Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

G300 turbodiesel sau G270 CDI?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu sunt pentru 3000 TD. Nu stiu sa spun exact de ce. Am mai multa incredere parca in motoarele astea decat in CDI. Probabil ca sunt subiectiv.
    Legat de putere, eu am condus un ML 230 benzina si se misca frate. Probabil ca unii colegi cand vorbesc de putere la masina vorbesc de la 150 de cai in sus si sa nu cumva sa aiba peste 2 tone.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Originally posted by adidc View Post
      Eu sunt pentru 3000 TD. Nu stiu sa spun exact de ce. Am mai multa incredere parca in motoarele astea decat in CDI. Probabil ca sunt subiectiv.
      Legat de putere, eu am condus un ML 230 benzina si se misca frate. Probabil ca unii colegi cand vorbesc de putere la masina vorbesc de la 150 de cai in sus si sa nu cumva sa aiba peste 2 tone.

      Off-Topic : Adidc ce sa se miste la ML 230 cu 150 cai ? E submotorizat rau de tot...

      Comment


      • #18
        Eu am 270 CDI pe CLK w209 fab. 2005 ,177 c.p. si rupe pamantul ptr ca injectorul de CDI improsca de 3 ori motorina inaintea detonatiei iar cand ai nevoie de putere si il calci zboara pe cand 3000 TD are injector clasic deci se misca mai lent ,atat ca mie mi se pare mai robust ca motor si imi inspira mai multa incredere !
        In concluzie 270 CDI nu este un motor puturos ba din contra in comparatie cu 300TD este chiar vioi atat ca mie nu mi se pare atat de fiabil ca 300 TD si ptr G classe nu cred ca se cere viteza !
        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

        Comment


        • #19
          3000 TD /603.960 = milionul de km demonstrat (vezi mobile.de alea ieftine cam ce km.au la bord) vs 270CDI care cu mult noroc ajung 300-400.000km (cu indulgenta si o gramada de injectoare piezoelectrice, debitmetre schimbate si turbo crapate vezi forumurile de mercedes) cred ca termenul de "comparatie" nu-i la locul lui pe topicul acesta cred ca mai potrivit ar fi ceva de genul "Care-i cel mai bun motor diesel fabricat de mercedes si care-i cel mai prost si chinezesc motor fabricat de mercedes".

          Comment


          • #20
            Ie baietii mei aicea mah....

            Comment


            • #21
              Ma bag si eu in seama, nu stiu prea multe despre motoare, dar vad pe fierul meu cu motor de 2 litri si 1400KG, ca iar trebui ceva mai mare, ar merge super cu 2,8 benzinar in 6 cilindri...
              -sunt de parere ca mai bine si mai sanatos scoti cai si cuplu din ciliindree mare decat din turbo-suflante supraalimetate,
              Deci unei masini caruia ii trebuie forta i-ar sta mai bine cu un motor de ciliindree mare, parere strict personala

              Toate cele bune,
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #22
                Tin sa zic si de ce daca mi-as lua G cam din astea 2 motorizari as alege:
                1. G-ul va fi clar a doua masina, si daca imi iau nu am de gand sa il vand multa vreme (deci parca nu m-as lega la cap cu un impozit la motor peste 3000 cmc, mai ales ca ma bate gandu sa iau si un w220 S500)
                2. Acum de ce nu imi plac celelalte motorizari disponibile:
                Vorbesc de cele peste 2001, ca sub 2001 singurul G care intra in discutie e G300TD.
                G320 benzina - consum identic cu G500, impozit oricum mare ca trece de 3000, dar putere mai putina. Pret de la 30.000 euro
                G320 CDI - mai scump decat G270 + ca sare motoru de 3000 deci impozit mai mare si putere doar cu 30 de cai mai mult. Pret de la 35.000 euro
                G320 CDI asta nou cu motoru de sub 3000 cmc - prea scump (peste 50.000 euro)
                G400 CDI - cel mai jalnic motor facut vreodata de Mercedes dupa parerea mea (ca fiabilitate). Cat de jalnic e la fiabiliatate se vede si la pret: de la 17.000 euro
                G500 - apropiat de pret cu G55AMG, deci parca e pacat sa nu iau AMG-ul daca ma bag la asa motor mare. Pret de la 25.000 euro
                G55AMG - de la 30.000 euro.
                ... si cam astea sunt motorizarile la G class.

                G270 CDI incepe de pe la 27.000 euro varianta in 5 usi.
                iar G300TD cele peste 1998 ca an de fabricatie incep de la 17.000 euro - deci cam asta ar fi cea mai buna varianta zic eu si ca impozit si ca fabilitate dar si ca pret.
                La G270 in schimb ma atrag optiunile, ca are faclift, are si el comenzi la scaune pe usi, navi , cotiera mare etc...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vladruse View Post
                  Off-Topic : Adidc ce sa se miste la ML 230 cu 150 cai ? E submotorizat rau de tot...
                  Trebuie sa iei in calcul ca eu iubesc o cobra cu motor 200 D. Probabil ca realitatea mea (ca sofer) e mai "inceata" decat a altora.
                  ML-ul ala chiar mergea binisor.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    La G, fiind o masina de teren, conteaza mult si fiabilitatea motorului. Nu ai vrea sa ramai noaptea printr-un fund de vale cu bordul luminat ca un pom de craciun! Ca nu ajunge nici o platforma pana la tine.
                    Pe forumurile de specialitate 300TD (177CP) este mai bine cotat decat 2.7Cdi. Mai puternic, mai simplu si mai robust. Oricum, masina este foarte grea si va fi mai degraba lenta pe sosea cu oricare din cele 2 motoare.
                    320cdi este alta mancare de peste, asta chiar accelereaza!
                    Cat despre optiuni, "keep it simple"! Mai ales daca vrei sa-l tii multa vreme. S-a facut o serie prin 2000, G270 Worker, cu caroserie si interior de 460 (scaune de plus, bord vechi din anii '80, etc).

                    Comment


                    • #25
                      Cata bataie de cap si cu Geurile astia.merge toate da-le dreaq...

                      Comment


                      • #26
                        SALUT ,

                        prea multa electronica la G270 CDI............asta cred ca spune multe

                        o zi buna
                        Piese auto online

                        Comment


                        • #27
                          Dacă nu vrei să faci off road cu el, pentru mers predominant pe asfalt, aș alege G270. Nu e foarte greu de întreținut și compensează cu opțiunile și interiorul mai modern.

                          Pentru senzații off road, aș alege fară să stau pe gânduri G300.
                          ...

                          Comment


                          • #28
                            Garantat G300TD de 177cai.....mai ales ca momentan ala e si visul meu.....infara daca gasesc un G500 si pe Gpl :P Motorul 270Cdi e pretentios si se stie ca e sensibil la injectoare, care si costa de mai bine iei G280 benzinar ca iesi mai ieftin la intretinere.
                            Prin vara gasisem chiar la 12000E neg pe mobile.de un G300TD in cauza impecabil, pacat ca bani nici pe jumate pt acesta, plus ca nah mai costa adusul, nici nu ajunsesem sa ma gandesc la inmatriculari si lucruri sfinte d-astea; iar in maxim 2 sapt masina in cauza s-a dat.
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • #29
                              Referitor la interior G-ul mai vechi pare mai incapator si confortabil, are 2 cotiere, consola de mijloc mai mare , comenzi mai mari, butoane amplasate mai clar pt folosirea intuitiva fara distragerea atentiei

                              Totusi as alege G270CDI, motor mai performant , puternic . Este foarte fiabil si acesta, depinde pe ce maini a fost masina.

                              Oricum G-ul model vechi e aproape imposibil sa il gasesti cu km putini..., povesti cu masina de bunicuta vaduva cu G-class nu prea am auzit.

                              In general masinile dupa anii 2000 sunt mai putin muncite, lumea gandeste altfel
                              Cine si-a cumparat G-class nou modelul mai nou nu cred ca si-a batut joc de el.

                              G270CDI sta foarte bine la consum.

                              G300TD consuma in medie 15%
                              G270CDI consuma in medie 12%
                              Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                              Comment


                              • #30
                                Am ambele motoare,dar pe masini diferite,OM606 - cel de 177 de cai pe w210 E class si OM613 - 163 de cai pe W163 ML class.Deci va pot oferi o parere strict referitoare la motorizari.Ambele motoare sunt exceptionale.OM606- 3L- 177 de cai..se tureaza mai mult,sunet mult mai placut,trepidatie mai putina,cuplu un pic mai putin,consum mai mare cu cel putin 10%...OM613 - 2.7L - 163 de cai,turatie mai mica,sunet nu foarte placut..dar cuplu mai bun si consum mai mic..Sunt motoare suficient de puternice cat sa miste G ul...cu ML 270 cdi am bautut Q7 3.0TDI de la 50 la aproape 140km.h...iar OM606..e racheta la turatii mari.Parerea mea e ca nu se pune problema de submotorizare..depinde ce doriti dumneavoastra...G300 TD e mai rar....mai exotic as putea spune...iar G270 cdi e mai practic.Stima!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF