Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

M103 cu injectie electronica digitala

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M103 cu injectie electronica digitala

    Satul de problemele deja invechitului KE-Jetronic am luat problema in mana sa zic asa si am decis sa inlocuiesc aceasta injectie cu una electronica digitala Motronic ...

    Saptamana asta ma apuc de treaba si o sa postez aici progresul lucrarilor .

    Injectia o sa fie un Bosch Motronic M1.3

    Maine ma apuc de dat telefoane sa vad pa unde gasesc componentele necesare conversiei...
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

  • #2
    The hardware needed
    Attached Files
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Is foarte curios ce o sa iese pina la urma, nici nu m-am gindit vreodata la asa ceva.Felicitari, si sa ne tii la curent cu mersul lucrarilor, avantaje si costuri.
      Toate cele bune

      Comment


      • #4
        Momentan avem asa ...

        Rampa de injectie de BMW E28 528i ( o sa necesite o modificare datorita distantei intre injectoare )

        Debitmetru de bmw E34 535i

        Instalatie de BMW E34 530i cu ETC ( electronic throttle control )

        Calculator de BMW E30 325i

        Pompa de benzina de joasa presiune @ 3 bar

        Fulie centrala de BMW E36 320 motor cu 24 valve cu senzorul aferent.

        Mai sunt de rezolvat 3 probleme momentan ... TPS, IACV si sonde temperatura.....

        Cost total pana acum approx 7 mil tot ce am cumparat ... si am luat aproape tot ...

        In final toata distractia o sa se invarta pe la 10 mil .... dar sper sa merite ... din pacate desi KE-Jetronicul este net superior ca performante Motronic-ului ... uzurile si lipsa de piese noi ii cam semneaza sentinta dupa 20 de ani de folosinta
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Am reusit astazi sa eliminam partea de ETC din instalatie si sa configuram in mufa de la ECU functiile de TPS si ICV ...

          Maine modificam rampa de injectie pentru a se potrivi pe galeria de KE-Jetronic.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #6
            Nu ai mai dat nici un semn. Suntem interesati daca ai reusit sa faci modificarea.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF