Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

    Vreau sa incercam sa repunem aspectul tehnic pe primul loc in forumul nostru, sa mai lasam cancan-urile putin deoparte.
    In sensul asta m-am gandit sa discutam despre motoarele pe benzina de la Mercedes strict din punctul de vedere al fiabilitatii. Nu consum, nu costuri nu altceva. Fiabilitate.
    Asadar intrebarea ar fi : Care credeti ca este cel mai fiabil benzinar Mercedes si de ce ? Va rog puneti pe masa argumente, experiente etc.
    Eu unul sint abia la primul benzinar, celelalte au fost diesel, asa ca nu pot emite o parere clara, dar banuiesc ca un V8 ar fi cel mai echilibrat ca si configuratie........pareri va rog cu exemple cat mai multe

    Cateva poze cu V6 si V8 pentru inspiratie:



    Last edited by VLADD; 12-07-2008, 19:25 PM.

  • #2
    Ca fiabilitate, ramin la motorul M110. Adica 280-ul de Cobra, W116, W126 si altele... S-a fabricat mai bine de 15 ani, multe sareau de jumatatea de milion fara reparatzii majore, nu a fost nici prea mare, nici prea mic iar intretzinerea se limita la K-Jetronic, care dupa nishte ani mai facea probleme. Dar, retzinetzi... dupa nishte ani... Nu zic aici ca motoarele de 8 nu au fost fiabile, dar comparind 8 in V cu motorul de 6, mintea mea il scoate cishtigator pe cel de 6. Iar faptul ca s-a produs nishte ani de zile fara modificari majore spune multe...

    Comment


    • #3
      Io zic ca motorul cu capac negru pus pe w123 si w201.......poate concura si 2.8 cu 2 axe,dar putzin probabil...

      Comment


      • #4
        De reproshat la motoarele negre:

        - majoritatea au gaze la carter... foarte putzine sint alea la care scotzi bushonul la ulei si e primavara pe acolo.
        - eterne probleme cu presiunea uleiului. Majoritatea stau sub 1 bar la cald, se shtie...

        Din punctul asta de vedere, M111 e net superior lui M102.

        Comment


        • #5
          280-ul e sfant,Dok are dreptate.

          Comment


          • #6
            M111 la rindul lui promite. Se fabrica, totushi, din 1993 incoace... Ramine de vazut cum se va comporta si peste inca 10 ani... M110 la 30 si ceva de ani am vazut inca in stare intacta, la un rulaj de peste 3 sute de mii, chiar si mai mult. Sa vedem si virsta cum ishi va spune cuvintul.

            Comment


            • #7
              Pentru cei ce nu stiu M111 este 2.000 benzina cu toate variantele sale....2.3 pe ML, cu kompressor , fara......C180.....etc.etc

              Comment


              • #8
                Vreo parere despre cele in 12 cilindrii ?


                Comment


                • #9
                  Da. Fortza, elasticitate, tot ce vrei... Dar nu si fiabilitate. Probleme cu racirea in general, pline de electronica cu un obicei foarte prost, pica in draci, probleme si mai mari cu instalatzia electrica de pe motor, adica matzaraia, plus multe altele care nu imi trec prin cap acum. Oricum, net inferior motorului de 8...

                  Comment


                  • #10
                    La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sovieticool View Post
                      La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
                      Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...
                        La care electromotor te referi ? De V12 ?

                        Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?

                        Comment


                        • #13
                          Din punctul meu de vedere, motorul M110 ramane cel mai fiabil benzinar fabricat vreodata de mercedes. Asa cum spunea si Dok, e cel mai logeviv motor ce a fost folosit de fabricant.Motoarele V8 au avut unele probleme la distributie si la chiulase, din cauza racirii mai defectuoase a ultimului rand de cilindri. Per total, mult mai fiabil e motorul in 6 cilindri.Il prefer in detrimentul unui V8 iar de V12 nici sa nu aud.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vladruse View Post
                            La care electromotor te referi ? De V12 ?

                            Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
                            Am eu un w124 v8 cu 521000 km la bord si merge excelent.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vladruse View Post
                              La care electromotor te referi ? De V12 ?

                              Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
                              Da... la motorul V12.

                              Motor 8 in V am mai vazut cu 4 sute de mii la bord sa mearga bine spre parfum... Dar de obicei nu bat jumatatea de milion.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF