Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

restaurare Mercedes w 110 rîndunică

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Off topic :

    Ady26 : Ai avut "noroc" de mecanici "parati" . Problema este grava .
    Deschide un topic nou la sectiunea W123 , si dicutam .
    Pana nu rezolvi problema asa cum trebuie , eu nu asi mai merge cu masina fara ulei in acel recipient .

    Asteptam topic-ul cat mai rapid , si vorbim .

    Comment


    • #17
      Maşina se poate reînmatricula are talonul vechi am vorbit la regimul înmatriculări se pot scoate numere roşii
      O altă întrebare pt tehnicieni vă rog cum se poate scoate ceasul de kilometraj de pe bord_ nu văd nici o soluţie doar dacă iau jos bordul cu totul.

      Comment


      • #18
        Ceasul de kilometraj are dedesupt o conducta pentru presiunea uleiului, o desfaci de subt ceas cu o cheie de 10 din cate imi aduc aminte, mai este si cablul kilometrajului care se desface cu mana, ceasul de kilometraj in sine are si el un surub, de 13 pe care il desfaci, nu prea ai loc pe acolo, tre sa te contorsionezi putin, spor.
        Doar coaja de bord o poti da jos daca vrei, pentru tapitzare poate, bordul in sine e tabla, e parte a caroseriei ma colegu, daca vrei sa dai coaja aia jos vezi ca e tare delicat, se cam rupe fiind casanta datorita varstei.
        Last edited by pneu; 03-22-2012, 15:45 PM.
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #19
          Mersi Pneu m am gindit ca nu prea vine jos. Am gasit numerele pe caroserie si e caroserie dizel am codurile motor si caroserie cine le doreste le trimit am incercat sa le incarc dar nu merge

          Comment


          • #20
            Da o poza la motor sa vedem!
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #21
              Pentru colegul Ady 26.
              Nu circula cu agregatu fara uleiul de rigoare din filtrul de aer. Curata bine carcasa in interior, spala cu simt de raspundere filtrul si-l lasi, asa cum a spus colegul nstoe, imersat in gaz ca sa se desprinda toata mizeria din el, dupa care pui ulei curat pana la semn. Nu trebuie sa intelegi ca tot cartusul filtrant se acopera cu ulei, exista un semn pe tulumba, la interiorul ei. Filtrarea aerului este spectaculos de buna, ca sa nu mai vb. de aspectul pecuniar.
              Scuze de off-topic.

              Comment


              • #22
                inca o intrebare pentru specialisti sper sa nu se supere am o pedala in plus care nu stiu la ce foloseste are un fel de minge care pompeaza un fel de minge de tenis nu stiu la ce foloseste si marsalierul sare din viteza ar sti careva care e problema? are schimbator manual de 4 viteze la podea.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gaspar View Post
                  inca o intrebare pentru specialisti sper sa nu se supere am o pedala in plus care nu stiu la ce foloseste are un fel de minge care pompeaza un fel de minge de tenis nu stiu la ce foloseste si marsalierul sare din viteza ar sti careva care e problema? are schimbator manual de 4 viteze la podea.

                  Acea peda este pompita stropitorilor de parbriz.
                  i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                  Comment


                  • #24
                    Da o poza sa vedem ce motor ai, majoritatea sunt cu selectorul la coloana, cutia se poate schimba, daca e cu selector la podea poti pune de cobra, da sa vedem poze, poze poze!
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #26
                      Uh! Arata excelent masina,e o baza buna pt restaurat.Spor la treaba sa ai!

                      Comment


                      • #27
                        Motorul nu e de coada, din pacate.
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #28
                          Am vrut sa iau si eu masina asta, -1000 euro cerea ultimul pret- nu are acte, sau are ceva pe la Ploiesti,dar bineinteles ca n-are impozit la zi.Masina arata f. bine, pacat de acte.Ar trebui sa rezolvi actele, ca bagi bani aiurea in ea,si o tii in garaj.
                          Spor

                          Comment


                          • #29
                            Originally posted by pneu View Post
                            Motorul nu e de coada, din pacate.
                            am codurile de motor si caroserie de la Mercedes Benz Classic Center si blocul motor cel putin e din 66.Am schimbat sistemul de aprindere am pus bujii tip nou si le am legatprin contactor in paralel pornirea e foarte usoare demaroul nu e solicitat deloc porneste foarte usor si timpul de asteptare e mult mai scurt aprox 6, 7 secunde pe care le numar inainte de pornire .

                            Comment


                            • #30
                              Originally posted by gaspar View Post
                              am codurile de motor si caroserie de la Mercedes Benz Classic Center si blocul motor cel putin e din 66.Am schimbat sistemul de aprindere am pus bujii tip nou si le am legatprin contactor in paralel pornirea e foarte usoare demaroul nu e solicitat deloc porneste foarte usor si timpul de asteptare e mult mai scurt aprox 6, 7 secunde pe care le numar inainte de pornire .
                              La mine tin mult si bine bujiile, mai exact 20 de secunde cam, bujii din alea mari la mine, motor de bot!
                              Bun da ia zii ce e cu actele, toti care ne am interesat in trecut de masina stim ca nu are asa ceva!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF