Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Moare turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare turbo

    Am urmatoarea problema:am un mercedes e class, 270 cdi, din 2004.Saptamana trecuta , fiind pe drum, am intrat intr-o depasire si am constatat ca pedala nu ma mai ajuta sa accelerez.Nu-mi mai intra sistemul turbo...O senzatie ff nasoala , mai ales ca din fata venea o masina....deci, masina nu urca mai sus de 120 km/ora...Am fost cu ea la reprezentanta , au pus-o pe tester si rezultatul a fost :charge presion sensor...check component B5/1.Meseriasii de acolo mi-au zis ca trebuie sa schimb turbina ceea ce mi-a provocat frisoane.E 60 milioane lei asa ca am sunat un prieten caruia i-am povestit ce mi s-a intamplat si el a zis sa schimb doar MAP(Manifold absolute pressure)sensor,ca cica asta e boala lor dupa 100000 de km(eu am 120000).Precizez ca masina nu scoate fum,motorul merge rotund si se tureaza pe loc)
    Le-am zis si meseriasilor dar ei au zis ca n-au voie sa schimbe asa ceva, ci doar turbina cu totul.Apoi au facut ceva acolo pe tester,au resetat codurile de erori si acum masina merge perfect...Unul dintre ei mi-a soptit ca s-ar putea sa mai faca dar sa incerc sa ma duc in alta parte..
    Am incercat sa comand senzorul ala dar deocamdata nimeni nu l-a gasit.
    rog pe cineva priceput sa=mi dea un sfat ,specializat daca se poate,dar si cu oarece ingaduinta fata de bugetul meu...

    Se tura pe loc cand apasam pe acceleratie, nu singura...In sarcina, la drum,apasam pe acceleratie si mai mult de 120 km/ora nu reuseam sa urc.A mai avut cineva chestia asta?
    Last edited by Danny_bb; 02-22-2008, 00:26 AM.

  • #2


    te bagi undeve pe la e-shop...zici modelu masinii si alte detalii...si apesi
    "cauta" (vezi sa nu apesi "initializare"...buton foarte prost pus in pagina care deruteaza)....
    acolo o sa vezi ce-ti trebe si cat costa...
    da in principiu MAP sensors are quite expensive...din cate stiu eu.


    Nu-s mecanic auto da sunt inginer de calculatoare (specializare hardware...:P) asa ca cele ce urmeaza s-ar putea sa fie doar o presupunere (un coleg a avut aceeasi problema cu un golf4...numa ca lui nu-i pornea deloc motoru in anumite conditii).

    Daca ai chef incearca sa dai jos bateria sa o lasi peste noapte (sau macar mai mult de 30 min) fara baterie. Incearca sa dai la cheie fara baterie sa te asiguri ca instalatia electctrica e "goala" (sau sa pornesti casetofonu, farurile sau orice "suge" curent. Asa te asiguri ca ai golit condensatori si ce-o mai fi pe acolo. Dupa care pui bateria si vezi daca iti mai face probleme.
    S-ar putea sa fie senzoru, sau s-ar putea sa fie doar un bug in computer. Prin faptul ca ii tai alimentarea ala uita in principiu tot (daca e modelu produs de siemens - cred ca siemens sirius 32 sau asa ceva ar trebui sa ai). Partea proasta e ca masina o sa uite tot inclusiv stilul tau de condus...asa ca o sa fie "akward" la inceput...ca si cand ar fi noua :P. de pierdut n-ai ce pierde...zic eu..oricum sa cumperi MAP-u tot te usca de cel putin 10 - 15 meleoane..daca il iei de la bosch...daca il iei de la chineji atunci e mai ieftin da atata o sa te si tzina.

    Sper sa-ti foloseasca.
    Repet inca o data...eu mi-am dat cu presupusu....nu sunt sigur pe ce-am zis. dar e o idee.

    Comment


    • #3
      daca mai face probleme, in bucuresti este un turc care repara turbine. dureaza 2-3 zile, in functie de piesele care trebuiesc. anul trecut a reparat un prieten o turbina williams si i-a inlocuit toate piesele din ea si l-a costat in jur de 8 mil si garantie 1 an de zile la toata turbina. deci te poate costa maxim 15 mil sa zic ca s-or m fi scumpit piesele

      Comment


      • #4
        Daca ti-a zis sa cauti acolo ...vezi ca acolo trebuie sa fie ...partea proasta e ca poate fi costisitor intradevar daca e turbina ..."charge presion sensor" ...Unitatea ori nu mai vede senzorul sau e defect el...ori chiar nu mai pleaca turbina ...desi e greu de crezut. Poate reusesti sa localizezi senzorul si sa-i vezi conditia ...sau eventual conexiunile...Presiunea in galeria de admisie poate fi alterata si de altceva ....poate filtru ...poate gurile de admisie ...si nu e suficient debit ca sa porneasca turbina...B.A. are si el dreptate si a fie nevoie de un reset la unitate ....Subscriu si eu ...doar o parere..
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #5
          ai rezolvat?

          Originally posted by dand View Post
          Am urmatoarea problema:am un mercedes e class, 270 cdi, din 2004.Saptamana trecuta , fiind pe drum, am intrat intr-o depasire si am constatat ca pedala nu ma mai ajuta sa accelerez.Nu-mi mai intra sistemul turbo...O senzatie ff nasoala , mai ales ca din fata venea o masina....deci, masina nu urca mai sus de 120 km/ora...Am fost cu ea la reprezentanta , au pus-o pe tester si rezultatul a fost :charge presion sensor...check component B5/1.Meseriasii de acolo mi-au zis ca trebuie sa schimb turbina ceea ce mi-a provocat frisoane.E 60 milioane lei asa ca am sunat un prieten caruia i-am povestit ce mi s-a intamplat si el a zis sa schimb doar MAP(Manifold absolute pressure)sensor,ca cica asta e boala lor dupa 100000 de km(eu am 120000).Precizez ca masina nu scoate fum,motorul merge rotund si se tureaza pe loc)
          Le-am zis si meseriasilor dar ei au zis ca n-au voie sa schimbe asa ceva, ci doar turbina cu totul.Apoi au facut ceva acolo pe tester,au resetat codurile de erori si acum masina merge perfect...Unul dintre ei mi-a soptit ca s-ar putea sa mai faca dar sa incerc sa ma duc in alta parte..
          Am incercat sa comand senzorul ala dar deocamdata nimeni nu l-a gasit.
          rog pe cineva priceput sa=mi dea un sfat ,specializat daca se poate,dar si cu oarece ingaduinta fata de bugetul meu...

          Se tura pe loc cand apasam pe acceleratie, nu singura...In sarcina, la drum,apasam pe acceleratie si mai mult de 120 km/ora nu reuseam sa urc.A mai avut cineva chestia asta?
          Pana la urma ai rezolvat? am aceeasi problema acelasi kilometraj, aceeasi problema din pacate!!! nu mai intra turbo, mi s-a recomandat turbo nou, 2000 de euro!!!! voiam sa stiu de era acel senzor, mie la tester mi s-a zis presiune scazuta in turbina. initial am crezut ca era debitmetrul...nu era! da-mi de stire te rog de era senzorul, altfel turbo nou ma paste!

          Comment


          • #6
            Aveti o placere divina sa dati bani garla . . . turbinele astea mai exista si afermarket se mai si repara la preturi derizorii fata de noi . . .
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Eu am patit asa la sprinter 315 din 2008 si am schimbat mufele alea din cap de rampa!!!Si merge perfect amu

              Comment


              • #8
                nu stiu de e cineva careok
                ar da cu placere bani pe un turbo nou!!!! eu nu cu siguranta, insa daca nu e acel senzor, e de rau, un turbo second in stare buna, adica luat de pe masina lovita, nu cu multi km, e pe undeva pe la 800-900 euro. se pune intrebarea merita??? te poate lasa dupa 30-40000 km si basta! nici 2000 de euro nu as da, e prea mult!!!! sper sa fie senzorul!!

                Comment


                • #9
                  sa vezi si sa nu crezi!!!!!
                  dupa ce am platit 100 lei la tester in valcea si mi-au spus sa schimb turbo, iar apoi m-am programat la reprezentanta in sibiu, am ridicat eu de curiozitate capota....ce sa vezi? ditamai taietura pe furtunul de turbo!!!!!
                  se gaurise un furtun iar specialistii, fara sa ridice capota macar imi spuneau sa schimb trbo
                  ce sa mai zic acum? am schimbat furtunul si merge perfect....era mai bine inainte cand mecanicii ridicau capota la masina si se uitau. deh asta e cu tehnologia, nu vezi padurea de copaci...in rest numai de bine!

                  Comment


                  • #10
                    Bine ca ai rezolvat-o . . . aviz amatorilor care nu verifica etanseitatea traseului de la turbo inainte sa dea verdicte . . .
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      De cateva zila ma chinui sa dau de cap la un Golf 4, tot cu probleme la turbina. Adica dupa ce pornesc, merge tare in trepte mici, apoi deodata moare shi devine leshinata mashina.
                      Dupa o oprire shi pornire (chiar in mers), trage iar cateva secunde, apoi moare.

                      Am incercat sa curatz tubulaturi de aer, debitmetru, vacumuri, etc.
                      N-am mai rezistat shi azi am fost la un tester.
                      Am gasit presiune prea mare pe turbina.
                      Bineintzeles pareri: schimba senzorul, ori toata turba, ori da-o la sablat.

                      M-am intors acasa, am luat un spray degripant shi cu inca doi amici: unul tot ambala motorul, unul tzinea lumina, iar eu am dat cu spray shi am actzionat mecanic tija de la turbina. Am curatzat toata actzionarea aia, parghii shi ce mai erau.

                      In momentul asta mashina trage de rupe (1,9 TDI 136 CP), nu mai moare turbo shi in primul rand tipul a scapat de o cheltuaila de 1000 de euro in schimbul unui spray de 15 lei.

                      Comment


                      • #12
                        OK! Tu,... @dand... scrii despre ce te doare, se dau 'pareri' despre problema ta, o rezolvi oare? Spune-ne si noua, sau doar... interesul.
                        Ar fi frumos sa stie si ceilalti, macar de ai rezolvat 'durerea'.
                        Toate cele bune - tuturor !!!

                        Comment


                        • #13
                          Las' ca il ard eu data viitoare... nici o grija...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zang View Post
                            OK! Tu,... @dand... scrii despre ce te doare, se dau 'pareri' despre problema ta, o rezolvi oare? Spune-ne si noua, sau doar... interesul.
                            Ar fi frumos sa stie si ceilalti, macar de ai rezolvat 'durerea'.
                            Toate cele bune - tuturor !!!
                            Am ras cu lacrimi!!!!!! Pai omu are o singura postare si aia pe 21.02.2008 si tu mai vrei raspuns de la el? Poate in viata de apoi, ca in asta nu mai ai sanse.

                            Comment


                            • #15
                              Poate o murit si el odata cu turbina de nu o mai zis nimic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF