Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

G300 turbodiesel sau G270 CDI?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • G300 turbodiesel sau G270 CDI?

    Ce credeti ca este mai bun intre un G300 turbodiesel de prin anii 1997-2000 si un G270 CDI an +2001. Ca pret este putin mai scump G270-ul, la optiuni clar are mult mai multe G270, in sepcial interiorul mai frumos, navigatie, command, cilmatronic, comenzi scaune electrice + volan electric pe usi, etc pe care G300 nu le are insa daca as fi ales masina dupa ce optiuni are nu as mai fi postat acet thread. Daca achizitionez o astfel de masina am de gand sa o tin multa vreme deci problematica fiabilitatii intra serios in discutie (asta cu toate ca orice model de G class e super fiabil - dar se poate face departajare si intre campioni). Cel mai important pt mine este motorul despre care sper sa aud cat mai multe comentarii de la voi. Am auzit foarte multa lume cunoscatoare in ale mercedesurilor laudand motorul de 3000 turbodiesel [acelasi motor se gaseste si pe S300 - w140 (1996-1998) - precizez ca eu am o balena s300 din 1998 si sunt foate multumit de acest motor - nu am avut nicio probl cu el, nu consuma mult, are si ceva putere, ce sa zic kiar nu ii gasesc defect, si nu sunt la primul mercedes]. Deci astept sa aud ce pareri aveti voi despre acest motor, cat si despre motorul cdi de 2700, dar si despre optiunile in plus ale lui G270 - daca fac probleme, erori, cat de usor se strica etc. Precizez ca in Germania pretul la un G300 cu an de fabricatie minim 1997 incepe de pe la 18 000 euro iar la un G270 incepe de pe la 28 000 .... insa preturile se mai egaleaza daca luam in considerare un G300 din anul 2000, full si bine intretinut (ajunge pana la 35 000 euro).

    Postez si cateva poze orientative cu G class-urile in discutie:

    G300 an 1998:
    G300 turbodiesel 1998 (2).jpg
    G300 turbodiesel 1998 (1).jpg
    G300 turbodiesel 1998.jpg

    G300 an 2000 - maxim de optiuni posibil pt G300
    g300 2000 maxim optinui.jpg

    G270 an 2002
    G270 2002 (2).jpg
    G270 2002.jpg
    G270 2002 (1).jpg
    Last edited by Mertzanu; 06-13-2008, 16:05 PM.

  • #2
    msj

    G300,net superior.......

    Comment


    • #3
      Superior ca fiabilitatea motorului cred ca vrei sa zici...ca in rest 270 il bate la toate !!!

      Comment


      • #4
        Nu suntem pe topic de vs,deci ia-ti tu cacatul de motor de 270,cu tot cu common rail....si pune-l pe w203,ca pe altceva nu e bun de nimic....

        Comment


        • #5
          De ce esti asa suparat pe motorul ala? )
          Ti-a facut ceva rau?

          Comment


          • #6
            Doar ca nu e in stare sa traga nimic in afara de w203....e o rusine pus pe w210,w163........de pus pe G puneti tu daca ai impresia ca e economic....

            Comment


            • #7
              Cine a zis ceva de economie?
              Cred ca pe G nu poti obtine consumuri mici....

              Comment


              • #8
                Eu zic sa alegi pe cel cu motorul de 3000 ca e mai putin complicat si daca e in mintile lui se aude mai frumos ca 2700 CDI care mie mi-a mancat "ficapul" !
                Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  Doar ca nu e in stare sa traga nimic in afara de w203....e o rusine pus pe w210,w163........de pus pe G puneti tu daca ai impresia ca e economic....
                  Am ocazia sa conduc frecvent W210 E270 cdi si crede-ma mananca asfaltu si consuma 10 la suta in oras la mers rapid si cu clima.
                  Sunt curios cat consuma 270-ul pe G class. A testat cineva?

                  Comment


                  • #10
                    Cum pula mea sa se poata compara motorul de 2.7 in 5 pistoane,ce este urmasul motorului de 2.5,fatza de 6 cil si 3 litri....si pe G,care e greu.....Mertzanu-nimic personal dar daca ai ajuns la w140 si inca slavesti motorul de 2.7,treci pe w210 270cdi,sa-ti manince asfaltul....si cauta impresii despre G si w164 sau w163 cu motorul de 2.7cdi

                    Comment


                    • #11
                      Nu cred ca se compara greutatea unui G sau ML cu cea a unui E.
                      Pur si simplu e prea mult pentru 270 o greutate de peste 2 tone, ca sa mai performeze comparabil cu un 6 cilindrii >= 3.000cmc
                      Eu la ML am ales clar 320 benzina cu 218 cai, cele cu 270 sint destul de puturoase la 163 cai...

                      Comment


                      • #12
                        Daca le comparam numai la putere, 270 CDI tot are vreo 20 de cai in plus....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Cum pula mea sa se poata compara motorul de 2.7 in 5 pistoane,ce este urmasul motorului de 2.5,fatza de 6 cil si 3 litri....si pe G,care e greu.....Mertzanu-nimic personal dar daca ai ajuns la w140 si inca slavesti motorul de 2.7,treci pe w210 270cdi,sa-ti manince asfaltul....si cauta impresii despre G si w164 sau w163 cu motorul de 2.7cdi
                          Nu am zis ca e o combinatie reusita motorul de 2700 cdi pus pe ML sau pe G. Tocmai de aia am si deschis topicul, sa vad si alte pareri.
                          In ceea ce priveste comparatia intre E270 cdi w210 si balena S300TD le-am condus pe amandoua si crede-ma ca nici nu se compara felul cum accelereaza E270-ul fata de balena S300TD.. asta in favoarea E-ului. Mi se pare mai mult decat suficienta puterea pe care o are E-ul. Asta nu il face o masina sport, dar nici nu te poti plange ca nu ai putere pe E calss cu motoru asta. Daca E270-ul e slab atunci celelalte motoare mai mici cum sunt? E220 cdi cum mai e? Daca E270 nu e bun de nimic inseamna ca E220cdi nici nu pleaca de pe loc cu clima pornita.. )) nu?
                          In concluzie iti spun ca nu sustin ca e suficient de puternic E270-ul pentru ca asa am auzit sau pentru ca asa am calculat eu ca ar trebui sa fie suficient 170 de cai la greutatea lui sau alte motive de genul asta. Nu. Zic asta pentru ca L-AM CONDUS!
                          Pune mana si condu un E270 cdi (dar unul in stare buna, nu vreo cazatura fara vlaga) si daca tot ti se pare lent inseamna ca avem perceptii mult prea diferite in ceea ce priveste puterea unei masini.

                          Comment


                          • #14
                            Asa ca ia-ti asta 270 ca oricum pe asta vroiai s-o iei )

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by codreanu View Post
                              Asa ca ia-ti asta 270 ca oricum pe asta vroiai s-o iei )
                              1. Repet: nu am zis ca e suficient de puternic motorul de 2700 cdi pentru G class. Din contra. Cred chiar contrariul. Dar nu costa nimic sa mai auzi si alte pareri, nu?
                              2. Vroiam sa cumpar multe, dar pana una alta nu mai cumpar nimic ca nu mai am cu ce. (Ca un mic off topic daca aveam bani acum cumparam balena S320 a colegului w140_s320l)
                              3. Discutiile sunt bine-venite in continuare ca banii vin si pleaca si iar vin si tot asa. Deci va veni probabil si momentul in care imi voi lua G class.
                              Last edited by Mertzanu; 08-28-2009, 09:13 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF