Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Brabus G de la Geneva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #3
    Mda....ce Dumnezeu sa mai zic ?
    M-as putea obisnui cu asa ceva....foarte usor....

    Comment


    • #4
      In sfarsit o masina cu bun simt. Era si cazul sa primeasca puterea demna de o asa masina. Adica nu mi se pare logic ca un G de 2,5 tone sa aiba mai putina putere ca o cobra de 1,5. Si G sa mai si duca roti de 35'' si pe urcari de 100% si noroi sau zapada, si denivelat, sa si invarta cu 80km/h sa descarce profilul, si poate si o tona incarcatura, poate vrei sa ajuti pe cineva izolat. Sau se mai gaseste vreun destept cu vreun Land Rover prin munti si merge pana rupe ceva GARANTAT, si tre sa tragi "vaca aia de Range" pe toate urcarile alea. NA eu cred ca o mie de cai e numai bine. Pe SL V12S motorul are numai 730CP sper ca pe G sa aiba macar cu raportul greutatilor in plus. Adica 1000CP.

      Expresia din "..." apartine unui campion national de OFFROAD din Cluj.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #5
        Intr-adevar, primele G-uri aveau motoare ridicol de mici, si cu toate astea prestatiile in teren erau OK.
        Acesta insa nu este mai performant in teren decat cel mai anemic G din 1979. Cauciucurile cu talon jos pe jantele de 22" sunt strict de strada (si altele nu se potrivesc), suspensiile tari asemenea, puterea imensa nu va putea fi folosita in teren si oricum va ramane fara benzina inainte de terminarea traseului.
        Este doar o masina de show, pentru pasionatii sau frustratii care si-o pot permite.

        Recunosc ca ma incearca o oarecare invidie la gandul ca unii oameni se vor bucura de asa masini....

        Comment


        • #6
          VLADCONS se pare ca offroad-ul n-a fost activitatea ta prioritara in ultima vreme. Masina merge din cauza motorului, se opreste din cauza franelor samd... Si daca vrei sa mearga pe teren tre un motor serios. Fa o comparatie intre un camion de TRUCK-TRIAL si o masina de FORMULA OFFROAD si vei observa diferenta de teren pe care acestea merg. Pe cand un camion se taraste pe o panta invartind rotile abia de 1-2 ori pe sec, un bolid de Formula Offroad loveste cu atata putere in materia pe care se afla incat e capabil sa se mentina la suprafata si pe apa. Deci daca ceva merge pe apa ala e Dumnezaul.
          Motoarele de G n-au fost niciodata foarte mici doar puterea e mica pentru asemenea mase. PUTEREA conteaza, ea se obtine din cilindree ori presiunea medie ori turatie. Si e vorba de Diesele si Benzinarele mici. 280GE de Dakar din 1979 avea 220 de cai si zbura. Si acuma in campionatul nostru de Offroad castiga concursuri cu exact acelasi motor, chiar si in varianta de serie de limuzine 185cp.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #7
            Ce zice STEFAN V8 are sens. Eu cu al meu V6 de 220 cai am simtit-o. In zapada mare si in noroi mare mai ales m-a scos masina cand am turat-o maxim, desi am pneuri de strada nu de noroi. Pur si simplu puterea masinii a facut diferenta. Sint convins ca daca aveam motorul Diesel de 2.7 cu 170 cai ma chinuiam mult mai mult.
            La fel ce zice vladcons de roti e adevarat. Cu jantele alea mari e inutila masina exceptand Autobahn-ul. Eu as vedea-o cu niste jante pe 16" , cauciucuri imense de off-road, suspensie modificata tot de off-road si garda cu 10cm mai inalta.. Aia masina in spiritul G-ului......a, si un rezervor suplimentar de benzina. Sa visam frumos in continuare...

            Comment


            • #8
              Originally posted by STEFAN V8 View Post
              In sfarsit o masina cu bun simt. Era si cazul sa primeasca puterea demna de o asa masina. Adica nu mi se pare logic ca un G de 2,5 tone sa aiba mai putina putere ca o cobra de 1,5. Si G sa mai si duca roti de 35'' si pe urcari de 100% si noroi sau zapada, si denivelat, sa si invarta cu 80km/h sa descarce profilul, si poate si o tona incarcatura, poate vrei sa ajuti pe cineva izolat.
              Recunosc ca off-roadul nu a fost niciodata activitatea mea prioritara, ci mai mult un hobby. Iar acum, ca masina e bolnava, nici macar atat.

              Dar, revenind la discutie, tu chiar crezi ca vei vedea un Brabus cu "roti de 35'' pe urcari de 100% si noroi sau zapada"?!?! Chiar crezi ca Brabusul asta este mai performant in off-road decat cel mai anemic G din 1979?
              Acel motor imens a fost pus pentru a face suta in 4 sec, nu pentru a descarca de noroi rotile cu jante de 22". Iar jante de 16" nu-i poti pune, ca nu-ti mai incap discurile de franare. Iar daca i-ai schimba suspensia nu ai mai putea struni cei 700CP pe asfalt.

              Comment


              • #9
                Da chiar cred ca un motor v12 biturbo descarca mai bine noroiul dintre creste decat un 4 cil aspirat. Ce jenti de 16''? Da de 20""nu-s bune ? Cu tractoare pe ele? Ca nu-i merge pe slick-uri pe teren. Acuma pt offroad orice cauciuc mic (pana in 30-32'') la care nu-ti intra incheietura mainii intre creste e declarat slick.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #10
                  Cel mai tare jeep de la distanta.O masina pentru nobili .

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by STEFAN V8 View Post
                    Da chiar cred ca un motor v12 biturbo descarca mai bine noroiul dintre creste decat un 4 cil aspirat. Ce jenti de 16''? Da de 20""nu-s bune ? Cu tractoare pe ele? Ca nu-i merge pe slick-uri pe teren. Acuma pt offroad orice cauciuc mic (pana in 30-32'') la care nu-ti intra incheietura mainii intre creste e declarat slick.

                    Intre V12 biturbo de 700CP si 4cil aspirat ar mai fi cateva variante ...
                    Cate masini cu tractoare pe jante de 20" ai vazut in off-road? Sa faci off-road cu Brabusul nu-i schimbi doar cauciucurile, ar mai trebui modificata si suspensia, care este foarte rigida, cu o cursa foarte scurta. Dar cu suspensia moale nu prea te mai poti folosi de cei 700CP...

                    Parerea mea este ca:
                    - 700CP sunt greu de folosit chiar si pe asfalt, imagineaza-ti in off-road...
                    - Cu 700CP si o masina de 2.5t nu vei descarca noroiul de pe cauciucuri ci te vei ingropa cu totul in noroi!
                    - Brabusul este o masina de show si atata tot, senzationala in felul ei, dar nu este gandita pentru off-road! Nu vei vedea nici unul inotand prin noroaie sau troliindu-se de copaci!

                    Comment


                    • #12
                      Tractoare pe 20"

                      G brabus nu e o masina de show. Poate e singura masina care nu e numai de show. Cate masini am vazut cu jenti pe 20'' si tractoare pe ele ? O gramada. [pun si poze]
                      cea verde e ims cu mecanica range rover: Motor, cutie, reductor, punti, cea din fata e mercedes g un pic lucrat la flex.
                      Attached Files
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #13
                        Infinit power

                        Uite la americani cu 700 de cai si cursa la suspensie de 1 metru. Masinile alea merg cu 250 pe teren si n-au nici o treaba. Uite ca se poate. Nu stiu pe voi cine v-a indoctrinat ca nu o poti tine pe drum cu 700 de cai. Aiurea. N-are nici o legatura, apesi cat ai nevoie. De fapt in poza cu multe masini e clasa PRO 4 de la Campionatul American de Curse Offroad si au 8-900 de cai, si tot pe drept merg. Poate daca erau in panta aveau 2000 de cai.

                        Si acuma sa fim seriosi, daca o amarata de motocicleta de 150 de cai merge bine si o masina de strada de 354-457cp [ca mai mult n-am condus] merge frumos, dar nicidecum prea tare, atunci la o dihanie cu roti pana la buric nici nu-i asa mult 700 de cai. Poti sa zici ca e o masina care merge. La noi la offroad masini de 150-200cp cand e o panta adevarata e la limita urcarea. Pt ca nimeni n-are adevarata putere sa duca o treapta lunga, adica o viteza onorabila [nu 15 la ora]

                        Acuma normal ca BRABUS G nu arata ca o masina de trophy, pt ca nu participa acolo. Normal ca n-o sa mergi cu slick-urile alea prin padure, dar ce te costa sa-i pui niste roti si niste arcuri.
                        Am vazut la concursuri offroad peste 200 de masini si absolut toate aveau roti si arcuri mai mari. Dar aproape niciuna modificari la motor, cutie, transmisie. Diff blocabile haisa zicem si planetare heavy duty [pt ca-s obigatrii ca land rover si altii nu stiu sa faca ceva care sa tina] stiu de gabi nicolae [dakar team romania] care si-a pus compresor mecanic centrifugal, si un wrangler cu compresor si inca unul cu un motor gm 427ci de 380 de cai. Mai era un 280GE preparat in germania de la 185 la 220cp. Si cam atat. Deci aproape nimeni nu e in stare sa modifice puterea----de-aia e bun BRABUS-ul pe teren
                        Attached Files
                        Last edited by STEFAN V8; 06-02-2009, 22:50 PM.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by STEFAN V8 View Post
                          ...Deci aproape nimeni nu e in stare sa modifice puterea----de-aia e bun BRABUS-ul pe teren
                          Daca e asa de bun Brabusul pe teren de ce nu se foloseste in teren? In loc sa dea 100.000 Euro pe un Land Rover preparat de ce nu ia nimeni un Brabus, ii schimba cauciucurile, ii mareste cursa suspensiei si hopa in teren?

                          IMS-ul cu tractoare (jante + cauciucuri) cred ca este o aventura pe asfalt. In teren este foarte bun, dar la fel si un tractor U650, de vreo 50CP.

                          Nu ma intelege gresit: daca mi-as permite as avea un Brabus. Dar nu pentru teren. Masina asta a fost facuta "din aroganta", pentru "show". A fost gandita sa prinda suta sub 5 sec. si sa mearga cu peste 200kmh toata ziua. Tu vrei sa-i pui "tractoare" si sa-i modifici suspensia, facand-o barca. Este drept ca in noroi va fi mult mai buna dar vei merge cu maxim 100kmh pe asfalt si vei fi in pericol de rasturnare la fiecare curba. Daca vrei, poti, dar de ce? Cu 10.000 USD iei un buggy din State: 700cp, 30% din greutatea G-ului si 1m travel la suspensie. Il tragi cu Brabusul pe platforma pana la padure si te dai cu el pana ramai fara benzina!

                          Comment


                          • #15
                            Cum sa dai 100.000 pe un Land Rover preparat? Cum au unii semnatura cu prostia se gaseste in cea mai mare cantitate sau ca se feresc de ea. Numai asa se explica chiar si existenta marcii LandRover. Jalnic ma, tot se rupe la masinile alea. Pe cand la G care e standard in veac.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF