Salutari la toata lumea!
De 3 luni de zile ma confrunt cu o chestie dubioasa la un W211, 1,8 kompressor 2007. Totul a inceput cu 2 erori : P0171 (system too lean) SI P0130 (O2 Sensor Circuit Malfunction ). Evident ca am cumparat sonda Lambda dinainte de catalizator. Totul ok vreo 300km, fara erori, pana cand au auaparut din nou. Initial cm cumparat o sonda Bosch(exact ca cea OK care e facuta tot de Bosch) Totusi , m-am gandit ca poate nu e ok si am cumparat si OE. Cea bosch a costat 800, cea OE 1600 de lei, insa piesele sunt identice in afara de sigla MB pe cea OE.. Am montat-o pe ce OE, Iar AM mers fara erori vreo 300km, pana au aparut din nou.
Am schimbat apoi toate furtunasele de vacuum, debitmetrul, am verificat presiunea de benzina... Totul e ok.
Am curatat si mufele de ulei , am schimbat magnetii celebrii care arunca ulei pe cablaj...nu mai am alte idei, decat daca nu cumva e cablajul de vina.
Rugamintea mea ar fi daca ma poate ajuta cineva care detine un w211 Kompressor sa ii trimit sonda Bosch, sa o monteze pe masina ca sa stiu macar daca ea e de vina. Platesc eu tot ce e nevoie si ii las si sonda cadou, cum ziceam are doar 300km parcursi. Sunt putin blocat. La Mercedes mi-au zis ca si ei imi schimba sonda la aceste erori. Sau e cineva care are un Star sa ne uitam mai in detaliu?
Sau o recomandare de un service bun, reprezentanta sau orice alta locatie unde exista cineva care stie ceva carte si poate interpreta niste parametrii de functionare ai motorului...
Multumesc anticipat!
De 3 luni de zile ma confrunt cu o chestie dubioasa la un W211, 1,8 kompressor 2007. Totul a inceput cu 2 erori : P0171 (system too lean) SI P0130 (O2 Sensor Circuit Malfunction ). Evident ca am cumparat sonda Lambda dinainte de catalizator. Totul ok vreo 300km, fara erori, pana cand au auaparut din nou. Initial cm cumparat o sonda Bosch(exact ca cea OK care e facuta tot de Bosch) Totusi , m-am gandit ca poate nu e ok si am cumparat si OE. Cea bosch a costat 800, cea OE 1600 de lei, insa piesele sunt identice in afara de sigla MB pe cea OE.. Am montat-o pe ce OE, Iar AM mers fara erori vreo 300km, pana au aparut din nou.
Am schimbat apoi toate furtunasele de vacuum, debitmetrul, am verificat presiunea de benzina... Totul e ok.
Am curatat si mufele de ulei , am schimbat magnetii celebrii care arunca ulei pe cablaj...nu mai am alte idei, decat daca nu cumva e cablajul de vina.
Rugamintea mea ar fi daca ma poate ajuta cineva care detine un w211 Kompressor sa ii trimit sonda Bosch, sa o monteze pe masina ca sa stiu macar daca ea e de vina. Platesc eu tot ce e nevoie si ii las si sonda cadou, cum ziceam are doar 300km parcursi. Sunt putin blocat. La Mercedes mi-au zis ca si ei imi schimba sonda la aceste erori. Sau e cineva care are un Star sa ne uitam mai in detaliu?
Sau o recomandare de un service bun, reprezentanta sau orice alta locatie unde exista cineva care stie ceva carte si poate interpreta niste parametrii de functionare ai motorului...
Multumesc anticipat!
Comment