Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W201 - Probleme incalzire interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W201 - Probleme incalzire interior

    Salut.
    Am un Mercedes 190, 2,0 benzina, pe carburator.
    Acum o luna mi s-a gripat motorul si dupa cautari teribile am gasit alt motor, gol golut si l-am montat. Toate anexele sunt de la vechiul motor (care baga caldura de caldura).
    Acum problema:
    Nu am caldura ...
    1) La inceput, cand porneam caldura, baga cald intre 10 si 15 secunde, apoi baga rece. Opream caldura, lasam 1 minut, apoi porneam iar si iar baga 10-15 secunde cald apoi rece.
    2) Ieri am scos termostatul si l-am probat intr-un ibric cu apa. Cu vreo 20-30 de secunde inainte sa inceapa apa sa fiarba termostatul deschide (pe el scrie 87 de grade), apoi cand torn apa rece pe el inchide. Concluzia a fost ca termostatul lucreaza.
    3) Am dat afara antigelul, am bagat 2 litri de otet, am lasat motorul pornit vreo 4 minute, am scos otetul, am bagat apa sa clatesc, am lasat iar motorul pornit vreo 5 minute, am dat afara apa si am bagat antigel. Am observat ca da caldura constant, dar o caldura amortita, foarte slabuta.
    4) Azi am repetat operatiunea cu otetul, de data asta am bagat 4 litri si am lasat sa mearga motorul cam 10 minute. Concluzia aceeasi: caldura amortita, DAR pe parbriz un pic mai caldut decat pe laterale.
    5) Am incercat cu alt termostat, tot asa.
    6) Am fost la un coleg de munca (fost mecanic) el a observat ca pe furtunul de recirculare de la termostat la vasul de expansiune vine apa foarte putina si concluzia a fost ca pompa de apa nu functioneaza cum trebuie. Mentionez ca pompa de apa este pompa mea veche care a functionat perfect pana s-a dus celalalt motor, la fel si caldura. Mi-a scos termostatul afar de tot (a zis ca asa se recircula apa prin instalatie mai bine) si mi-a zis sa imi repar pompa de apa. Am observat ca temperatura motorului nu mai creste peste 70 de grade, dar nici caldura aceea, amortita cum era, nu mai exista, acum vine aproape rece. (Cu termostat temperatura motorului statea undeva intre 80 si 90 de grade, pe la mijloc. Urca din cand in cand spre 90 apoi scadea iar la mijloc).

    Acum o sa merg sa montez termostatul la loc, sa profit macar de caldura aceea amortita.

    Intrebarile mele sunt:
    - Cum imi dau seama daca pompa de apa lucreaza sau nu?
    - Ce solutie sa mai incerc sa revina caldura la normal?

    Va multumesc anticipat pentru sfaturile voastre.

  • #2
    Pe furtunul care intra in calorifer vine apa calda? Furtunul e cald?
    In cazul in care intra cald, furtunul care iese din calorifer e cald?
    Furtunul de intrare e in stanga, cel de iesire e in drepta, cum te uiti spre masina.
    Stop accidentelor!
    Viata are prioritate!

    Comment


    • #3
      Pompa de apa iti dai seama ca lucreaza daca apa nu se duce in 120 de grade inseamna ca are cine sa plimbe apa prin circuit. Eu cred ca ti-ai infundat caloriferul.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        @kama3: furtunul ce intra in calorifer e fierbinte, cel ce iasa e doar cald

        @sovieticool: s-ar putea sa ai dreptate. apa nu urca la mai mult de 90 de grade. ieri am facut o spalare la instalatie cu jet de apa cu presiune. radiator, motor, peste tot pe unde am stiut, inclusiv pe tur si retur la calorifer. din calorifer a iesit moloz mult. am repetat jetul la calorifer de vreo 5-6 ori, pana cand dadeam jet si iesea direct curat. rezultatul - caldura aproape ca inainte. asta a fost ieri dupamasa. ieri seara iar a scazut intensitatea caldurii. azi (acum de cateva minute) a scazut de tot ... iar baga doar asa amortit. oare sa-i mai fac o spalare cu otet si apoi iar o spalare cu jet?

        Comment


        • #5
          Ma gandesc ca ar merita sa mai incerci o data , poate a fost mizerie care nu a iesit si a obturat iar circuitul.Bafta in rezolvarea problemei.

          Comment


          • #6
            Daca bagi otet in calorifer poti sa-l lasi putin mai mult ca sa aiba timp sa actioneze. Daca a iesit mizerie iti dai seama ca a iesit doar ce era liber pe acolo si mai ai inca destula . E bun ca ai depistat cauza.
            Stop accidentelor!
            Viata are prioritate!

            Comment


            • #7
              Poti sa ii bagi mama otetului...chiar si un butoi cu vin. Dai aeroterma afara si cureti radiatorul jos.. Il speli calumea pe inauntru ..il fierbi intr-un cazan cu o juma de kila de calgon si o sa te topesti de caldura. Tu pui otet .. mizeria se desprinde un pic si cand opresti motoru, pana scoti antigelul, sau apa.. ea se decanteaza si se opreste pe unde apuca. Risti sa infunzi si canalele chiulasei ..alea intre pistoane daca stii despre ce e vorba. Tot vine caldura ..da jos bordul si fa treaba ca la carte. Eu la a mea tot asa am incercat cu otet cu detartrant nush de care .. cu calgon .. nimic. Am sa dau bordul jos. Am avut o tentativa de al da jos dar neavand serviceul meu si nici spatiu am fost nevoit sa o incheg la loc. Am sa ma ocup mai pe la vara de ea calumea.
              Last edited by sovieticool; 02-24-2010, 11:09 AM.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Salutare,
                Treaba cu radiatorul... Am un W124/91. Toata iarna am avut o caldura naspha. Prin decembrie luat o solutie de spalat radiatorul, am facut un circuit cu o pompa de recirculare (am una de rezerva) si baga un radiator. Rezultat: vax albina.
                SOLUTIA:

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF