0.47 bar cred ca e ok. A mea are 0.3-0.35 la relanti. Dar a mea nu are VVT si e de 2.6 aspirata.
Daca ar fi 1 bar in admisie motorul s-ar invarti de i-ar sari capacele.
MAP e simplu de testat, in frana de mtoor cat mai mic, si cu motorul oprit 1 bar (presiunea atmosferica)
MAF iar e simplu de testat, parca 2.5-2.8 e pt motorul tau, dar cand MAF e prost masina merge prost, da in nas, nu e cazul.
Deobicei scoti mufa si mergi asa, daca dintr-odata merge mai bine fara MAF e clar ca ala e de vina.
Tu cum testezi vacuumu?
Nu prea stiu ce trebuie sa masori rezistenta pe firele alea, si ce reprezinta pinii.
Dar nu prea poti masura rezistenta cu motorul pornit.
Daca ar fi 1 bar in admisie motorul s-ar invarti de i-ar sari capacele.
MAP e simplu de testat, in frana de mtoor cat mai mic, si cu motorul oprit 1 bar (presiunea atmosferica)
MAF iar e simplu de testat, parca 2.5-2.8 e pt motorul tau, dar cand MAF e prost masina merge prost, da in nas, nu e cazul.
Deobicei scoti mufa si mergi asa, daca dintr-odata merge mai bine fara MAF e clar ca ala e de vina.
Tu cum testezi vacuumu?
Nu prea stiu ce trebuie sa masori rezistenta pe firele alea, si ce reprezinta pinii.
Dar nu prea poti masura rezistenta cu motorul pornit.
Comment