Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Odata cu venirea iernii sau primaverii, nu stiu nici eu, am decis sa fac in sfarsit chip tuning la cotetz.

    Motorul nou are piesele amplasate in alte parti si nu mai se potrivesc conductele/furtunele de vin din caroserie , o groaza de probleme:
    - s-a rupt mufa de la racitorul de ulei
    - s-a rupt mufa de la conducta de ungere a turbinei si a ramas stutz-ul in blocul motor. Au dat baietii otzara cu flacara si cu tarodul si au rezolvat problema.
    - trebuie mutata pompa de apa
    - trebuie mutat ventilatorul de racire

    si asta doar deocamdata Work in progress
    Attached Files

    Comment


    • Sincer îți spun ca te apreciez. Eu sunt prea laș sa renunț la confortul ulei mașini moderne!
      Succes in continuare!
      Stefan

      Comment


      • Multumesc. Asta e pasiunea pentru fiare vechi

        Cireasa de pe tort e turbina, care scuipa la propriu ulei.
        Diagnosticul doctorului: pacient mort.

        Problema cu resuscitarea e ca pacientul are cam 36 de ani si nu prea se mai gasesc kituri de reparatie pentru dansu. Am trimis azi turbina la Cluj, sa vedem daca se gaseste vreo solutie. Ramanem optimisti

        Daca nu se poate fixui, voi fi nevoit sa pun una mai mare
        Attached Files

        Comment


        • Intre timp a venit si cadoul de iepuras:
          Attached Files

          Comment


          • E cea originala sau ai cumparat alta ?
            Attached Files
            Stefan

            Comment


            • Am reconditionat turbina originala. Un turbo mai mare inseamna automat o pompa de injectie modificata, un intercooler mare, un radiator mai mare, precum si alte maruntisuri.
              Din cauza statutului de retromobil, nu pot sa fac modificari radicale pentru ca se va vedea imediat.

              Deocamdata vreau sa vad ca e in mintile lui motorul. Cand l-am luat de la Sile, nu se misca masina si nu am putut vedea cum e in mers masina si turbina. Sper doar ca nu a mers cu turbina asta stricata si a ramas fara ulei, ca atunci am distractie mare cu segmentat si cine stie ce alte probleme.

              Sunt optimist ca se rezolva cumva saptamana asta

              Comment


              • Inainte de a monta noul motor testeaza compresia, e o operatie simpla si te scuteste de munca inutila pe viitor, plus ca vei stii pe ce te bazaezi.

                Comment


                • Azi se da jos baia de ulei, sa curatam sorbul si resturile de uleiuri de 36 de ani. Dupa aceea se monteaza turbina si probabil ca o sa facem un test de compresie, sa vedem cum se comporta.

                  Motorul e deja montat

                  Comment


                  • S-a montat astazi si turbo, dar a mai aparut bineinteles si o alta problema
                    Valva de vacum care se ocupa cu oprirea motorului a cam decedat. Nu mai are destula putere incat sa opreasca alimentarea din pompa de injectie.

                    Partea buna e ca motorul pare ok, doar ca nu se mai opreste, haha.

                    Comment


                    • Piesa cu pricina se poate vedea in poze. Foarte greu de ajuns la ea, odata ce motorul e montat.
                      Dupa cod am gasit si am comandat valva minune, sper sa putem opri motorul acum din cheie.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Ai verificat pompa de vaccum daca face suficient vid sau daca nu ai pierderi ale sistemului vacuumatic? Daca ai pompa defecta poti schimba doar membrana cu garniturile la OM 617 sau poate se potriveste de la vechiul motor.

                        Comment


                        • Pomp e ok din cate ne-am dat seama. La valva, daca tragi aer cu gura, nu tine presiune si incet incet iese tija afara. Deci valva e sigur defecta, acum o sa vedem daca are pompa destula putere , sa poata trage tija de la injectie. Maine se va monta valva, aflu mai multe dupa aceea.

                          Comment


                          • S-a schimbat si valva, am atasat o poza. Poate are nevoie cineva de cod si sa nu mai astepte pana se da jos. Inca o problema rezolvata
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am primit in sfarsit si masina. Diferenta e foarte mare, am reusit sa depasim un tir, senzatii tari la 100 kmh
                              Porneste relativ greu motorul , trebuie sa las bujiile sa mearga de vreo 2-3 ori sa o ia normal. Sunt urmatoarele pe lista.

                              Mai am descoperit cateva bube:
                              - un furtun de vacum sta in aer, o sa trag cateva poze, poate aveti idee ce si cum
                              - senzorul de presiune din galeria de admisie e rupt. Senzorul e gandit pentru overboost si are o valva care teoretic reduce alimentarea cu motorina. Cum nu am nici mufa si nici instalatia veche, mai trebuie sa citesc si sa vad unde se leaga si cum.
                              - curatat egr: nu ma asteptam sa aiba un motor asa vechi valva egr
                              - joc in bucsa care imi tine tija ce e actionata de acceleratie. Din cauza asta e un pic intarziere in acceleratie, dar nu deranjeaza
                              - cireasa de pe tort: are gaze de carter si cand porneste motorul prima oara, ramane negru asfaltul. Am cautat dupa niste segmenti si altele necesare resegmentarii si se mai gasesc piese O sa urmeze si o segmentare anul acesta.Cred ca din cauza asta nu am vrut un test de compresie.

                              Per total, mai sunt probleme, dar se merita swap-ul si acum e in sfarsit o masina care poate circula si pe asfalt

                              Comment


                              • Bine ca esti multumit, referitor la fumul negru la pornire( carburant ne ars) nu are legatura cu uzura segmenti, lipsa compresie. Eu as verifica bujiile incandescente, releul lor, reglajul avansului, injectoarele si nu strica daca pui pe tester si pompa de injectie asa sa fi sigur ca e in parametri. E pacat sa nu verifici toate astea mai ales ca ai reconditionat si turbosuflanta plus toata reconditionarea de pana acum. Daca nu ai in plan sa depasesti 100-120Km/h poti incerca o cutie manuala cum am eu 711.116 si vei fi si mai multumit de cum trage treapta 5 are raport 1:1 iar la tine ultima treapta 4 a are tot 1:1.
                                Last edited by maxian paul; 04-11-2018, 10:54 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF