Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

restaurare Mercedes w 110 rîndunică

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • restaurare Mercedes w 110 rîndunică

    Salut Ma numesc Gaspar sînt din Tîrgu Mureş şi restaurez un W110 dizel din 66 de 2000 şi aş dori cîteva sfaturi vă rog. Nu găsesc numărul de identificare pe caroserie şi am o nelamurire cu bujiile incandescente ,ultima este pămîntata la motor ,dacă e normal acest lucru e pămîntată prin cablu şi dacă are cineva material tehnic Meersi mult

  • #2
    Bine ai venit Gaspar! Daca tot te-ai hotarat sa restaurezi o frumusete cum este si acest W110,iti propun sa postezi poze cu masina si cu intreaga restaurare.Cat despre numarul de identificare al caroseriei,ii las pe colegii mei care se pricep mai bine sa te ajute.Spor la treaba!
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      cum se pun pozele? sînt nou pe forum

      Comment


      • #4
        trimit pozele
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Mb - w 110

          Originally posted by gaspar View Post
          Salut Ma numesc Gaspar sînt din Tîrgu Mureş şi restaurez un W110 dizel din 66 de 2000 şi aş dori cîteva sfaturi vă rog. Nu găsesc numărul de identificare pe caroserie şi am o nelamurire cu bujiile incandescente ,ultima este pămîntata la motor ,dacă e normal acest lucru e pămîntată prin cablu şi dacă are cineva material tehnic Meersi mult
          Cu capota motor ridicata , te uiti in partea stanga pe capul de sasiu !

          - Cureti bine cu o perie de sarma si trebuie sa dai de seria caroseriei , daca nu o gasesti , e grav !

          - La acest model de MB - diesel bujiile incandescente nu sunt alimentate la 12 v ci sunt legate in serie motiv pentru care ultima este legata la masa ! Daca una dintre ele este ARSA , nu vor functiona nici celelalte .

          Se pare ca masina a fost un ,,S,, o masina pe benzina (peste 2200 cmc) nu diesel pentru ca vad ca are acele minibare de protectie peste bara mare.
          GASPARE , nici un stii la ce munca te inscrii ! Asta apropos de restaurarea ( ca la carte fireste ) a unei fieratanii de peste 40 de ani. PUSCULITA se cheama , bagi dublu sau triplu fata de ce ti-ai propus.

          Daca vrei doar carpeala si o zeama de vopsea mai bine stai cuminte !

          Oricum , spor la treaba !

          Comment


          • #6
            Mersi mult yelowcobra caroseria e aceaşi ca la w111 cu motor pe benzină şi doar bara a fost scimbată dar pînă nu aflu nr de identificare nimic nu e sigur .În ce priveşte restaurarea fac ce pot cu timpul poate iese dar momentan sînt în febra de restaure problema e ca nu prea am timp dar maşina e în stare destul de bună caroseria e în stare bună şi motorul merge foarte bine la minus 8 grade o pornit la prima cheie se vede că cîndva a fost restaurată

            Comment


            • #7
              Mb - w 110

              In partea stanga ,cum te uiti la motor este filtrul de aer ( umed , adica cu ulei ) este o tulumba ovala neagra din care se prelungeste o teava prin care se absoarbe aerul in motor. Sub tulumba pe contraaripa se gaseste seria caroseriei.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Bine ai ajuns ! Foarte interesant proiectul tau asa ca , te rugam in masura posibilitatiilor sa ne tii la curent cu stadiul lucrariilor si daca se poate si cu poze ar fi si mai bine !

                Apropo la Acatari, pe linga benzinarie intr-o curte ( gard de plasa ) am vazut asa un ponton , cei drept intro stare jalnica !
                Avem un coleg Pneu care cred ca e cel mai in masura sa te ajute cu sfaturi !

                Bafta !
                Omul invata pina la moarte si cind.............

                Comment


                • #9
                  La Acăţari relicva e un Opel Olimpia am vorbit cu proprietarul cere 3000 euro .

                  Comment


                  • #10
                    Se pare ca masina a fost un ,,S,, o masina pe benzina (peste 2200 cmc) nu diesel pentru ca vad ca are acele minibare de protectie peste bara mare.
                    Masina nu a fost nici un S nimic, e w 110 nu 111, e cu far rotund nu oval, bara nici macar nu e de coada de randunica, masina asta a mai fost prezentata pe aici pe forum, din ce stiu nu are acte, deci nasol, are o gramada de repere ne originale din pacate.
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Da sa mai vedem niste poze ceva, asa ne dam seama ce si cum, farurile nu sunt de la mama lor, nu sunt nici macar de mercedes, o poza la motor ar fi ideal daca am vedea!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by yellowcobra View Post
                        In partea stanga ,cum te uiti la motor este filtrul de aer ( umed , adica cu ulei ) este o tulumba ovala neagra din care se prelungeste o teava prin care se absoarbe aerul in motor. Sub tulumba pe contraaripa se gaseste seria caroseriei.
                        Off topic: Ma scuzati ca ma bag asa,poate imi explicati si mie cum functioneaza filtru de aer "umed",mai vorbea cineva despre un asemenea filtru la un alt model vechi de mercedes,insa nu prea am inteles cu ce se mananca. Multumiri!

                        Comment


                        • #13
                          In loc de filtrul pe care il stiti cu totii de hartie, noi avem o baie de ulei in care se prinde praful.
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ady26 View Post
                            Off topic: Ma scuzati ca ma bag asa,poate imi explicati si mie cum functioneaza filtru de aer "umed",mai vorbea cineva despre un asemenea filtru la un alt model vechi de mercedes,insa nu prea am inteles cu ce se mananca. Multumiri!
                            Iti raspund , pentru ca imi place cum ai formulat intrebarea .

                            Deci : Filtrul de aer "umed" este compus dintr-o caseta / recipient rotunda , un filtru de aer fabricat dintr-o impletitura fina din site de sarma , un capac care permite inchiderea ermetica a casetei si furtunul care face legatura intre galerie si caseta .
                            Se introduce filtrul in caseta , se toarna ulei ( de motor, daca nu gresesc ) pana cand este acoperit filtrul , exista u semn , se inchide ermetic si se monteaza pe masina .
                            Toate impuritatile si praful absorbit din atmosfera este filtrat prin ulei , aerul trece prin filtru si ajunge in camera de ardere curat , curat .
                            In functie de km. parcursi si drumurile mai mult sau mai putin prafuite , acest ansamblu se demonteaza , se scurge uleiul , care va avea un aspect malos / noroios , filtrul din sarma se spala bine cu jet de motorina ( eventual se lasa la inmuiat in gaz sau benzina ) , se spala bine si interioriul casetei tot cu motorina si se raface montajul la loc .

                            Este o varianta foarte buna pentru filtrarea aerului .

                            W110 220D OM615



                            W110 M121



                            Gaspar)): nu te apuca de restaurare pana nu lamuresti problema identitatii automobilului si corectitudinea actelor .
                            Am cunoscut doua cazuri , cand sau vandut masini cu certificat de autenticitate emis de RAR , ulterior , la o alta verificare constatandu-se ca seriile de pe masina erau false .
                            Last edited by nstoe; 03-19-2012, 02:37 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc nea nstoe,dar si iara dar...mai vin cu o intrebare,sper sa nu se supere gaspar.Eu la cobra am acel recipient rotund cum ziceai matale,si in interior are impletitura de sarma.O fi si la al meu acelasi principiu? Eu cand am luat masina nu avea ulei acolo,i-am facut toate reviziile si nu i-am pus ulei,mecanicii l-au curatat doar cu un jet de apa,l-au uscat si l-au pus la loc. Mentionez,ca la schimbul de ulei,mie imi era malos uleiul de motor din motor si din filtru,nu stiu daca din cauza ca nu o fi fost schimbat cine stie de cand sau ca nu functiona in parametri normali filtrul de aer.
                              Daca e si al meu pe ulei,inseamna ca e de rau,ca eu circul fara,in necunostinta de cauza.
                              P.S Cobra are motor 2.4 D si e din 76.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF