rotile decat daca-s toate 4 pe pamant. Sau de pe o punte sa fie amandoua jos. Unimog-ul avea blocante inca de la primul model din '45. Si Mercedes si BMW au facut niste masini pt armata inainte de razboi prin 1937 cu tractiune integrala permanenta, 3 diferentiale blocabile 100% si directie pe toate cele 4 roti. Primele 2 poze BMW, Mercedes G5.
      Attached Files
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #18
        Faza cu calitatea otelului din angrenajele din grupuri e cu omogenitatea cementarii acestora dupa confectionarea prin sinterizare.Daca in stratul cementat exista chiar si mici diferente calitative, atunci la un efort mai mare(piesa care daca este calculata "prea modern", si anume la limita cu rezistenta) aceasta SIGUR va ceda, iar la un pinion daca un dinte s-a rupt, atunci dintele din celalalt angrenaj, si anume cel care la rupt se va lovi cu shoc de urmatorul, rupandu-l si pe acesta.
        Analogia cu tratamentul termic, am reconfirmat-o recent cu 2 lanturi de motocicleta unu pe care nu scria nimic, si unul pe care scria Made in Japan pe fiecare za! , din care a trebuit sa scot si sa adaug niste zale.....la cel japonez fiecare nit era asa de cementat incat trebuia sa bat mult cu ciocan de 1kg pt a le scoate sau la operatiunea inversa pt a le nitui la loc, pe cand la celalalt la toate niturile era mult mai usor de intervenit, si existau diferente calitative destul de mari intre niturile componente.
        Chiar si Defenderul, este calculat putin prea la limita fata de G .....de-acolo si diferenta de pret macar la modelele de serie
        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF