Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema sonda lambda 1,8 Kompressor W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    0.47 bar cred ca e ok. A mea are 0.3-0.35 la relanti. Dar a mea nu are VVT si e de 2.6 aspirata.
    Daca ar fi 1 bar in admisie motorul s-ar invarti de i-ar sari capacele.
    MAP e simplu de testat, in frana de mtoor cat mai mic, si cu motorul oprit 1 bar (presiunea atmosferica)
    MAF iar e simplu de testat, parca 2.5-2.8 e pt motorul tau, dar cand MAF e prost masina merge prost, da in nas, nu e cazul.
    Deobicei scoti mufa si mergi asa, daca dintr-odata merge mai bine fara MAF e clar ca ala e de vina.

    Tu cum testezi vacuumu?
    Nu prea stiu ce trebuie sa masori rezistenta pe firele alea, si ce reprezinta pinii.
    Dar nu prea poti masura rezistenta cu motorul pornit.

    Comment


    • #17
      Mai am o rugaminte. Daca poti sa imi spui exact cum sa fac testul de vacuum de care pomeneai mai sus. Am gasit pe net ceva(am atasat pdf) care spune cam acelasi lucru cu ce ai descris tu, insa facut cu kit de service...
      Deci scot filtrul de aer in carcasa si obturez intrarea in debitmetru cu o manusa chirurgicala. Atat am inteles Ce urmeaza si cam ce ar trebui sa se intample ca sa imi dau seama daca am pierderi de vacuum sau nu?
      Multumesc inca o data pt toate sfaturile.
      Attached Files
      Last edited by edyy; 02-03-2021, 06:24 AM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Sharky View Post
        0.47 bar cred ca e ok. A mea are 0.3-0.35 la relanti. Dar a mea nu are VVT si e de 2.6 aspirata.
        Daca ar fi 1 bar in admisie motorul s-ar invarti de i-ar sari capacele.
        MAP e simplu de testat, in frana de mtoor cat mai mic, si cu motorul oprit 1 bar (presiunea atmosferica)
        MAF iar e simplu de testat, parca 2.5-2.8 e pt motorul tau, dar cand MAF e prost masina merge prost, da in nas, nu e cazul.
        Deobicei scoti mufa si mergi asa, daca dintr-odata merge mai bine fara MAF e clar ca ala e de vina.

        Tu cum testezi vacuumu?
        Nu prea stiu ce trebuie sa masori rezistenta pe firele alea, si ce reprezinta pinii.
        Dar nu prea poti masura rezistenta cu motorul pornit.
        Am citit ce am atasat si de asta spuneam de pinii aia intre care trebuie sa masori.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Debitmetru presupun ca are plasa, deci nu e risc sa intre manusa inauntru.
          Da-i o cheie scurta si tot motorul se va vida, pt ca nu va poate trage aer, dar il va arunca pe evacuare.

          Apoi vezi cat timp tine vacuumul, pe unde fasaie, etc.
          La mine a tinut vacuum mai bine de 30s, iar cand am ridicat joja s-a auzit cum aerul a facut ca uleiul sa bolboroseasca, asa violent a navalit inauntru.

          De acest test am aflat accidental, cand lucram la motor si tot timpul pun o manusa sa nu intre praf in admisie.

          Comment


          • #20
            Smecherie Acum am inteles. Maine ma ocup si de asta si de masurarea voltajului la sonda. Multumesc!

            Comment


            • #21
              Originally posted by edyy View Post
              Ai dreptate, am gasit pe un forum, ca intre pinul 2 si 6 trebuie sa fie 62 Ohm (+/- 5). Daca nu am valoarea asta inseamna ca e o problema de cablaj din cauza uleiului care probabil mai e prin el. Incepe sa se faca lumina
              Uleiul doar in mufe sau in calculator daca e sa fie, acolo poate face dezastru.
              ASadar de ce nu verifici mufa de intrare in ECU motor si pe unde mai merg firele alea.
              Daca uleiul sta individual pe fire nu are vreo influenta cat timp nu ajunge la capete.

              Comment


              • #22
                Cand am cumparat masina avea ulei cred si in bord Mufele de la calculator erau pline, cele de la sonde la fel, cele de la injectoare, bobine, senzori...Culmea e ca atunci nu avea nici o eroare . Am schimbat actuatorii de la axe, am pus adaptoarele acelea inainte de cablajul masinii si am curatat fiecare mufa in parte cu spray de frane apoi spray de contacte electrice. Dupa o luna am repetat curatarea si dupa inca o luna iar. Nu mai exista ulei de cel putin 6 luni in nici o mufa.
                Chiar in prima zi cand am luat masina am facut operatia asta, pt ca am vazut ca erau scurgeri foarte mari si stiam de problema de la W203-ul pe care l-am avut.
                Last edited by edyy; 02-04-2021, 07:38 AM.

                Comment


                • #23
                  Sa nu fie ulei intrat in calculator si alte module. Sa fi ramas acolo pe interior intre pini. Desi n as crede.etansarea ar trebui sa fie buna.
                  sau ce era pe teava sa se fi scurs la loc din izolatia cablului spre mufe. Le poti verifica iar.
                  Macar sa stii o treaba.

                  Comment


                  • #24
                    Salutari!
                    1.Am facut testul de vacuum cum m-ai invatat si nu scapa pe absolut nicaieri, s-a auzit uleiul exact cum ai descris. Deci pica si asta. Oricum aveam schimbate toate furtunasele.
                    2.Am scos mufele de la bobine pe rand si s-a simtit clar. Am facut asta ca sa vad si ce eroare genereaza si apar alte erori fata de cele de care vorbim. Deci pica si faza cu bobine sau missfire.
                    3. Am achizitionat un scaner universal si am instalat Wurth Online World, iar la scan apare P2029 si P2046 si cumva adiacent la asta P0130. Am atasat o poza (1)
                    Din buletin se de service de la MB (atasamentul numit "2") reiese ca la erorile astea e clar sonda cu probleme.
                    Am mai atasat (3,4) niste imagini cu parametrii unde se vede ca o ia razna si face praf afr-ul.
                    Sincer, ma dau batut Chiar nu imi vine sa cumpar a 3-a sonda si m-am programat la Autoklass , poate vad ei ceva cu Star-ul si poate au si vreun update de soft pt motor si cutie.
                    O sa mai masor sambata si rezistenta la care face referire in buletin si o sa mai curat inca o data mufele.
                    Partea enervanta e ca masina merge ffff bine, fara balbaieli, se tureaza bine....Am pus si o poza cu motorul.
                    Multumesc mult ca iti pierzi timpul cu mine. O sa va tin la curent.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Am fost la Autoklass... Au adus softul motorului la ultima versiune si mi-au spus sa plec linistit ca din cauza asta apareau erorile si ca nu o sa se mai intample. Evident ca dupa 5 km parcursi aveam stocate din nou aceleasi erori. Dupa discutia telefonica au zis sa mai ma duc o data sa se uite mai atent (nu stiu ce i-a impiedicat sa faca asta de prima data).
                      Acum mi-a aparut in plus fata de cele 2 vechi si P201C care se traduce prin missfire pe cilindrul 1. Mai are cineva vreo idee buna?
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Nu am mai recitit toata istoria, dar oare te poti apuca sa inversezi pe rand bobinele, injectoarele, de pe un cilindru pe altu?
                        sa vezi daca se muta problema.

                        Comment


                        • #27
                          O sa incerc si asta si am comandat si supapa care are ceva legatura cu vaporii de benzina(purge valve).(A 000 470 65 93) Mi-a spus cineva care a avut aceeasi problema ca mine si asa s-a rezolvat. Poate am noroc.

                          Comment


                          • #28
                            I-am facut test de compresie si toti cilindrii au aprox 155 psi.
                            I-am schimbat bujia si bobina intre 1 si 2, am mai curatat mufele si am desfacut si curatat supapa de care vorbeam mai sus. I-am dat de cateva zeci de ori 12V pe pini in timp ce foloseam spray pt curatat clapeta pe conductele ei. Cred ca era blocata pentru ca dupa ce am montat-o la loc a inceput sa faca acel tacanit specific.
                            Nici acum nu imi vine sa cred, dar dupa asta am scapat de erori, iar afr-ul e perfect.

                            Comment


                            • #29
                              Tzacanicul acela il face doar cand trebuie, nu tot timpul.
                              bine ca ai rezolvat. Dar posibil sa nu fi mers corect.
                              daca ari fi fost blocat deschis atunci la test de vacuum ai fi auzit ca fasaie.

                              Recent am vazut alt defect mega dubios. Bujie bosch la care portelanul se invartea in filetul de fixare.

                              Comment


                              • #30
                                Inainte sa o demontez, am ascultat-o vreo 5 min cu o surubelnta pe post de stetoscop si nu misca nimic. Am suflat pe ea si nu permitea trecerea aerului, deci blocat inchis. Vaporii de benzina care ar fi trebuit sa treaca prin ea si sa ajunga in galeria de admisie, lipseau. Asta inseamna ca mai putin combustibil ajungea unde trebuie si de asta aveam eroarea cu "lean". Iar vaporii astia sunt luati in calcul pentru stabilirea A/F R. Dupa ce i-am dat socurile de curent si am curatat-o, la maxim un min la relanti tacanea cate 30 de secunde, apoi iar pauza...deci functionare normala.
                                Am tot fost in teste (am mers foarte turat pe manual, am mers pe comfort la 1500 de ture) ca tot nu imi vine sa cred ca dupa 3 luni de chin si schimbate o gramada de chestii a fost nevoie doar de niste spray
                                La un Passat B5,5 benzina, acum vreo 12 ani, s-a rupt tot o bujie Bosch cand am vrut sa o scot de pe motor. Iti dai seama ce a urmat...jumatate de motor desfacut.
                                Legat de bujii vroiam sa te intreb daca sa le las pe cele de acum (NGK IRIDIUM) sau sa le inlocuiesc cu OE? Au maxim 1000km, dar dupa mersul asta defectuos al motorului le-am gasit cam pline de funingine neagra.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF