Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E Klasse W211 1.8 benzina kompressor, lipsa putere, martor luminos aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E Klasse W211 1.8 benzina kompressor, lipsa putere, martor luminos aprins

    Bună seara.
    Am un E Klasse 1.8, din 2002, benzina Kompressor 163 CP de vreo 4 ani, adus din Germania. De la bun inceput ( prima alimentare ) mi s-a aprin becul check engine ( portocaliu ) de la bord, fara a avea vreo problema totusi. Mi s-a spus să schimb una dintre sondele lambda. Am facut asta, dar becul tot s-a aprins. M-am obisnuit cu ideea, insa de aproximativ 6 luni a inceput, pe autostrada initial ( pe la 100-120 km/h ), să scuture motorul si să piardă putere. După oprire și repornire rulează din nou ok. Problema, însă, revine și tot mai des, chiar și în oraș. Am observat, la ultimul drum exterior că tendința de a ”întrerupe” apare când sunt în urcare sau când tind să depășesc 130-140 Km/h ( tot pe autostradă ). Mai mult, la 140 Km/h mi s-a aprins becul roșu cu baterie - visit work shop. Am oprit motorul și după două min. am repornit și am ajuns acasa ( cam 40 de km parcurși ) fără a mai forța și fără a mai merge pe autostradă. Căteodată, după acest simptom (întrerupere, lipsă putere ), la oprirea motorului, îmi apare ESP defective-visit work shop, care însă se șterge singur. Precizez, că acum 5 luni am schimbat bateria auxiliară.
    Scuze pentru descrierea detaliată și mulțumesc anticipat pentru păreri.
    Last edited by Paul 29; 12-03-2015, 22:48 PM. Reason: completare

  • #2
    Cauta in aria dedicata la probleme tehnice e classe.Sa discutat foartr mult despre problemele care le descrii tu.Chiar si eu am postat.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Debitmetruu, debitmetru tra la la

        Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Putin probabil.Asteptam poate ne spune ce a gasit.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Probabil alternatorul este pe duca.


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF