Buna,
De 2 luni am o problema cu un miros de gaze care intra in masina fie cand dau drumul la ventilator, fie cand ventilatorul e oprit iar masina stationeaza.
Am fost la 3 serice-uri diferite plus reprezentanta Mercedes iar nimeni nu stie pe unde si de ce imi intra gaze in masina.
Problema a aparut cam de cand primul service la care am fost a constatat pe buna dreptate ca s-a stricat catalizatorul, am schimbat catalizatorul pt ca s-a desprins ceramica din el insa mirosul nu disparuse, am mers din nou la acel service, mi-a cautat de zeci de ori tot sistemul de evacuare si nu au gasit nicaieri pe unde sa sufle gaze, am mers la alt serice pt ca nu mai suportam mirosul, si aici au verificat din nou sistemul de evacuare incepand de la galerie pana la toba finala si nimic, la al 3-lea serice la fel, la reprezentanta, mi-au spus ca e posibil sa sulfe pe la garnitura de la galeria de evacuare, au desfacut galeria au verificat-o, totul ok, au schimbat garnitura pt ca oricum odata desfacuta trebuie schimbata,cand a fost gata, din nou problema nu disparuse, acelasi miros.
Daca am vazut ca reprezentata nu rezolva problema si costa si cat toate 3 serice-urile la un loc, m-am dus din nou la primul serice si le-am explicat ca nu se poate asa ceva si ca trebuie sa rezolve problema, au incercat jumatate de zi sa afle pe unde am scurgerea de gaze si nimic, pe langa sistemul de evacuare au mai verificat in plus de data aceasta si un furtun de recirculare a gazelor si degeaba.
Credeti ca au omis sa verifice ceva, a mai avut cineva aceasta problema.
As mai mentiona ca se aude un fashait sau un sunet ciudat de furtun/teava sparta in momentul in care accelerez in mers. Iar sunetul de aude undeva in partea din fata sub motor, dar repet nici un mecanic nu stie de ce si pe unde imi intra gaze in masina.
De 2 luni am o problema cu un miros de gaze care intra in masina fie cand dau drumul la ventilator, fie cand ventilatorul e oprit iar masina stationeaza.
Am fost la 3 serice-uri diferite plus reprezentanta Mercedes iar nimeni nu stie pe unde si de ce imi intra gaze in masina.
Problema a aparut cam de cand primul service la care am fost a constatat pe buna dreptate ca s-a stricat catalizatorul, am schimbat catalizatorul pt ca s-a desprins ceramica din el insa mirosul nu disparuse, am mers din nou la acel service, mi-a cautat de zeci de ori tot sistemul de evacuare si nu au gasit nicaieri pe unde sa sufle gaze, am mers la alt serice pt ca nu mai suportam mirosul, si aici au verificat din nou sistemul de evacuare incepand de la galerie pana la toba finala si nimic, la al 3-lea serice la fel, la reprezentanta, mi-au spus ca e posibil sa sulfe pe la garnitura de la galeria de evacuare, au desfacut galeria au verificat-o, totul ok, au schimbat garnitura pt ca oricum odata desfacuta trebuie schimbata,cand a fost gata, din nou problema nu disparuse, acelasi miros.
Daca am vazut ca reprezentata nu rezolva problema si costa si cat toate 3 serice-urile la un loc, m-am dus din nou la primul serice si le-am explicat ca nu se poate asa ceva si ca trebuie sa rezolve problema, au incercat jumatate de zi sa afle pe unde am scurgerea de gaze si nimic, pe langa sistemul de evacuare au mai verificat in plus de data aceasta si un furtun de recirculare a gazelor si degeaba.
Credeti ca au omis sa verifice ceva, a mai avut cineva aceasta problema.
As mai mentiona ca se aude un fashait sau un sunet ciudat de furtun/teava sparta in momentul in care accelerez in mers. Iar sunetul de aude undeva in partea din fata sub motor, dar repet nici un mecanic nu stie de ce si pe unde imi intra gaze in masina.
Comment