Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum ulei normal sau nu ? W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ciau,
    Ai un motor foarte bun, nici la mine intre schimburi 8000 km nu se observa pe joja diferenta de nivel, pune in continuare ulei bun, uleiul = viata motorului.

    Comment


    • #17
      Originally posted by white8snow View Post
      Da asa e, o fi normal dar pt ca nu a fost a mea de noua m-am ingrijorat. Se pare totusi ca mosulica a cui a fost a ingrijit de ea . Asta scrie in manual poate careva dintre voi stie italiana mai bine dar oricum aia e ideea.
      Salut ! .

      1 - Acceseaza functia "search" , scrie "Manual W210" si vei fi placut surprins .

      2 - Cand mai ai suspiciuni de consum ulei la motor , verifica si culoarea fumului la evacuare . Daca este albastru ai consum de ulei .

      3 - Chiar daca aveai consum 2-300g / 2 000km nu era ingrijorator incat sa schimbi setul motor .

      4 - Sa nu-ti para rau de verificarile si banii dati . La 270 000 km sunt foarte bune aceste revizii .

      5 - Scrie aici si link-ul in lb. italiana .

      Comment


      • #18
        Originally posted by white8snow View Post
        Da asa e, o fi normal dar pt ca nu a fost a mea de noua m-am ingrijorat. Se pare totusi ca mosulica a cui a fost a ingrijit de ea . Asta scrie in manual poate careva dintre voi stie italiana mai bine dar oricum aia e ideea.
        Deeeci.....Aia.E.Spaniola...CLAR...Iar site-ul ala il gugalesti si apoi il translatesti ca d-aia s-a inventat Gugal Transleit...



        In privinta uleiului recomandat si a paparii lui eu folosesc :http://www.oilmag.ro/uleimotor/aral-...onic-p-78.html si il recomand avand in vedere aspectul impecabil dupa 8000km si nivelul ~identic cu cel de la efectuarea schimbului(schimbul il fac la 9-10.000km max).

        Altele care merg de minune dupa fisa tehnica adica neaparat MB 229.3-229.5 si care le-au probat alti colegi ar mai fi:



        Acesta din urma vine gata-aditivat cu bisulfura de molibden MOS2,si are indice SAE 10w40 deci este utilizabil pentru motoarele imbatranite si uzate( +400.000km) dar trebuie tinut cont de temperaturile de iarna si de rulajul facut intr-un an...
        Cum la noi temperaturile scad sub -15-20grade C, si se intampla sa intram cu uleiul de vara-toamna in anotimpul rece, indicele 5w40 este mult mai recomandat....

        Bafta!
        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

        Comment


        • #19
          Intrebare: In panta, la vale, opresti masina si bagi 1-a. Cati cm. se misca masina?

          Comment


          • #20
            salutare,vreau sa spun si eu...am w210 din 2000,taxi din germania,un E200 cdi,vreau si eu acum sa scimb uleiul,am 9000 facuti,si nu vad nici o scadere de ulei,cum a fost asa si este

            Comment


            • #21
              Originally posted by epurare_coco View Post
              Intrebare: In panta, la vale, opresti masina si bagi 1-a. Cati cm. se misca masina?
              nu se misca.
              nici nu consuma si am vreo 40 mii facuti de cand am scris, schimb la 10 mii si nu consuma deloc, a fost doar prostia mea ca am verificat in panta.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #22
                Salutare!
                Nu as vrea sa supar nici un posesor de masina cu motor cu ardere interna, dar... un motor nu poate sa nu consume ulei de la schimb la schimb cum se zice...
                Camasile cilindrilor se ung prin barbotarea baii de ulei si segmentul ultim (cel cu arculet), numit si segment raclor va rade pelicula de ulei la coborarea pistonului, apoi cei doi segmenti, de compresie si cel de foc.
                Imaginati-va ca un motor pentru a nu consuma deloc ulei ar trebui sa rada uleiul la perfectiune, dar asta nu se intampla decat 'daca ia in coborare si un strat metalic de camasa'. Uleiul ramas la cobarare se arde odata cu arderea combustibilului+aer.
                Cantitatea arsa e infima, dar la mai multe pistoane... si mai ales la mii de rotatii/min... si apoi la cate minute functioneaza motorul pana la urmatorul schimb de ulei...
                In afara de asta, epuratorul de gaze incearca sa recupereze cat mai mult ulei de motor, iar restul de gaze de ulei sunt folosite pentru imbunatatirea cifrei octanice sau cetanice (dupa caz), deci se arde ceva ulei...
                Repet, si cred ca ar trebui scris mare si bolduit: orice motor termic consuma ulei
                Nu crede-ti cand se zice ca nu consuma gram de la schimb la schimb. Daca totusi joja asa zice, eu personal as cauta sa nu cumva sa intre apa sau combustibil in ulei...

                Comment


                • #23
                  Am executat personal o reparatie capitala la un diesel , si pot sa-ti spun ca nu a consumat gram de ulei , de la O Km pana la 30 000 KM cand am vandut masina .
                  Foloseam ulei MOL 15W40 iarna/vara , si-l schimbam fix la 5 000 km .

                  Comment


                  • #24
                    Deci tu ai facut RK la motor si ai schimbat la 5000 uleiul si mai mult ca sigur nu ai dat turatii mari. Dar si asa s-a consumat ulei, doar ca insesizabil la 5000. Atunci cand treci de 7000 cu un ulei, el este destul de depreciat ca si calitati si atunci se observa vizibil pe joja cum scade, mai ales daca ii dai si ture mari. La aproape orice auto vei gasi in cartea de exploatare ( asa da constructorul ), ca motorul poate sa 'manance' pana la 1l de ulei la 1000km.
                    Deci nu trebuie sa iti faci griji ca un motor iti ia cca 2 litri sa completezi pana cand schimbi tu uleiul la 10-12.000km.
                    Repet: difera -uzura motorului, -stilul de condus, -calitatea uleiului, -nr de km la care faci schimbul.

                    Comment


                    • #25
                      Zang, orice motor consuma ulei ai dreptate, dar " nu consuma gram de ulei " este o exprimare doar, nu un fapt stiintific. Nu stam sa masuram acuma cate miimi de gram se consuma la rotatie de arbore cotit x 5 pistoane si sa facem formula cat se consuma la ora de functionare.
                      Eu schimb uleiu ca in aviatie, probabil defect de hobby , la ora de functionare ca sa nu-i zic de zbor.
                      Motoru meu pleaca de pe loc dupa ce este incalzit, si niciodata inainte, iarna folosesc preincalzire adaptata de mine, cat despre ulei nu fac rabat la calitate.
                      Schimb de 2 ori pe an 5w40 iarna si 10w40 vara, sau nu mai mult de 10k sau orele pe care le adun rotunjind in sus dupa fiecare drum si le notez.

                      Pe joja nu se vede crescut nici scazut cu ochiu liber, asa ca pierea de care vorbesti matale este una reala dar irelevanta.

                      Cat despre carburant in ulei, asta ar creste uleiul mult si repede, nu e cazul. Am vazut asa ceva si se manifesta altfel. Plus ca se vede si pe ulei ca e apos.

                      Chestia asta cu schimburile care o fac eu merita pt un motor de mercedes, sau o masina la care ti f mult, altfel nu merita. Ca un motor de logan no sa faca veci 1 mil si inca sa fie in stare excelenta. In schimb un mb 250d fara turbo grijit corespunzator merge o viata de om.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by white8snow View Post
                        Zang, orice motor consuma ulei ai dreptate, dar " nu consuma gram de ulei " este o exprimare doar, nu un fapt stiintific. Nu stam sa masuram acuma cate miimi de gram se consuma la rotatie de arbore cotit x 5 pistoane si sa facem formula cat se consuma la ora de functionare.
                        Eu schimb uleiu ca in aviatie, probabil defect de hobby , la ora de functionare ca sa nu-i zic de zbor.
                        Motoru meu pleaca de pe loc dupa ce este incalzit, si niciodata inainte, iarna folosesc preincalzire adaptata de mine, cat despre ulei nu fac rabat la calitate.
                        Schimb de 2 ori pe an 5w40 iarna si 10w40 vara, sau nu mai mult de 10k sau orele pe care le adun rotunjind in sus dupa fiecare drum si le notez.

                        Pe joja nu se vede crescut nici scazut cu ochiu liber, asa ca pierea de care vorbesti matale este una reala dar irelevanta.

                        Cat despre carburant in ulei, asta ar creste uleiul mult si repede, nu e cazul. Am vazut asa ceva si se manifesta altfel. Plus ca se vede si pe ulei ca e apos.

                        Chestia asta cu schimburile care o fac eu merita pt un motor de mercedes, sau o masina la care ti f mult, altfel nu merita. Ca un motor de logan no sa faca veci 1 mil si inca sa fie in stare excelenta. In schimb un mb 250d fara turbo grijit corespunzator merge o viata de om.
                        Intr-u totul de acord cu ce zici.
                        Este bine sa ai preincalzire, este si mai bine sa ai preungere (se gaseste kit pt asa ceva, dar nu se justifica). Dupa cum zici ca tii motorul cu ulei, sigur nu il arzi cu ture mari si atunci e normal sa fie irelevant pe joja.
                        Asa tratat un motor, chiar ca te va tine o viata.

                        Comment


                        • #27
                          Binenteles ; "nu consuma gram de ulei" , a fost doar o exprimare .
                          Ideea era , ca nivelul de pe joja nu scadea intre schimburile de ulei .

                          "Atunci cand treci de 7 000 cu un ulei , el este destul de depreciat ca si calitati"....? .

                          Pai , atunci cei care schimba uleiul la 10-12 si chiar la 15 000 km ce mai au in motor ? . Apa de poaie ? .

                          Comment


                          • #28
                            Uleiul incepe sa isi piarda din calitati dupa prima cheie, daca e sa judecam teoretic.
                            Dar multe uleiuri isi fac simtita pierderea vascozitatii dupa 7000 km. Atunci incepi sa vezi ca se duce in jos pe joja.
                            Sunt pe aici proprietari de motoare mai noutze care ar putea schimba cum zice producatorul si la 20000km, dar schimba la 10000. De ce oare?

                            Comment


                            • #29
                              Acuma nu stiu cat e de relevant sa povestim intervalurile de schimb de ulei, fiecare face dupa cum il taie capu. Este aparatu asta frictiometru care masoara rezistenta peliculei, eu am incercat si pana prin 10.000 un ulei bun sa zic aral10w40 care i uleiu meu de vara nu are pierdere semnificativa de calitate. Mia bine zis nu tare vezi diferenta. Da no... e subiectiva treaba ca n am laborator sa testez. Oricum schimburile se fac sub 10k asa ca e bine.
                              Eu fac cam 5000 km in sezon rece si vreo 8000 in cald, fiecare din astea is schimb de ulei.
                              Tinand cont ca acuma am 290.000 in bord si anual fac 13.000 km rezulta ca in 10 ani o sa fac inca 130.000 si tinand cont ca am 30 de ai si sper sa traiesc 100 si sa mai si conduc la varsta aia tot atat o sa aiba pe atunci un milion aproximativ, adica va mai avea destula viata in ea ))) cat sa o dau si la stra stra nepoti.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment


                              • #30
                                Si eu folosesc Aral 10 w 40,care mi se pare un ulei foarte bun pentru motorul meu.Intr-adevar,un ulei peste 8000-10 000 km,isi pierde calitatile si este papat de motor,cu toate ca motorul este in perfecta stare!Din proprie experienta!
                                W124 E220 din 95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF