If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Restaurare W116 280SE din '78
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Imi lipseste cu desavarsire unul din suruburile care leaga conductele de ulei de pe cutia de viteze. Ddaca are cineva unul si nu ii trebuie sau il vinde...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Costurile sunt irelevante, tinand cont ca masina am facut-o pentru mine personal si nu pentru vanzare. Iar tot ce s-a facut pana acum a fost facut cu simt de raspundere. Totul se rezuma la ce nivel vrei sa ajungi, iar calitatea restaurarii si a materialelor se vede in timp.
In alta ordine de idee, se lucreaza la detalii.
De vreo saptamana imi cam da batai de cap inatalatia electrica. Am 2 fire care nu stiu cum se leaga la electromotor. Excitatia si masa (presupun). Doar ca din contact nu vine impuls pe niciuna die ele. Posibil sa fie chiar contactul de vina. In rest functioneaza cam tot, lumini, semnalizari, stergatoare, ventilatie, motor la trapa , doar nu am pornire.
Salut!
Faina lucrare! La electromotor in mod normal ai 2 fire. Unul gros cara vine de la borna de + de la baterie si unul mai subtire care vine din contactul de pornire (via un releu).Firul subtire comanda solenoidul (bobina bendixului) care actioneaza o parghie contact in capacul solenoidului si care face contact intre firul gros si restul electromotorului. Masa se face prin carcase . Verifica daca ai ansa de legatura de masa intre motor-cutie si caroserie. Cauta unde merge firul tau gros (nu cel care vine de la baterie). Daca merge la alternator sau in instalatie in zona tabloului de sigurante, inseamna ca trebuie pus impreuna cu celalat fir gros care vine de la baterie!
Sper sa intelegi ce am vrut sa spun
Salve!
P.S. Cu masina scoasa din viteza, fa o punte intre firul subtire si cel gros de plus din capacul bendixului, si verifica daca se invarte electromotorul. Daca merge atunci mergi pe firul subtire si cauta unde e intrerupt!
Am 4 fire care vin la electromotor:+ul de la baterie si alimentarea pt instalatia centrala, care vin legate amandoua, si inca 2 fire mai subtiri care nu stiu ce fac. De fapt unul din ele e pornirea.
Nu stiu traseul firului pt pornire, adica daca dupa ce trece de releul de pornire merge prin sigurante. Ma gandesc acolo sa nu fie legaturi incurcate, ca am 2 sigurante care nu au continuitate.
Salut!
In mod normal orice consumator ar trebui trecut printr-o siguranta... O schema electrica pentru utilajul tau te-ar ajuta... Poate citeste vreun coleg care poseda o schema sau care poate sa-ti spuna ce culoare are firul de la bendix! Eu as cauta sa indentific firul raspunzator de curent pentru demaror din mufa de la contact si as merge pe el dupa codul de culori... Dar asta inseamna sa tai toate matisarile cu panza ale manunchiurilor de fire... Atentie insa, culorile se pot schimba de la o mufa la alta!
Salve!
Ps: Daca masina a avut candva montata alarma ar trebui sa verifici firele acolo prin zona. Majoritatea alarmelor vin montate cu un releu Kill-start care intrerupe firul de pornire si firul de alimentare al pompei de benzina!
Instalatia arata foarte bine si nu am vazut improvizatii pe nicaieri. Alarma nu a avut deci nu e de acolo problema. Acum ceva timp a fost desfacut tabloul de sigurante. Am pus etichete pe toate firele dar totusi cred ca am incurcat ceva. Ca si faza lunga si cea scurta sunt inversate.
Acum singurele problema ar putea fi ori contactul ori sigurantele.
Am legat si claxoanele si cand am pus contactul a inceput sa claxoneze ca tampita de am trezit jymate din vecinii de prin zona
Sunt pe drumul cel bun cu electrica. Am legat toate firele si mufele care mai erau stricate, imi vine si curent la electromotor cand dau la cheie, cel putin asa zice aparatul de masura.
Am legat si claxoanele si cand am pus contactul a inceput sa claxoneze ca tampita de am trezit jymate din vecinii de prin zona[/QUOTE]
Si eu am avut problema asta - puneam contactul si claxona.
La mine erau inversate firele la volan - cu toate ca erau firele originale .
Ideea e ca am schimbat firele si acum e OK.
I-an dat eu mai multe chei dar tot nu vrea sa se invarta. A mai ramas un fir alb subtire la electromotor care nu stiu unde vine legat. Am pus unde mi s-a parut mie ca trebuie dar a facut un pic de flama. Mai astept pana vine electricianul.
Acel fir alb nu cumva e pentru excitatie pentru bobina de pe electromotor?
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment