Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa va arata intr-un final pompa de injectie si de asemenea si setarile necesare pentru o putere de 200+ PS. Eu voi incerca cu 45CC off boost si cu 80-90CC on boost.
    Attached Files

    Comment


    • Dupa un foarte scurt moment de bucurie( in momentul in care am pornit pentru prima oara motorul) a urmat o bataie in motor. Dupa aproximativ o ora de functionare, a aparut o bataie in partea de jos a motorului.
      Alta distractie, desface iara baia, ca sa vezi surpriza. Cuzinetul de pe arbore dinspre pistonului 1 gripat. La fel si ceilalti, cu urme de uzura majora. Acuma intrebarea intrebatoare e ce s-a intamplat? Inainte de montaj s-a verificat ovalitatea arborelui si nu a prezentat vreo problema. Si inainte de desfacere, motorul nu a avut nici o bataie la arbore.Cuzinetii de arbore aratau chiar ok cand i-am pus jos. Cand s-au strans suruburile, s-a folosit cheia dinamometrica si nu au fost in nici un caz stranse prea tare. Alta buba e, ca arborele e deja R1 si daca il alezam la R2 deja ii scurtezi si mai mult viata.
      Attached Files

      Comment


      • Misterul a fost oarecum rezolvat. Cine a rectificat arborele, nu l-a rectificat la cota R1, ci la o cota cu aprox 0.02-0.03 mai putin. In concluzie, arborele e mai gros decat cota R1 si cel mai probabil s-a facut o romaneasca si s-au pus alti cuzinetii decat cei R1. Eu am pus cuzineti de R1 care au grosime mai mare. In concluzie s-au prajit cuzinetii foarte repede .

        Acum cautam sa vedem daca poate cineva sa ia cele 2-3 sutimi din el, sa nu il duc la R2.

        Comment


        • Salut,
          Nu poate nimeni sa iti faca 0.02..ever, insa nu este absolut nimic in neregula daca il duci la R2.
          Dup rectificare poti sa folosesti ce cuzineti vrei de la King la Acl, conteaza cel mai mult sa folosesti plastigauge la asamblare si sa utilizezi cuzinetii in asa fel incat la mijloc sa fie mai strans si spre capete mai mare, diferentele sunt foarte mici.
          Cu jocuri corecte conform manual, ar trebui sa ai presiune de ulei foarte buna si sa te tina motorul sute de mii de km fara interventie, indiferent de calitatea cuzinetilor utilizati.

          Do it once! Do it right!

          Comment


          • Multzam de sfaturi. Problema mea e ca din pacate nu am dat de oamenii potriviti sa imi spuna asta de la inceput.

            Arborele e inca la service-ul de rectificat, ei aduc si cuzinetii potriviti cand o sa fie gata. Inca nu stiu daca o sa fie R1 sau R2, probabil se va trece la R2.
            Am intrebat la nenea care imi monteaza motorul si spunea ca testeaza cu "sfoara" de care zici si tu strangerea. Am incredere in el si sper ca acum o sa fie cu noroc. Cunoaste bine motoarele astea si stie ce face.

            Intre timp s-a dus si pompa de injectie la verificat, e si ea moarta. In loc sa bage in jur de 85 cc la 1000 rpm , baga doar vreo 45(daca bine tin minte valorile). Fiind o pompa MW, care e foarte veche si complexa, e un pic mai dificila repararea. In schimb o sa punem o pompa M cum sunt cele de pe cobrele de 3l aspirate. Se vor monta elementi noi cu debit marit + alda extern. Dupa aceea sper sa aiba un minim de 150 ps.

            Sper sa do it right de data asta

            Comment


            • Vrum vrum, fara fum
              Nu pot uploada video, dar motorul a fost pus inapoi, porneste repede si nu da cu fum. La relanti merge un pic galopant, mai trebuiesc revizuite injectoarele, desi au fost duse odata la refacut/calibrat.
              Sper sa fie asta ultimul pas.

              Comment


              • PoČ›i face upload pe YouTube si posta linkul aici. Mult succes in continuare cu proiectul !
                Stefan

                Comment


                • Dupa cateva luni, pot sa spun ca motorul merge bine. Nu se incinge, nu sughite. In schimb nu a mers asa de rotund cu pompa de aspirat si injectoarele de turbo. Injectoarele de pe turbo deschid la 130 bari si motorul suna un pic mai ragusit la relanti. In concluzie am pus inapoi injectoarele de pe aspirat si sunetul de tractor a revenit. Injectoarele de pe aspirat deschid undeva la 115 bari si se pare ca ii place mai mult asa.
                  Ce pot sa spun e ca se merita absolut modificarea pompei de injectie. Puterea s-a marit extrem de mult si se conduce acum ca o masina mica. Nici nu ma mai uit la biciclisti(pe care abia ii depaseam inainte )

                  Reversul medaliei e norul de fum care il scoate cand ii dau pe coaja. In consecinta trebuie o turbina mai mare, care sa compenseze surplusul de motorina. Asta ramane proiect pentru la anul.

                  Comment


                  • Dupa aproape doi ani, am mai facut cateva modificari la motor. Dupa multe studii "controversate", am ajuns sa montez:
                    - un turbo de la holset HE221W cu carcasa mare(apare in doua variante). Montajul nu a fost asa de usor pentru ca turbina e mare. A trebuit sa facem 2 flanse pentru galeria de admisie si de evacuare. Acest turbo e pe rulmenti si trebuie montat un regulator de presiune de ulei . A trebuit modicata alimentarea si returul de ulei. Am mutat niste conducte, sa facem loc de turbo, le-am indesat pe toate cumva.
                    - am montat un intercooler de pe un mitsu benzina de 3.2
                    - dupa ce a stat la hibernat peste iarna, a fiert motorul dupa o tura scurta. Am schimbat pompa de apa si termostat, totul e iarasi okai
                    - am trimis caseta de directie la reconditionat, avea joc mare inspre coloana de directie de la volan. Si dupa reconditionare tot are joc, are uzuri cam mari. Trebuie sa ma reorientez catre o "noua" caseta

                    Din cauza puterii mari, cutia automata merge ca naiba si schimba si mai ca naiba. Am cumparat o cutie manuala in 5 trepte cu codul 711.113, mai caut o timonerie de W201 dogleg( cu treapta 1 in stanga jos si marsaliere in stanga sus ), Daca stie cineva unde pot gasi asa ceva, dau o lada de bere. Dupa ce adun toate piesele astea o sa ma pun sa schimb cutia. Cutia mea automata e foarte scurta si la 100 kmh am undeva intre 4000-4500 rpm, ceea ce e extrem de mult pentru drum lung.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF