Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum ulei normal sau nu ? W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum ulei normal sau nu ? W210

    Buna ziua, pentru masinuta mea draga am o dilema. Am consum de ulei de vreo 300 grame la 2000 km . Uleiul folosit de mine e aral 10w40 fac toate schimburile ca la carte la tot ce trebuie si preincalzesc cand e rece. Are 270 mii km acuma si nu prea ma incanta ideea sa bag zamuri miraculoase in motor. E normal consumul asta ? La voi cum e? Nu gasesc in manual specificatii exacte doar ca se completraza . Motoru e 5 cilindrii linie diesel clasic fara turbo. Stiu ca in manualele de 190 este specificat un consum cam maricel chiar si la modele noi am mai citit ca se completeaza. Va rog o parere. Era sa uit eu fac schimbul la 7000 - 8000 km asa am facut la toate masinile cate le am detinut. Pe motiv sa fie motoru bine ingrijit. imi recuperez banii ca imi fac singur nu platesc service.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

  • #2
    Si mie la 124 imi cam papa ARAL-ul incearca sa schimbi marca si pune un 15W40

    Comment


    • #3
      Tu ce pui? O sa incerc bardahl ca la motocicleta. La honda pun bardahl.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Si mie la W124 imi papa ulei din pacate desi motorul merge si toarce foarte bine. Consumul este apropiat de cel afirmat de tine. Este foarte posibil sa fie de vina si modul de condus. Eu circuland mult prin cluj pe o gramada de dealuri sunt nevoit adesea sa urc in a 2-a sau a 3-a la 3000 de ture. In general condusul agresiv sau neeconomic are consecinte si asupra consumului de ulei.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorinvuta View Post
          Si mie la 124 imi cam papa ARAL-ul incearca sa schimbi marca si pune un 15W40
          Tot la fel iti va consuma si daca pui 15W40 cu cat uleiul este mai de proasta calitate (mineral) va cosuma mai mult, chiar daca este mai gros, rezistenta la ardere esta mai mica.

          Mergi in continuare pe 10W40, eventual daca iti permiti la bani, la urmatorul schimb pune 5W40 sa vezi daca este vreo diferenta,
          Desi este mai subtire, 5W40 are propietati net superioare si rezistenta la ardere mult peste 10W40.

          Eu recomand Liqui Moly.
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Am fost la mecanic ca nu m-am rabdat , sa vedem compresia. E ok pe fiecare cilindru. Poate nu-i place aralul ... naiba stie. Eu nu ma uit la bani cand vine vorba de ulei , sunt prea sarac pentru lucruri ieftine. Cel mai bun cu putinta ala se baga in motoru meu.

            Multumesc de sfat marele_alb dar din ce am citit eu 5w40 e cam subtire pentru masina mea, rezistenta la ardere ? E f complicat de povestit aici de ulei. Poate ai dreptate.

            Daca cineva are manualui ei va rog sa imi ziceti si mie ce ii da cartea ? ce SAE mai bine zis , vascozitatea recomandata de producator.

            Nu vreau sa deschid o noua disputa de uleiuri am postat un studiu pe tema asta in alt post. Sa vedem ce zice cartea tehnica mai intai la capitolul vascozitate.
            PS: este de la bardahl 10w40 full sintetic , este scump , da nu conteaza asta. Deja l-am comandat pt schimb.

            Mecanicu meu mi-a zis sa stau linistit ca am compresia buna si e normal un consum de 2-300 grame la tipurile astea de motor.
            Attached Files
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              Sincer eu nu am prea verificat ulei in motor de la ultimul schimb, dar dupa parerea mea de novice, nu prea este normal la 2000 km sa pape asa mult ulei, adica pana la urmatorul schimb care-l faci la 8000 km o sa ai lipsa in jur de 1,2 litrii ulei, iar daca ai face schimbul la 15000 km, atunci ar fi lipsa aproximativ 2,5 litrii... destul ce mult. Unde dispare atata ulei? Se evapora, se arde? Eu fac schimbul la 10 000 km, pana acum am facut un schimb de Castrol 10w40, acum am trecut pe Aral 5w40 (la aproximativ 310 000 km la bord).
              Sunt curios cum se va comporta Bardahl. Cat te-a costat uleiul?
              Last edited by ciauder; 04-19-2011, 20:02 PM.

              Comment


              • #8
                Am mai gasit ceva aici pe forum, poate te ajuta.

                Comment


                • #9
                  Vad ca esti din bm asa ca daca vrei iti dau legatura la tipu care imi vinde si mie. Eu iau cu 30 % reducere dar pt ca si-ar pierde contractele cu cei cu care are exclusivitate nu pot vinde mai departe sau da public. Suntem prieteni vechi asa ca am un pic de noroc. Inca nu stiu care e baiu . Nu mai poate fi decat ceva semering sau naiba stie . Compresia e perfecta nu il arde . Se pierde pe undeva. Dar sa nu crezi ca bardahlu e mai bun ca aral sau castrol . Ar manca orice ulei i as pune daca e un semering. Si nu e normal sa conSume atat din cate stiu. Poate no fi stat drept si ma panichez degeaba sau e un semering. Maine o duc pe rampa ca azi i am spalat tot motoru si sa vad daca e scurs ceva pe undeva.
                  +40758148228 whats app active

                  Proud owner of Lady Blue W140.

                  Comment


                  • #10
                    Ok am fost pe rampa , nimic ... Motoru e curat fara strop de scursaturi. Hmmmm raman fara idei. Am schimbat aralul , pacat de el abia il pusesem mai avea macar 5000 km de mers. Ce sa zic o sa vad acum dupa vreo 2 3 mii km daca mai scade. Daca si pe asta il mananca nu am fe face voi desface motoru , il scot afara si fac reparatie capitala . Ar putea fi semeringuri de supapa inca nu ma pronunt.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #11
                      Am mers in reprezentanta , au testat , toate bune . Pana la urma am venit acasa rupt de foame si nervos ca nu s-a gasit nimic si la masa ii zic la sotie despre problema. La care ea cauta pe net manualu de w210 si il gaseste in italiana. Dupa vreo ora ma intreaba cat ai zis ca are consum ? Zic eu vreo 200 300 grame max la 2000 si ceva de km . La care incepe sa rada si zice : pt asta te ai chinuit 2 zile trebuia sa citesti in cartea masinii zice foarte clar si imi arata " consumul de ulei este normal sa se incadreze pana la 0,8 L la 1000 km si verificati sa fie intre min si max , peste max dauneaza la motor , bla bla folositi SAE recomandat de producator . Cam asta ar veni tradus in italiana mea de balta. Asadar masina nu are nici pe dracu am aruncat ulei de 200 ron bun doar sa bag altu nou si am stricat 300 ron pe verificari inutile ca sa constat ce bou is ca n am citit cartea . Macar nu faceti si voi la fel . Mai bine imi faceam plinu de banii astia.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by white8snow View Post
                        Buna ziua, pentru masinuta mea draga am o dilema. Am consum de ulei de vreo 300 grame la 2000 km . Uleiul folosit de mine e aral 10w40 fac toate schimburile ca la carte la tot ce trebuie si preincalzesc cand e rece. Are 270 mii km acuma si nu prea ma incanta ideea sa bag zamuri miraculoase in motor. E normal consumul asta ? La voi cum e? Nu gasesc in manual specificatii exacte doar ca se completraza . Motoru e 5 cilindrii linie diesel clasic fara turbo. Stiu ca in manualele de 190 este specificat un consum cam maricel chiar si la modele noi am mai citit ca se completeaza. Va rog o parere. Era sa uit eu fac schimbul la 7000 - 8000 km asa am facut la toate masinile cate le am detinut. Pe motiv sa fie motoru bine ingrijit. imi recuperez banii ca imi fac singur nu platesc service.
                        Stai linistit, e un consum normal, mai ales la km astia. Chiar daca consuma mai mult, tot nu ar trebui sa te ingrijorezi.
                        E bine ca, pana la sfarsit, te-ai lamurit.
                        Mercedes CL 200 Kompressor
                        Mercedes C 180 Kompressor

                        Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                        Comment


                        • #13
                          Da asa e, o fi normal dar pt ca nu a fost a mea de noua m-am ingrijorat. Se pare totusi ca mosulica a cui a fost a ingrijit de ea . Asta scrie in manual poate careva dintre voi stie italiana mai bine dar oricum aia e ideea.
                          Attached Files
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            Ai un motor f. bun, cu un consum decent de ulei.
                            Iti recomand sa bagi un ulei full sintetic, gen 5W - 40 ( Aral, Liqui-Moly-sunt made in Germany ) sau 5W-50 (Mobil 1 Peak Life) sau 10W-60 ( Mobil 1 Extended Life).
                            Mercedes CL 200 Kompressor
                            Mercedes C 180 Kompressor

                            Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                            Comment


                            • #15
                              Revin aspura postului pentru ca am sesizat problema, eram eu idiot din pacate. Eu am fotografiat joja dupa ce am pus in motor exact cantitatea de ulei recomadata in manual adica 6.5 litrii de ulei. Dar nu mi-am dat seama ca eu nu pornisem motorul deloc si in filtrul cel nou pus inca nu ajunsese ulei !!!!
                              La vreo 2000 km ma pun eu sa verific si vad ca a scazut nivelul cu 3 milimetrii pe joja si intru in panica, verific compresie , merg la reprezentanta, spal motoru si il verific pe toate partile, eram capabil sa comand set motor nou din germania si sa-i fac R.K. desi motoru mergea impecabil.
                              Acuma dupa vreo 15 mii km de atunci pot sa va zic cu siguranta ca intre schimburi cel mai lung a fost de vreo 9000 km cu acelasi aral 10w40 nu consuma deloc ulei , nici macar 1 milimetru nu a scazut pe joja.

                              Asa ca dupa schimbul de ulei porniti motorul si mergeti putin, lasati pe loc drept peste noapte si dimineata verificati joja notati nivelul .
                              La cateva mii km dupa repetati lasatul pe loc drept macar o noapte si verificati din nou.
                              Eu n-am tinut cont ca in filtrul nou vor ramane vreo 2-3 sute de grame.

                              ps: tot asa a mers si bardahl nu am simtit nici o diferenta.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF